Η Mercedes μειώνει τις πιθανότητες επανάληψης της...

Η Mercedes μειώνει τις πιθανότητες επανάληψης της...

Ο πιο εύκολος τρόπος να φύγεις από ένα καζίνο με μια μικρή περιουσία είναι να μπεις στο κτίριο με ένα μεγάλο. Ίσως γι’ αυτό η Μερσέντες αποθαρρύνει ενεργά τις προβλέψεις μιας επανάληψης της περσινής 1-2 στο Γκραν Πρι της Φόρμουλα 1 του Λας Βέγκας, όταν οι Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον όχι μόνο έλεγχαν τον αγώνα, αλλά άφησαν τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος κάπως παρακάτω. Απλά δεν θα ήταν ασφαλές στοίχημα.

Ας κρατήσουμε ακριβώς το ίδιο αμάξι που είχαμε πέρυσι, ας μην το αλλάξουμε, αλλά δυστυχώς αυτό δεν ισχύει πια. “Πρέπει να είμαστε πολύ αναλυτικά του τι είναι το αυτοκίνητο που χρειαζόμαστε για το Λας Βέγκας, τι είναι το περιβάλλον, και μπορούμε να αναπαράγουμε το είδος των παραστάσεων. Αλλά αμφιβάλλω.

“Πρέπει να πάμε με ανοιχτό μυαλό. Είναι ένα νέο Σαββατοκύριακο, και ελπίζω να είμαστε σε θέση να αποδώσει καλά. " Αρκετοί παράγοντες είναι στο παιχνίδι για να μειώσει τη βεβαιότητα της Mercedes για την επιτυχία.

Πέρυσι η ομαλότητα της επιφάνειας του στίβου και οι ψυχρές θερμοκρασίες περιβάλλοντος της νύχτας της ερήμου στα μέσα Νοεμβρίου (14C στα φώτα-έξω) συνδυάστηκαν για να κολακεύσουν τον Ράσελ του W15, ** mercedes** F1 W15George Russell, Mercedes F1 W15 Σε όλη την εποχή της επίδρασης στο έδαφος, Η Mercedes έχει αγωνιστεί για να βρει τη σωστή ισορροπία συμμόρφωσης στην αναστολή της, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος, έτσι ώστε τα αυτοκίνητά της έχουν γενικά εκτελέσει καλύτερα σε λιγότερο ανώμαλα κομμάτια - και όπου χαμηλότερα περιβάλλοντα μετριάσει την τάση τους να υπερθερμαίνουν τα ελαστικά. Στο Βέγκας, οι ψυχρές βραδινές θερμοκρασίες συνδυάζονται με μια διάταξη τροχιάς που αποθαρρύνει τα ελαστικά από το να έρθουν σε θερμοκρασία: οι μακρές ευθείες ψύχουν την επιφάνεια των ελαστικών, και δεν υπάρχουν μακριές, υψηλής ταχύτητας γωνίες όπου οι θερμικές καταπονήσεις πραγματικά χτίζουν (ενώ το Turn 17 υποστηρίζεται από τους προωθητές να είναι το ταχύτερο σε F1, στην πραγματικότητα είναι απλώς ένα κρότο σε ευθεία). Αλλά φέτος μία από αυτές τις εισροές θα είναι χαμηλότερη, δεδομένου ότι η έναρξη του αγώνα είναι δύο ώρες νωρίτερα: 8μμ τοπική και όχι 10μμ.

Υπάρχουν άλλοι λόγοι για την ομάδα που ψάχνει να διαχειριστεί τις προσδοκίες. “Νομίζω ότι είναι πολύ δύσκολο να έχεις μια σωστή προσδοκία για μια παράσταση γιατί αν κοιτάξεις το τελευταίο ** έτος ** και φέτος, κερδίσαμε σε όλους τους διαφορετικούς αγώνες μεταξύ του περασμένου και του τρέχοντος έτους,” η αναπληρώτρια τεχνική διευθύντρια Σιμόν Ρέστα είπε στο μετα-Βραζιλία ενημέρωση βίντεο. “Είναι αρκετά δύσκολο να μαντέψεις πώς ήμασταν πέρυσι και πώς θα είναι φέτος.

“Πηγαίνουμε σε αυτές τις φυλές με κίνητρο. Προσπαθούμε να προετοιμαστούμε με τον καλύτερο τρόπο. Οι οδηγοί είναι και οι δύο αρκετά θετικοί και θα προσπαθήσουμε να μεγιστοποιήσουμε την απόδοσή μας.

“Τζορτζ Ράσελ, mercedes F1 W15, Charles Leclerc, Ferrari SF-24George Russell, Mercedes F1 W15, Charles Leclerc, Ferrari SF-24 Η Mercedes έκανε θεμελιώδεις αλλαγές στο φετινό W16 με δύο βασικούς στόχους: να απομακρύνει μια αδυναμία σε αργές γωνίες, όπου οι προκάτοχοί της έτειναν να υποβαθμίζουν, και να παράγει πιο συνεπή downforce σε ελαφρώς υψηλότερα ύψη διαδρομής. Πέρυσι, η ικανότητά του να ανεβάζει τα ελαστικά του σε θερμοκρασία στο κρύο περιβάλλον αποζημιώθηκε για την ισορροπία των υποβρυχίων. Το έργο είχε μικτή επιτυχία - μια νέα γεωμετρία πίσω-ανάρτηση που δοκιμαστεί για πρώτη φορά στην Imola έπρεπε να βγει από το αυτοκίνητο στο τέλος του καλοκαιριού - αλλά ο φάκελος απόδοσης του W16 είναι αρκετά διαφορετικός ότι η Mercedes είναι λιγότερο σίγουρος για το πού θα είναι ισχυρή.

“Το Σίλβερστοουν ήταν μεγάλη ευκαιρία. “Στο Μόντρεαλ κερδίσαμε, αλλά το Σίλβερστοουν δεν ήταν καθόλου, και το Σπα, που δεν ήταν καθόλου. “Πράγματι, στο Spa-Francorchamps - σε χαρτί μια Mercedes κομμάτι, ομαλή και με πολλές γρήγορες γωνίες, και σε μεγάλο βαθμό κρύο φέτος - ήταν ένα rout.

  • Andrea Kimi Antonelli ήταν ** εξουδετερώθηκε ** στο πρώτο τμήμα της πρόκρισης και για τις δύο σπριντ
  • Grand Prix, ενώ Russell δεν σημείωσε πόντους στο σπριντ
  • είχε ένα ανώνυμο τρέξιμο στην πέμπτη στο Grand Prix. “Δεν θέλω να βάλω τις προσδοκίες μας με βάση το περσινό αποτέλεσμα,” συνέχισε ο Γουλφ. “Επειδή μας έχουν ξαναχτυπήσει… στη Βραζιλία, για παράδειγμα, κυριαρχήσαμε ένα χρόνο, το επόμενο δεν ήταν πουθενά.
  • : Όλα Μερσέντες; παρελθόν F1 αποτυχίες δίδαξε πριν από το 2026 επαναφορά Πώς Max Verstappen θα μπορούσε να αποκλειστεί από τον αγώνα τίτλου F1 στο Λας Βέγκας GP Για να διαβάσετε περισσότερα άρθρα επισκεφθείτε μας downplays πιθανότητες επανάληψης της νίκης στο Λας Βέγκας GP, εδώ;s γιατί Ο ευκολότερος τρόπος για να αφήσει ένα καζίνο με μια μικρή περιουσία είναι να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις με ένα μεγάλο.

. Ίσως γι’ αυτό η Μερσέντες αποθαρρύνει ενεργά τις προβλέψεις μιας επανάληψης του ** την τελευταία χρονιά 1-2 στο Γκραν Πρι της Φόρμουλα 1 του Λας Βέγκας, όταν ο Τζορτζ Ράσελ και ο Λιούις Χάμιλτον όχι μόνο έλεγχαν τον αγώνα, αλλά άφησαν τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος κάπως παρακάτω. Απλά δεν θα ήταν ασφαλές στοίχημα. “Είπα να κρατήσουμε ακριβώς το ίδιο αμάξι που είχαμε πέρυσι, ας μην το αλλάξουμε, αλλά δυστυχώς αυτό δεν ισχύει πια,” είπε ο αρχηγός της ομάδας Τότο Γουλφ.

“Πρέπει να είμαστε πολύ αναλυτικά για το τι είναι το αυτοκίνητο που χρειαζόμαστε για το Λας Βέγκας, ποιο είναι το περιβάλλον, και μπορούμε να αναπαράγουμε το είδος των παραστάσεων. Αλλά αμφιβάλλω. “Πρέπει να πάμε με ανοιχτό μυαλό.

Είναι ένα νέο Σαββατοκύριακο, και ελπίζουμε ότι είμαστε σε θέση να αποδώσει καλά. " Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες για να μειωθεί ** η βεβαιότητα επιτυχίας**. Πέρυσι η ομαλότητα της επιφάνειας του στίβου και οι ψυχρές θερμοκρασίες περιβάλλοντος της νύχτας της ερήμου στα μέσα Νοεμβρίου (14C στα φώτα-έξω) συνδυάστηκαν για να κολακεύσουν τον Ράσελ του W15, Mercedes F1 W15George Russell, Mercedes F1 W15 Σε όλη την εποχή των επιγείων επιπτώσεων, η Mercedes έχει αγωνιστεί για να βρει τη σωστή ισορροπία συμμόρφωσης στην αναστολή της, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος, έτσι ώστε τα αυτοκίνητα της έχουν γενικά εκτελέσει καλύτερα σε λιγότερο ανώμαλα κομμάτια - και όπου χαμηλότερα περιβάλλοντα μετριάσει την τάση τους να υπερθερμανθούν τα ελαστικά.

. Στο Βέγκας, οι ψυχρές βραδινές θερμοκρασίες συνδυάζονται με μια διάταξη κομματιών που αποθαρρύνει **tyres ** από το να έρθει μέχρι τη θερμοκρασία: οι μακρές ευθείες δροσίζουν την επιφάνεια των ελαστικών, και δεν υπάρχουν μακριές, υψηλής ταχύτητας γωνίες όπου οι θερμικές καταπονήσεις πραγματικά χτίζονται (ενώ η στροφή 17 υποστηρίζεται από τους προωθητές να είναι η ταχύτερη σε F1, στην πραγματικότητα είναι απλώς ένα βίτσιο σε ευθεία). Αλλά φέτος μία από αυτές τις εισροές θα είναι χαμηλότερη, δεδομένου ότι η έναρξη του αγώνα είναι δύο ώρες νωρίτερα: 8μμ τοπική και όχι 10μμ. Υπάρχουν άλλοι λόγοι για την ομάδα που ψάχνει να διαχειριστεί τις προσδοκίες.

“Νομίζω ότι είναι πολύ δύσκολο να έχεις μια σωστή προσδοκία για μια παράσταση γιατί αν κοιτάξεις το τελευταίο ** έτος ** και φέτος, κερδίσαμε σε όλους τους διαφορετικούς αγώνες μεταξύ του περασμένου και του τρέχοντος έτους,” η αναπληρώτρια τεχνική διευθύντρια Σιμόν Ρέστα είπε στο μετα-Βραζιλία ενημέρωση βίντεο. “Είναι αρκετά δύσκολο να μαντέψεις πώς ήμασταν πέρυσι και πώς θα είναι φέτος. “Πηγαίνουμε σε αυτές τις φυλές με κίνητρο.

Προσπαθούμε να προετοιμαστούμε με τον καλύτερο τρόπο. Οι οδηγοί είναι και οι δύο αρκετά θετικοί και θα προσπαθήσουμε να μεγιστοποιήσουμε την απόδοσή μας. “George russell, Mercedes F1 W15, Charles Leclerc, Ferrari SF-24George Russell, Mercedes F1 W15, Charles Leclerc, Ferrari SF-24 Η Mercedes έκανε θεμελιώδεις αλλαγές στο φετινό W16 με δύο βασικούς στόχους: να απομακρύνει μια αδυναμία σε αργές γωνίες, όπου οι προκάτοχοί της έτειναν να υποβαθμίζουν, και να παράγει πιο συνεπή downforce σε ελαφρώς υψηλότερα ύψη διαδρομής.

. Πέρυσι, η ικανότητά του να ανεβάζει τα ελαστικά του σε θερμοκρασία στο κρύο περιβάλλον αποζημιώθηκε για την ισορροπία των υποβρυχίων. Το έργο είχε μικτή επιτυχία - μια νέα γεωμετρία πίσω-ανάρτηση που δοκιμαστεί για πρώτη φορά στην Imola έπρεπε να βγει από το αυτοκίνητο στο τέλος του καλοκαιριού - αλλά ο φάκελος απόδοσης του W16 είναι αρκετά διαφορετικός ότι η Mercedes είναι λιγότερο σίγουρος για το πού θα είναι ισχυρή. “Το Σίλβερστοουν ήταν μεγάλη ευκαιρία.

“Στο Μόντρεαλ κερδίσαμε, αλλά το Σίλβερστοουν δεν ήταν καθόλου, και το Σπα, που δεν ήταν καθόλου. “Πράγματι, στο Spa-Francorchamps - σε χαρτί μια Mercedes κομμάτι, ομαλή και με πολλές γρήγορες γωνίες, και σε μεγάλο βαθμό κρύο φέτος - ήταν ένα rout. Ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι αποκλείστηκε στο πρώτο τμήμα των προκριματικών τόσο για το sprint όσο και για το grand prix, ενώ ο Ράσελ δεν σημείωσε πόντους στο σπριντ και είχε ένα ανώνυμο τρέξιμο στο πέμπτο στο grand prix.

  • Έτσι, δεν θέλω να θέσω τις προσδοκίες μας με βάση το αποτέλεσμα του περασμένου ** έτους ** - συνέχισε Wolff. “Επειδή έχουμε ξαναχτυπηθεί… στη Βραζιλία, για παράδειγμα, κυριαρχήσαμε ένα χρόνο, η επόμενη δεν ήταν πουθενά… “Διαβάστε επίσης: Όλα Mercedes? παρελθόν F1 αποτυχίες δίδαξε πριν από το 2026 επαναφορά Πώς Max Verstappen θα μπορούσε να αποκλειστεί από τον αγώνα τίτλου F1 στο Λας Βέγκας GP Για να διαβάσετε περισσότερα άρθρα επισκεφθείτε μας downplays πιθανότητες επανάληψης της νίκης στο Λας Βέγκας GP, εδώ;s γιατί Ο ευκολότερος τρόπος για να αφήσετε ένα καζίνο με μια μικρή περιουσία είναι να εισέλθουν στις εγκαταστάσεις με ένα μεγάλο
  • Ίσως γι’ αυτό η Μερσέντες αποθαρρύνει ενεργά τις προβλέψεις μιας επανάληψης της περσινής 1-2 στο Γκραν Πρι της Φόρμουλα 1 του Λας Βέγκας, όταν οι Τζορτζ Ράσελ και Λιούις Χάμιλτον όχι μόνο έλεγχαν τον αγώνα, αλλά άφησαν τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος κάπως παρακάτω.

Απλά δεν θα ήταν ασφαλές στοίχημα. Ας κρατήσουμε ακριβώς το ίδιο αμάξι που είχαμε πέρυσι, ας μην το αλλάξουμε, αλλά δυστυχώς αυτό δεν ισχύει πια. “Πρέπει να είμαστε πολύ αναλυτικά του τι είναι το αυτοκίνητο που χρειαζόμαστε για το Λας Βέγκας, τι είναι το περιβάλλον, και μπορούμε να αναπαράγουμε το είδος των παραστάσεων.

Αλλά το αμφισβητώ. “Πρέπει να πάμε με ανοιχτό μυαλό. Είναι ένα νέο Σαββατοκύριακο, και ελπίζουμε ότι είμαστε σε θέση να αποδώσει καλά.

" Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες για να μειωθεί ** η βεβαιότητα επιτυχίας **. Πέρυσι η ομαλότητα της επιφάνειας του στίβου και οι ψυχρές θερμοκρασίες περιβάλλοντος της νύχτας της ερήμου στα μέσα Νοεμβρίου (14C στα φώτα-έξω) συνδυάστηκαν για να κολακεύσουν τον Ράσελ του W15, Mercedes F1 W15George Russell, Mercedes F1 W15 Σε όλη την εποχή των επιγείων επιπτώσεων, η Mercedes έχει αγωνιστεί για να βρει τη σωστή ισορροπία συμμόρφωσης στην αναστολή της, ιδιαίτερα στο πίσω μέρος, έτσι ώστε τα αυτοκίνητα της έχουν γενικά εκτελέσει καλύτερα σε λιγότερο ανώμαλα κομμάτια - και όπου χαμηλότερα περιβάλλοντα μετριάσει την τάση τους να υπερθερμανθούν τα ελαστικά. Στο Βέγκας, οι ψυχρές βραδινές θερμοκρασίες συνδυάζονται με μια διάταξη τροχιάς που αποθαρρύνει τα ελαστικά από το να έρθουν σε θερμοκρασία: οι μακρές ευθείες ψύχουν την επιφάνεια των ελαστικών, και δεν υπάρχουν μακριές, υψηλής ταχύτητας γωνίες όπου οι θερμικές καταπονήσεις πραγματικά χτίζουν (ενώ το Turn 17 υποστηρίζεται από τους προωθητές να είναι το ταχύτερο σε F1, στην πραγματικότητα είναι απλώς ένα κρότο σε ευθεία).

Αλλά αυτό το ** έτος ** μία από αυτές τις εισροές θα είναι χαμηλότερη, δεδομένου ότι η έναρξη του αγώνα είναι δύο ώρες νωρίτερα: 8μμ τοπική και όχι 10μμ. Υπάρχουν άλλοι λόγοι για την ομάδα που ψάχνει να διαχειριστεί τις προσδοκίες. “Νομίζω ότι είναι πολύ δύσκολο να έχεις μια σωστή προσδοκία για μια παράσταση γιατί αν κοιτάξεις πέρυσι και φέτος, κερδίσαμε σε όλους τους διαφορετικούς αγώνες μεταξύ του περασμένου και του τρέχοντος έτους,” η αναπληρώτρια τεχνική διευθύντρια Σιμόν Ρέστα είπε στο μετα-Βραζιλιάνικο βίντεο αναφοράς της ομάδας.

“Είναι αρκετά δύσκολο να μαντέψεις πώς ήμασταν πέρυσι και πώς θα είναι φέτος. “Πηγαίνουμε σε αυτές τις φυλές με κίνητρο. Προσπαθούμε να προετοιμαστούμε με τον καλύτερο τρόπο.

Οι οδηγοί είναι και οι δύο αρκετά θετικοί και θα προσπαθήσουμε να μεγιστοποιήσουμε την απόδοσή μας. “George russell, Mercedes F1 W15, Charles Leclerc, Ferrari SF-24George Russell, Mercedes F1 W15, Charles Leclerc, Ferrari SF-24 Η Mercedes έκανε θεμελιώδεις αλλαγές στο φετινό W16 με δύο βασικούς στόχους: να απομακρύνει μια αδυναμία σε αργές γωνίες, όπου οι προκάτοχοί της έτειναν να υποβαθμίζουν, και να παράγει πιο συνεπή downforce σε ελαφρώς υψηλότερα ύψη διαδρομής. Πέρυσι, η ικανότητά του να ανεβάζει τα ελαστικά του σε θερμοκρασία στο κρύο περιβάλλον αποζημιώθηκε για την ισορροπία των υποβρυχίων.

Το έργο είχε μικτή επιτυχία - μια νέα γεωμετρία πίσω-ανάρτηση που δοκιμαστεί για πρώτη φορά στην Imola έπρεπε να βγει από το αυτοκίνητο στο τέλος του καλοκαιριού - αλλά ο φάκελος απόδοσης του W16 είναι αρκετά διαφορετικός ότι η Mercedes είναι λιγότερο σίγουρος για το πού θα είναι ισχυρή. “Το Σίλβερστοουν ήταν μεγάλη ευκαιρία. “Στο Μόντρεαλ κερδίσαμε, αλλά το Σίλβερστοουν δεν ήταν καθόλου, και το Σπα, που δεν ήταν καθόλου.

“Πράγματι, στο Spa-Francorchamps - σε χαρτί ένα κομμάτι Mercedes, ομαλή και με πολλές γρήγορες γωνίες, και σε μεγάλο βαθμό κρύο αυτό ** έτος ** - ήταν ένα rout. Ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι αποκλείστηκε στο πρώτο τμήμα των προκριματικών τόσο για το σπριντ όσο και για το grand prix, ενώ ο Ράσελ δεν σημείωσε πόντους στο σπριντ και είχε ένα ανώνυμο τρέξιμο στο πέμπτο στο grand prix. “Δεν θέλω να βάλω τις προσδοκίες μας με βάση το περσινό αποτέλεσμα,” συνέχισε ο Γουλφ.

. * “Επειδή έχουμε ηττηθεί ξανά… στη Βραζιλία, για παράδειγμα, κυριαρχήσαμε ένα χρόνο, η επόμενη δεν ήταν πουθενά…”Διαβάστε: Όλα Mercedes; παρελθόν F1 αποτυχίες δίδαξε πριν από το 2026 επαναφορά Πώς Max Verstappen θα μπορούσε να αποκλειστεί από τον αγώνα τίτλου F1 στο Λας Βέγκας GP Για να διαβάσετε περισσότερα άρθρα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.