Η σεζόν της Φόρμουλα 1 του 2026 προσφέρει ένα νέο ξεκίνημα για ολόκληρο το δίκτυο, λόγω του συνόλου των νέων κανόνων που εισάγονται με αλλαγές τόσο στη μονάδα δύναμη και στο πλαίσιο. Ένα αυτοκίνητο F1 είναι ρυθμισμένο να γίνει ελαφρύτερο και μικρότερο, ενώ θα υπάρχει περισσότερη έμφαση στην ηλεκτρική ενέργεια με ένα σχεδόν 50:50 διάσπαση παράλληλα με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ως εκ τούτου, δεν είναι ακόμη γνωστό ποια θα είναι η τάξη pμφισμού επειδή σχεδόν τίποτα δεν μεταφέρεται από την τρέχουσα γενιά, αλλά Charles Leclerc σίγουρα ξέρει τι θα ήθελε Ferrari ομάδα του για να βελτιωθεί επάνω.
Αυτή είναι η ικανότητα του αυτοκινήτου της να εκτελέσει σε συνθήκες υγρασίας μετά την πρόκριση αυτό το Σαββατοκύριακο στο Las Vegas Grand Prix παρουσίασε περισσότερους αγώνες για ferrari σε δύσκολο καιρό, όπως Leclerc μόνο ένατο με Lewis Hamilton νεκρός τελευταία. " Αυτό είναι ό, τι πρέπει να δούμε γιατί αισθάνομαι σαν με τις προηγούμενες γενιές των αυτοκινήτων, ήταν πολύ, πολύ παρόμοια Έτσι, απλά παλεύουμε και είμαστε φτωχοί στο υγρό από τότε που μπήκα στην ομάδα,” είπε ο Leclerc, ο οποίος οδηγεί για Ferrari από το 2019 Είναι αρκετά αξιοσημείωτο πραγματικά, επειδή μόλις 24 ώρες νωρίτερα το ζευγάρι Ferrari ήταν upbeat για τις πιθανότητές τους αυτό το Σαββατοκύριακο μετά από μια ισχυρή πρακτική της Πέμπτης ως Leclerc toped FP1 και τερμάτισε τρίτη στη δεύτερη έξοδο.
. Αλλά η βροχή έφτασε εγκαίρως για τα προκριματικά και διάφοροι οδηγοί μίλησαν για το πώς οι χαμηλές συνθήκες στη κρύα νύχτα του Βέγκας ήταν το χειρότερο που είχαν αντιμετωπίσει ποτέ Είναι σε αυτές τις συνθήκες ότι μια ομάδα πρέπει να είναι στο καλύτερο επιχειρησιακά, όμως Ferrari δεν ήταν όπως Hamilton απέτυχε να περάσει τη γραμμή στο χρόνο στο τέλος της Q1, που σημαίνει ότι δεν θα μπορούσε να θέσει ένα σωστό γύρο εν μέσω της πίστας leclerc, FerrariCharles Leclerc, πλευρά της FerrariLeclerc του γκαράζ ήταν καλύτερα επιχειρησιακά, έτσι το κακό αποτέλεσμα του ήταν απλά κάτω σε καθαρό ρυθμό, έχοντας επίσης ήταν τουλάχιστον ένα δευτερόλεπτο μακριά σε Q1 και Q2 Αυτό είναι πολύ σε αντίθεση με το Monegasque, ο οποίος θεωρείται ευρέως ως ο καλύτερος προκριματικός της F1 χάρη στους 27 πόλους καριέρας του, έτσι ώστε οι βρεγμένοι αγώνες μπορούν να τεθούν κάτω στο αυτοκίνητο. « Δεν βρίσκουμε ακριβώς τη λύση", είπε ο Leclerc.
. “Δεν είναι προσπάθεια , επειδή έχουμε προσπαθήσει σαν τρελός, αλλά απλά δεν λειτουργεί. « Είναι πολύ, πολύ απογοητευτικό, γιατί είναι πιθανώς η μεγαλύτερη δύναμη μου στις κατώτερες κατηγορίες που έρχονται, και είμαστε ακριβώς αγωνίζονται σαν τρελοί όταν είναι υγρό Τα ελαστικά δεν ανάβουν, και έχουμε πολύ, πολύ κακή λαβή.” Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Leclerc έχει αγωνιστεί σε μια υγρή προκριματική συνεδρία φέτος, επειδή Baku Q3 τον είδε να αποτυγχάνει να ορίσει μια στιγμή μετά το χτύπημα στον τοίχο στο Turn 14 Έτσι ο 28χρονος και η ομάδα του δεν είναι σίγουροι για τα βήματα για να το ξεπεράσουν, επειδή ο Λεκλέρκ ισχυρίστηκε ότι είναι πιο περίπλοκο από το να δοκιμάζουμε απλά διαφορετικές τεχνικές για να ζεστάνουμε τα ελαστικά του Πιρέλι. « Είναι σαφές ότι πρέπει να κάνουμε βήματα προς τα εμπρός σε αυτές τις συνθήκες", είπε.
“Είναι εξαιρετικά δύσκολο να οδηγήσεις για μας. Από την πλευρά μου, μπορώ μόνο να πω ότι είναι απίστευτα δύσκολο να οδηγήσεις. Ξέρω ακριβώς τι πρέπει να πάω πιο γρήγορα, ωστόσο είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί αυτό.” Έτσι, τη στιγμή που η βροχή έπεσε στο Βέγκας, ο Λεκλέρκ ήξερε ότι ήταν έτοιμος για μια «πολύ δύσκολη πρόκριση», η οποία προσθέτει μόνο σε ένα άθλιο 2025 για τη Φερράρι, καθώς είναι σε πορεία για την πρώτη της ανίκητη χρονιά από το 2021.
. «Αυτό που θέλω να κάνω είναι να παλεύω για τις νίκες, οπότε σίγουρα δεν είναι ένα αυτοκίνητο που θα χάσω», κατέληξε η οκτώ φορές μεγάλη νίκη του SF-25…com άρθρα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας. « Είμαστε αγωνίζονται σαν τρελό " - Charles Leclerc απογοητευμένος από το υγρό F1 ρυθμό της Ferrari Η σεζόν 2026 Formula 1 προσφέρει μια νέα αρχή για ολόκληρο το πλέγμα, λόγω του όλου νέου κανόνα που εισάγεται με αλλαγές τόσο στην μονάδα ισχύος και το σασί. Ένα αυτοκίνητο F1 είναι ρυθμισμένο να γίνει ελαφρύτερο και μικρότερο, ενώ θα υπάρχει περισσότερη έμφαση στην ηλεκτρική ενέργεια με ένα σχεδόν 50:50 διάσπαση παράλληλα με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης. Ως εκ τούτου, δεν είναι ακόμα γνωστό ποια θα είναι η τάξη pμφισμού επειδή σχεδόν τίποτα δεν μεταφέρεται από την τρέχουσα γενιά, αλλά Charles Leclerc σίγουρα ξέρει τι θα ήθελε Ferrari ομάδα του για να βελτιωθεί επάνω.
. Αυτή είναι η ικανότητα του αυτοκινήτου της να εκτελέσει σε συνθήκες υγρασίας μετά την πρόκριση αυτό το Σαββατοκύριακο στο Las Vegas Grand Prix παρουσίασε περισσότερους αγώνες για ferrari σε δύσκολο καιρό, όπως Leclerc μόνο ένατο με Lewis Hamilton νεκρός τελευταία. " Αυτό είναι ό, τι πρέπει να δούμε γιατί αισθάνομαι σαν με τις προηγούμενες γενιές των αυτοκινήτων, ήταν πολύ, πολύ παρόμοια Έτσι, απλά παλεύουμε και είμαστε φτωχοί στο υγρό από τότε που μπήκα στην ομάδα,” είπε ο Leclerc, ο οποίος οδηγεί για Ferrari από το 2019 Είναι αρκετά αξιοσημείωτο πραγματικά, επειδή μόλις 24 ώρες νωρίτερα το ζευγάρι Ferrari ήταν upbeat για τις πιθανότητές τους αυτό το Σαββατοκύριακο μετά από μια ισχυρή πρακτική της Πέμπτης ως Leclerc toped FP1 και τερμάτισε τρίτη στη δεύτερη έξοδο.
Αλλά η βροχή έφτασε εγκαίρως για τα προκριματικά και διάφοροι οδηγοί μίλησαν για το πώς οι χαμηλές συνθήκες στη κρύα νύχτα του Βέγκας ήταν το χειρότερο που είχαν αντιμετωπίσει ποτέ Είναι σε αυτές τις συνθήκες ότι μια ομάδα πρέπει να είναι στο καλύτερο επιχειρησιακά, όμως Ferrari δεν ήταν όπως Hamilton απέτυχε να περάσει τη γραμμή στο χρόνο στο τέλος της Q1, που σημαίνει ότι δεν θα μπορούσε να θέσει ένα σωστό γύρο εν μέσω της πίστας leclerc, FerrariCharles Leclerc, πλευρά της FerrariLeclerc του γκαράζ ήταν καλύτερα επιχειρησιακά, έτσι το κακό αποτέλεσμα του ήταν απλά κάτω σε καθαρό ρυθμό, έχοντας επίσης ήταν τουλάχιστον ένα δευτερόλεπτο μακριά σε Q1 και Q2 Αυτό είναι πολύ σε αντίθεση με το Monegasque, ο οποίος θεωρείται ευρέως ως ο καλύτερος προκριματικός της F1 χάρη στους 27 πόλους καριέρας του, έτσι ώστε οι βρεγμένοι αγώνες μπορούν να τεθούν κάτω στο αυτοκίνητο. « Δεν βρίσκουμε ακριβώς τη λύση", είπε ο Leclerc.
. “Δεν είναι προσπάθεια , επειδή έχουμε προσπαθήσει σαν τρελός, αλλά απλά δεν λειτουργεί. « Είναι πολύ, πολύ απογοητευτικό, γιατί είναι πιθανώς η μεγαλύτερη δύναμη μου στις κατώτερες κατηγορίες που έρχονται, και είμαστε ακριβώς αγωνίζονται σαν τρελοί όταν είναι υγρό Τα ελαστικά δεν ανάβουν, και έχουμε πολύ, πολύ κακή λαβή.” Αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που η Leclerc έχει αγωνιστεί σε μια υγρή προκριματική συνεδρία φέτος, επειδή Baku Q3 τον είδε να αποτυγχάνει να ορίσει μια στιγμή μετά το χτύπημα στον τοίχο στο Turn 14 Έτσι ο 28χρονος και η ομάδα του δεν είναι σίγουροι για τα βήματα για να το ξεπεράσουν, επειδή ο Λεκλέρκ ισχυρίστηκε ότι είναι πιο περίπλοκο από το να δοκιμάζουμε απλά διαφορετικές τεχνικές για να ζεστάνουμε τα ελαστικά του Πιρέλι. « Είναι σαφές ότι πρέπει να κάνουμε βήματα προς τα εμπρός σε αυτές τις συνθήκες", είπε.
“Είναι εξαιρετικά δύσκολο να οδηγήσεις για μας. Από την πλευρά μου, μπορώ μόνο να πω ότι είναι απίστευτα δύσκολο να οδηγήσεις. Ξέρω ακριβώς τι πρέπει να πάω πιο γρήγορα, ωστόσο είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί αυτό.” Έτσι, τη στιγμή που η βροχή έπεσε στο Βέγκας, ο Λεκλέρκ ήξερε ότι ήταν έτοιμος για μια «πολύ δύσκολη πρόκριση», η οποία προσθέτει μόνο σε ένα άθλιο 2025 για τη Φερράρι, καθώς είναι σε πορεία για την πρώτη της ανίκητη χρονιά από το 2021.
«Αυτό που θέλω να κάνω είναι να αγωνιστώ για τις νίκες, έτσι σίγουρα δεν είναι ένα αυτοκίνητο θα λείπει,» κατέληξε η οκτώ φορές μεγάλη νίκη prix του SF-25…com άρθρα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.