Τα βήματα McLaren θα λάβει για να...

Τα βήματα McLaren θα λάβει για να...

mclaren Formula 1 team boss Andrea Stella λέει ότι η ομάδα έχει " αναλάβει δράση" μετά την απογοητευτική απόδοση της περσινής χρονιάς στο Γκραν Πρι του Λας Βέγκας, το οποίο είναι ένα από τα χειρότερα κυκλώματά της τα τελευταία χρόνια. Ο Μακλάρεν τερμάτισε έκτος και έβδομος στο κύκλωμα δρόμου Λας Βέγκας Στριπ την περασμένη σεζόν, με τον Λάντο Νόρις και τον Όσκαρ Πιάστρι να καταλήγουν 43 και 51 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή της Mercedes Τζορτζ Ράσελ,  αντίστοιχα, αφού πρώτα προκρίθηκε ένα ογκώδες επτά δέκατα. Επίσης, χτυπήθηκαν καλά και από τα δύο αυτοκίνητα της Ferrari καθώς και από τον Max Verstappen.

Εκείνη την εποχή, η κακή μορφή του στο κύκλωμα του δρόμου χαμηλής πτώσεως δεν ήταν μεγάλη έκπληξη, αν και ο Μακλάρεν δεν υπέφερε απλώς από έλλειψη αεροδυναμικής αποτελεσματικότητας με την χαμηλής συρματόσχοινη πίσω πτέρυγα του, αλλά επίσης πάλευε να κάνει τα tyres να δουλέψουν σωστά στις ψυχρές συνθήκες της ερήμου. “Ο Βέγκας πέρυσι ήταν ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες,” είπε η αρχηγός της ομάδας Στέλλα. “Είχαμε δυσκολίες με τη συμπεριφορά των ελαστικών στην πρόκριση, επειδή δεν ήμασταν γρήγοροι, και τη συμπεριφορά των ελαστικών στον αγώνα, επειδή είχαμε πολλά σιτηρά.

“Εμείς ** επίσης ** είχε κάποια αεροδυναμικά ζητήματα όταν προσπαθήσαμε να ξεφορτώσουμε την πίσω πτέρυγα, είδαμε ότι χάναμε πάρα πολύ αποτελεσματικότητα και είχαμε επίσης ένα κομμάτι των θεμάτων με την εγκατάσταση του αυτοκινήτου με έναν τρόπο που προσπαθεί να αντισταθμίσει για αυτό το κόκκαλο και μερικά από τα κάτω. “Η Στέλλα είπε ότι η ομάδα παπάγια ανέλαβε δράση μετά την περσινή έλλειψη ανταγωνιστικότητας αλλά αν αυτό είναι αρκετό για να το δούμε. Η έλλειψη μακρών, γρήγορων γωνιών σημαίνει ότι η McLaren MCL39 δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει μια από τις μεγαλύτερες δυνάμεις της και λόγω του κρύου καιρού η ομάδα επίσης δεν θα ωφεληθεί τόσο πολύ από το καινοτόμο σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου σε σύγκριση με το καυτό Piastri, McLarenOscar Piastri, McLarenΕνώ η μορφή της Mercedes έχει είναι δύσκολο να διαβαστεί, δεν υπάρχει λόγος να προτείνουμε ότι δεν θα είναι στο μείγμα και πάλι στο Βέγκας, ενώ η Ferrari περιμένει επίσης να είναι πιο ανταγωνιστική.

“Η κριτική από το Βέγκας πέρυσι μας έδωσε πολλές πληροφορίες για να προσπαθήσουμε να βρούμε έναν τρόπο να βελτιώσουμε,” εξήγησε η Στέλλα. “Θα έλεγα ότι από την άποψη ενός ελαστικού ** σημείο **, από την άποψη της αεροδυναμικής απόδοσης και από την άποψη της εγκατάστασης αυτοκινήτων, γνωρίζουμε προς ποια κατεύθυνση πρέπει να αλλάξουμε σε σύγκριση με πέρυσι. “Θα είναι αρκετό να είμαστε ανταγωνιστικοί τώρα;

  • Θα το δούμε μόνο στο vegas, αλλά σίγουρα αναλάβαμε δράσεις ως απάντηση σε αυτό που είδαμε πέρυσι επειδή, σίγουρα η απόδοση δεν ήταν αρκετά ικανοποιητική.ReadΔιαβάστε
  • : Ο Λάντο Νόρις φοβάται ότι ο Μακλάρεν αγωνίζεται στο F1 Las Vegas GP Championship leader Ο Νόρις δεν ήταν υπερβολικά αισιόδοξος για τις πιθανότητές του να πετύχει τρεις συνεχόμενες νίκες για πρώτη φορά στην καριέρα του. “Νομίζω ότι ήταν ο χειρότερος αγώνας μας πέρυσι,” είπε.

** Ξέρουμε ** Mercedes ήταν απίστευτα ισχυρή εκεί πέρυσι, καθώς και Red Bull και Ferrari. Νομίζω ότι ήμασταν ο πάτος αυτών των τεσσάρων. “Θα περιμένουμε να δούμε.

Προφανώς, βελτιώσαμε πολλά πράγματα φέτος, οπότε δεν θα είμαι πολύ αρνητικός. “Για να διαβάσετε περισσότερα άρθρα επισκεφθείτε τα βήματά μας mclaren θα λάβει για να ξεπεράσει Las Vegas αδυναμία της McLaren Φόρμουλα 1 ομάδα αφεντικό Andrea Στέλλα λέει ότι η ομάδα έχει - ανέλαβε δράση - μετά την απογοητευτική απόδοση του περασμένου έτους στο Las Vegas Grand Prix, το οποίο είναι ένα από τα χειρότερα κυκλώματά της τα τελευταία χρόνια. Ο Μακλάρεν τερμάτισε έκτος και έβδομος στο κύκλωμα του δρόμου Λας Βέγκας Στριπ την περασμένη σεζόν, με τον Λάντο Νόρις και τον Όσκαρ Πιαστρί να καταλήγουν 43 και 51 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή της Μερσέντες Τζορτζ Ράσελ,  αντίστοιχα, αφού πρώτα προκρίθηκε ένα τεράστιο επτά δέκατα.

Ήταν ** επίσης ** καλά χτυπημένα από τα δύο αυτοκίνητα Ferrari καθώς και Max Verstappen. Εκείνη την εποχή, η κακή μορφή του στο κύκλωμα του δρόμου χαμηλής πτωτικής δύναμης δεν αποτέλεσε μεγάλη έκπληξη, αν και η Μακλάρεν δεν υπέφερε απλώς από έλλειψη αεροδυναμικής απόδοσης με την χαμηλής ταχύτητας πίσω πτέρυγα της, αλλά αγωνίστηκε επίσης να κάνει τα ελαστικά να δουλέψουν σωστά στις ψυχρές συνθήκες της ερήμου. “Ο Βέγκας πέρυσι ήταν ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες,” είπε η αρχηγός της ομάδας Στέλλα.

“Είχαμε δυσκολίες με τη συμπεριφορά *** των ελαστικών στα προκριματικά, επειδή δεν ήμασταν γρήγοροι, και συμπεριφορά των ελαστικών στον αγώνα, επειδή είχαμε πολλά σιτηρά. “Είχαμε επίσης κάποια θέματα αεροδυναμικής όταν προσπαθήσαμε να ξεφορτώσουμε την πίσω πτέρυγα, είδαμε ότι χάναμε πάρα πολύ αποτελεσματικότητα και είχαμε επίσης μερικά θέματα με τη ρύθμιση του αυτοκινήτου με τρόπο που προσπαθούσε να αντισταθμίσει για αυτό το κόκκαλο και μερικά από τα κάτω. “Η Στέλλα είπε ότι η ομάδα παπάγια ανέλαβε δράση μετά την περσινή έλλειψη ανταγωνιστικότητας αλλά αν αυτό είναι αρκετό για να το δούμε.

Η έλλειψη μακρών, γρήγορων γωνιών σημαίνει ότι η McLaren MCL39 δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει μια από τις μεγαλύτερες δυνάμεις της και λόγω του κρύου καιρού η ομάδα επίσης δεν θα ωφεληθεί τόσο πολύ από το καινοτόμο σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου σε σύγκριση με το καυτό Piastri, McLarenOscar Piastri, McLarenΕνώ η μορφή της Mercedes έχει είναι δύσκολο να διαβαστεί, δεν υπάρχει λόγος να προτείνουμε ότι δεν θα είναι στο μείγμα και πάλι στο Βέγκας, ενώ η Ferrari περιμένει επίσης να είναι πιο ανταγωνιστική. “Η κριτική από το Βέγκας πέρυσι μας έδωσε πολλές πληροφορίες για να προσπαθήσουμε να βρούμε έναν τρόπο να βελτιώσουμε,” εξήγησε η Στέλλα. “Θα έλεγα ότι από την άποψη ενός ελαστικού ** σημείο **, από την άποψη της αεροδυναμικής απόδοσης και από την άποψη της εγκατάστασης αυτοκινήτων, γνωρίζουμε προς ποια κατεύθυνση πρέπει να αλλάξουμε σε σύγκριση με πέρυσι.

Θα είναι αρκετό να είμαστε ανταγωνιστικοί τώρα; Θα το δούμε μόνο στο Βέγκας, αλλά σίγουρα πήραμε μέτρα ως απάντηση σε αυτό που είδαμε πέρυσι γιατί, σίγουρα η παράσταση δεν ήταν αρκετά ικανοποιητική.ReadΔιαβάστε

  • : Ο Λάντο Νόρις φοβάται ότι ο Μακλάρεν αγωνίζεται στο F1 Las Vegas GP Championship leader Ο Νόρις δεν ήταν υπερβολικά αισιόδοξος για τις πιθανότητές του να πετύχει τρεις συνεχόμενες νίκες για πρώτη φορά στην καριέρα του.

Νομίζω ότι ήταν ο χειρότερος αγώνας μας πέρυσι. “Ξέρουμε ότι η Μερσεντές ήταν απίστευτα δυνατή εκεί πέρυσι, καθώς και η Red Bull και η Ferrari. Νομίζω ότι ήμασταν ο πάτος αυτών των τεσσάρων.

. “Θα περιμένουμε να δούμε. Προφανώς, έχουμε βελτιώσει πολλά πράγματα αυτό το ** έτος **, έτσι δεν πρόκειται να είναι πάρα πολύ αρνητικό γι ‘αυτό. “Για να διαβάσετε περισσότερα άρθρα επισκεφθείτε τα βήματά μας McLaren θα λάβει για να ξεπεράσει το Las Vegas GP αδυναμία McLaren Φόρμουλα 1 ομάδα αφεντικό Andrea Στέλλα λέει η ομάδα έχει - ανέλαβε δράση - μετά την απογοητευτική απόδοση του περασμένου έτους στο Las Vegas Grand Prix, η οποία ήταν ένα από τα χειρότερα κυκλώματά της τα τελευταία χρόνια.

mclaren τερμάτισε έκτος και έβδομος στο κύκλωμα δρόμου Las Vegas Strip την περασμένη σεζόν, με Lando Norris και Oscar Piastri καταλήγουν 43 και 51 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή της Mercedes George Russell, ?αντίστοιχα, αφού προκρίθηκε ένα ογκώδες επτά δέκατα. Επίσης, χτυπήθηκαν καλά και από τα δύο αυτοκίνητα της Ferrari καθώς και από τον Max Verstappen. Εκείνη την εποχή, η κακή μορφή του στο κύκλωμα του δρόμου χαμηλής πτωτικής δύναμης δεν αποτέλεσε μεγάλη έκπληξη, αν και η Μακλάρεν δεν υπέφερε απλώς από έλλειψη αεροδυναμικής απόδοσης με την χαμηλής ταχύτητας πίσω πτέρυγα της, αλλά αγωνίστηκε επίσης να κάνει τα ελαστικά να δουλέψουν σωστά στις ψυχρές συνθήκες της ερήμου.

“Ο Βέγκας πέρυσι ήταν ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες,” είπε η αρχηγός της ομάδας Στέλλα. “Είχαμε δυσκολίες με τη συμπεριφορά *** των ελαστικών στα προκριματικά, επειδή δεν ήμασταν γρήγοροι, και συμπεριφορά των ελαστικών στον αγώνα, επειδή είχαμε πολλά σιτηρά. “Είχαμε επίσης κάποια θέματα αεροδυναμικής όταν προσπαθήσαμε να ξεφορτώσουμε την πίσω πτέρυγα, είδαμε ότι χάναμε πάρα πολύ αποτελεσματικότητα και είχαμε επίσης μερικά θέματα με τη ρύθμιση του αυτοκινήτου με τρόπο που προσπαθούσε να αντισταθμίσει για αυτό το κόκκαλο και μερικά από τα κάτω.

stella* είπε ότι η ομάδα παπάγια ανέλαβε δράση μετά την έλλειψη ανταγωνιστικότητας του περασμένου έτους, αλλά αν αυτό είναι αρκετό για να δει. Η έλλειψη μακρών, γρήγορων γωνιών σημαίνει ότι η McLaren MCL39 δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει μια από τις μεγαλύτερες δυνάμεις της και λόγω του κρύου καιρού η ομάδα επίσης δεν θα ωφεληθεί τόσο πολύ από το καινοτόμο σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου σε σύγκριση με το καυτό Piastri, McLarenOscar Piastri, McLarenΕνώ η μορφή της Mercedes έχει είναι δύσκολο να διαβαστεί, δεν υπάρχει λόγος να προτείνουμε ότι δεν θα είναι στο μείγμα και πάλι στο Βέγκας, ενώ η Ferrari περιμένει επίσης να είναι πιο ανταγωνιστική. “Η κριτική από το Βέγκας πέρυσι μας έδωσε πολλές πληροφορίες για να προσπαθήσουμε να βρούμε έναν τρόπο να βελτιώσουμε,” εξήγησε η Στέλλα.

“Θα έλεγα ότι από την άποψη ενός ελαστικού ** σημείο **, από την άποψη της αεροδυναμικής απόδοσης και από την άποψη της εγκατάστασης αυτοκινήτων, γνωρίζουμε προς ποια κατεύθυνση πρέπει να αλλάξουμε σε σύγκριση με πέρυσι. “Θα είναι αρκετό να είμαστε ανταγωνιστικοί τώρα; Θα το δούμε μόνο στο Βέγκας, αλλά σίγουρα πήραμε μέτρα ως απάντηση σε αυτό που είδαμε πέρυσι επειδή, σίγουρα η παράσταση δεν ήταν αρκετά ικανοποιητική.

. “Read Also: Lando norris φοβάται McLaren αγώνα στο F1 Las Vegas GP Πρωτάθλημα ηγέτης Norris δεν ήταν υπερβολικά αισιόδοξος για τις πιθανότητές του να σκοράρει τρεις συνεχόμενες νίκες για πρώτη φορά στην καριέρα του. “Νομίζω ότι ήταν ο χειρότερος αγώνας μας πέρυσι,” είπε. “Ξέρουμε ότι η Μερσεντές ήταν απίστευτα δυνατή εκεί πέρυσι, καθώς και η Red Bull και η Ferrari.

Νομίζω ότι ήμασταν ο πάτος αυτών των τεσσάρων. “Θα περιμένουμε να δούμε. Προφανώς, βελτιώσαμε πολλά πράγματα φέτος, οπότε δεν θα είμαι πολύ αρνητικός.

“Για να διαβάσετε περισσότερα άρθρα επισκεφθείτε τα βήματά μας mclaren θα λάβει για να ξεπεράσει Las Vegas αδυναμία της McLaren Φόρμουλα 1 ομάδα αφεντικό Andrea Στέλλα λέει ότι η ομάδα έχει - ανέλαβε δράση - μετά την απογοητευτική απόδοση του περασμένου έτους στο Las Vegas Grand Prix, το οποίο είναι ένα από τα χειρότερα κυκλώματά της τα τελευταία χρόνια. Ο Μακλάρεν τερμάτισε έκτος και έβδομος στο κύκλωμα του δρόμου Λας Βέγκας Στριπ την περασμένη σεζόν, με τον Λάντο Νόρις και τον Όσκαρ Πιαστρί να καταλήγουν 43 και 51 δευτερόλεπτα πίσω από τον νικητή της Μερσέντες Τζορτζ Ράσελ,  αντίστοιχα, αφού πρώτα προκρίθηκε ένα τεράστιο επτά δέκατα. Επίσης, χτυπήθηκαν καλά και από τα δύο αυτοκίνητα της Ferrari καθώς και από τον Max Verstappen.

Εκείνη την εποχή, η κακή μορφή του στο κύκλωμα του δρόμου χαμηλής πτώσεως δεν ήταν μεγάλη έκπληξη, αν και ο Μακλάρεν δεν υπέφερε απλώς από έλλειψη αεροδυναμικής αποτελεσματικότητας με την χαμηλής συρματόσχοινη πίσω πτέρυγα του, αλλά επίσης πάλευε να κάνει τα tyres να δουλέψουν σωστά στις ψυχρές συνθήκες της ερήμου. “Ο Βέγκας πέρυσι ήταν ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες,” είπε η αρχηγός της ομάδας Στέλλα. “Είχαμε δυσκολίες με τη συμπεριφορά των ελαστικών στην πρόκριση, επειδή δεν ήμασταν γρήγοροι, και τη συμπεριφορά των ελαστικών στον αγώνα, επειδή είχαμε πολλά σιτηρά.

“Εμείς ** επίσης ** είχε κάποια αεροδυναμικά ζητήματα όταν προσπαθήσαμε να ξεφορτώσουμε την πίσω πτέρυγα, είδαμε ότι χάναμε πάρα πολύ αποτελεσματικότητα και είχαμε επίσης ένα κομμάτι των θεμάτων με την εγκατάσταση του αυτοκινήτου με έναν τρόπο που προσπαθεί να αντισταθμίσει για αυτό το κόκκαλο και μερικά από τα κάτω. “Η Στέλλα είπε ότι η ομάδα παπάγια ανέλαβε δράση μετά την περσινή έλλειψη ανταγωνιστικότητας αλλά αν αυτό είναι αρκετό για να το δούμε. Η έλλειψη μακρών, γρήγορων γωνιών σημαίνει ότι η McLaren MCL39 δεν μπορεί να χρησιμοποιήσει μια από τις μεγαλύτερες δυνάμεις της και λόγω του κρύου καιρού η ομάδα επίσης δεν θα ωφεληθεί τόσο πολύ από το καινοτόμο σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου σε σύγκριση με το καυτό Piastri, McLarenOscar Piastri, McLarenΕνώ η μορφή της Mercedes έχει είναι δύσκολο να διαβαστεί, δεν υπάρχει λόγος να προτείνουμε ότι δεν θα είναι στο μείγμα και πάλι στο Βέγκας, ενώ η Ferrari περιμένει επίσης να είναι πιο ανταγωνιστική.

“Η κριτική από το Βέγκας πέρυσι μας έδωσε πολλές πληροφορίες για να προσπαθήσουμε να βρούμε έναν τρόπο να βελτιώσουμε,” εξήγησε η Στέλλα. “Θα έλεγα ότι από την άποψη ενός ελαστικού ** σημείο **, από την άποψη της αεροδυναμικής απόδοσης και από την άποψη της εγκατάστασης αυτοκινήτων, γνωρίζουμε προς ποια κατεύθυνση πρέπει να αλλάξουμε σε σύγκριση με πέρυσι. “Θα είναι αρκετό να είμαστε ανταγωνιστικοί τώρα;

? * Θα το δούμε μόνο στο vegas, αλλά σίγουρα αναλάβαμε δράσεις ως απάντηση σε αυτό που είδαμε πέρυσι επειδή, σίγουρα η απόδοση δεν ήταν αρκετά ικανοποιητική.ReadΔιαβάστε

  • : Ο Λάντο Νόρις φοβάται ότι ο Μακλάρεν αγωνίζεται στο F1 Las Vegas GP Championship leader Ο Νόρις δεν ήταν υπερβολικά αισιόδοξος για τις πιθανότητές του να πετύχει τρεις συνεχόμενες νίκες για πρώτη φορά στην καριέρα του. “Νομίζω ότι ήταν ο χειρότερος αγώνας μας πέρυσι,” είπε.

** Ξέρουμε ** Mercedes ήταν απίστευτα ισχυρή εκεί πέρυσι, καθώς και Red Bull και Ferrari. Νομίζω ότι ήμασταν ο πάτος αυτών των τεσσάρων. “Θα περιμένουμε να δούμε.

Προφανώς, βελτιώσαμε πολλά πράγματα φέτος, οπότε δεν θα είμαι πολύ αρνητικός για το ** αυτό. “Για να διαβάσετε περισσότερα άρθρα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.