Νικητές και ηττημένοι από την σαιζόν του...

Νικητές και ηττημένοι από την σαιζόν του...

Ενώ η σεζόν 2025 motogp είχε τραβήξει για κάποιο χρονικό διάστημα, με το πρωτάθλημα να αποφασίζεται τον Σεπτέμβριο, το φινάλε της Βαλένθια προσέφερε ακόμα άφθονο δράμα, ιδιαίτερα στους εναρκτήριους γύρους. Ο νικητής του αγώνα δεν ήταν ποτέ σε αμφιβολία, αλλά λίγοι θα μπορούσαν να έχουν προβλέψει ποιος θα τερματίσει δεύτερος και τρίτος την Κυριακή. Εδώ είναι οι νικητές και ηττημένοι από το MotoGP Valencia GP:Winner: ApriliaMarco Bezzecchi, Aprilia Racing Marco Bezzecchi, Aprilia RacingAprilia τερμάτισε την σεζόν του 2025 MotoGP με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, με τον Marco Bezzecchi και τον Raul Fernandez να εξασφαλίζουν ένα πρώτο 1-2 για την ιταλική μαρκή από το 2023.

Απρίλια ήταν ο κατασκευαστής για να νικήσει στο MotoGP στην τελική ευθεία της εκστρατείας, αλλά οι αναβάτες της έχασαν πάρα πολλές ευκαιρίες στην πορεία. Στην Ινδονησία, για παράδειγμα, το RS-GP είχε ένα τέτοιο πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού που, σε μια τέλεια κατάσταση, η Aprilia θα είχε αποκλείσει ολόκληρο το βάθρο. Αντ’ αυτού, το έκτο ήταν το μόνο που έλειπε από το Σαββατοκύριακο.

Στην πορτογαλική GP, bezzecchi ήταν ουσιαστικά ο τελευταίος άνθρωπος που στέκεται για το εργοστάσιο μετά Fernandez αποσύρθηκε από τον αγώνα μετά από συντριβή στην πράξη. Ωστόσο, όλα ενώθηκαν για την Έιπριλια στη Βαλένθια, καθώς τόσο ο Μπεζέκτσι όσο και ο Φερνάντεζ παρέδωσαν τις δυνατότητές τους να επιτύχουν ένα αποτέλεσμα ορόσημο. Ο Μπεζτσέκι, από την πλευρά του, έκανε ένα σαφές ξεκίνημα και κατάφερε να αποφύγει το holeshot ζήτημα που τον μόλυνε στο σπριντ για να πετύχει μια τρίτη νίκη του 2025.

. Ο Φερνάντεζ, εν τω μεταξύ, φόρτισε το δρόμο του προς το μέτωπο στο τελευταίο μισό του αγώνα , ξεπερνώντας τον Φάμπιο ντι Γιανναντόνιο και τον Άλεξ Μαρκέζ με ευκολία να αρπάξουν δεύτερο. Το γεγονός ότι ήταν σε θέση να κλείσει στο πίσω μέρος της μηχανής του εργοστασίου Bezzecchi πρέπει να είναι μια μαζική ώθηση εμπιστοσύνης για τον Ισπανό, ο οποίος δεν είχε σημειώσει μια νίκη αγώνα (ή ακόμη και ένα πόντιουμ φινίρισμα) μέχρι την Αυστραλία λίγο περισσότερο από ένα μήνα πριν. Το γεγονός ότι ο πρωταθλητής του 2024 Χόρχε Μάρτιν κατάφερε να επιστρέψει και να τερματίσει 15 από τους 27 γύρους ήταν ένα πρόσθετο συν για την Έιπριλια, καθώς κοιτάζει μπροστά από το 2025.

Χαμένος: Pedro acosta Pedro Acosta, Red Bull KTM Εργοστάσιο RacingPedro Acosta, Red Bull ΚΤΜ Factory Racing Ενώ ο Πέδρο Ακόστα ήταν επιφυλακτικά αισιόδοξος για τις πιθανότητες νίκης του με κατεύθυνση τους δύο τελευταίους ευρωπαϊκούς γύρους της σεζόν, υπήρξε μια σαφής αλλαγή στην προοπτική του μετά την ευθεία ήττα του στον Άλεξ Μάρκεζ στο σπριντ του Σαββάτου. Αντί να δει μια νίκη βραχυπρόθεσμα, ο Ακόστα πρότεινε ότι θα μπορούσε να του πάρει μέχρι ένα χρόνο πριν τελικά καταφέρει να σταθεί στην κορυφή του βάθρου. Ενώ αυτή η προβολή επηρεάστηκε από την τροχιά της KTM και όχι από τη δική του μορφή, είναι δύσκολο να παραβλέψουμε το γεγονός ότι η Acosta παραμένει αήττητη μετά από δύο σεζόν.

Ενώ πραγματικά φάνηκε να έχει μια ευκαιρία στη νίκη στην Πορτογαλία το προηγούμενο Σαββατοκύριακο μετά την πρώτη το μεγαλύτερο μέρος του αγώνα sprint μέχρι να καταληφθεί από τον Μάρκεζ, δεν ήταν ποτέ πραγματικά σε διαμάχη στο Circuit Ricardo Tormo. Η πρακτική της Παρασκευής αύξησε την ελπίδα, αλλά σε ένα σφιχτά πακεταρισμένο γήπεδο, μπορούσε να προκριθεί μόνο πέμπτος. Μια λαμπρή εκτόξευση τον τοποθέτησε ακριβώς πίσω από τον Μαρκέζ στο σπριντ, αλλά δεν είχε την ταχύτητα - ή τη διάρκεια ζωής του ελαστικού - για να παλέψει με τον αντίπαλο του Γκρεσίνι.

Την Κυριακή, δεν κατάφερε να τερματίσει στο βάθρο, καθώς τόσο ο Ραούλ Φερνάντεζ όσο και ο Φάμπιο ντι Γιανναντόνιο τον προσπέρασαν με γρηγορότερα ιταλικά ποδήλατα. Νικητής: Luca Marini, Honda HRCLuca Μαρίνι, Χόντα HRCΥπήρξε πραγματική απόλαυση μέσα στο στρατόπεδο της Honda την Κυριακή, καθώς τελικά «έσκισε» τη χαμηλότερη βαθμίδα στο σύστημα παραχώρησης του MotoGP και επέτυχε επίπεδο με τους Ευρωπαίους αντιπάλους της Aprilia και KTM. Ενώ ο εορτασμός της απώλειας ενός ρυθμιστικού πλεονεκτήματος μπορεί να φαίνεται αντιδιαισθητικός, ήταν στην πραγματικότητα ένας βασικός στόχος για τον κατασκευαστή που εδρεύει Sakura.

honda, μετά από όλα, δεν είναι μια νέα ομάδα που στοχεύει να ανέβει τη σκάλα στο MotoGP; είναι ένας πεσμένος γίγαντας που προσπαθεί να ανακτήσει το θρόνο του μετά από χρόνια απογοήτευσης και ανεπαρκούς απόδοσης. Η απώλεια των παραχωρήσεων της Ομάδας Δ είναι ένα μικρό αλλά σημαντικό βήμα προς την επιστροφή στις τακτικές νίκες και τη διαμάχη για τον τίτλο. Honda έχει εργαστεί σκληρά κατά τη διάρκεια του έτους για να διορθώσει κάποιες μακράς λειτουργίας αδυναμίες του RC213V, και έχει τόσο επιτυχής ότι ακόμη και Joan Mir έχει καταφέρει να ανακαλύψει εκ νέου mojo του και να τελειώσει στο βάθρο τόσο στην Ιαπωνία όσο και στη Μαλαισία.

. Ο συμπαίκτης του Λούκα Μαρίνι αξίζει επίσης μεγάλη αναγνώριση για τις σταθερές του εμφανίσεις. Ενώ σε μεγάλο βαθμό επισκιάστηκε από Mir σε πρόσφατους αγώνες, Marini ήρθε μέσα όταν ο Honda τον χρειάζεται περισσότερο, αναρρίχηση από 13ο στο πλέγμα για να τερματίσει έβδομη και να εξασφαλίσει τα σημεία που απαιτούνται για την ομάδα C κατάσταση Ήταν επίσης μια εντυπωσιακή στροφή για Honda από το Σάββατο μετά Mir αφανίσει Marini στο δεύτερο γύρο.

Χαμένος: Francesco bagnaiaFrancesco Bagnaia, Ducati TeamFrancesco Bagnaia, Ducati TeamFrancesco Bagnaia’s misse 2025 campaign έληξαν με πικρή νότα καθώς τον έβγαλαν από τον αγώνα στον εναρκτήριο γύρο χωρίς να φταίει ο ίδιος. Αυτό δεν ήταν ένα Σαββατοκύριακο όπου η Bagnaia δεν είχε ρυθμό και τρακαρισμένο στο πίσω μέρος του πλέγματος; ήταν ακόμα ανταγωνιστική μέχρι την ατυχία χτύπησε. Το γεγονός όμως ότι δεν κατάφερε να σκοράρει ένα μόνο πόντο όλο το Σαββατοκύριακο και έπεσε στην πέμπτη θέση στις θέσεις σημαίνει ότι ήταν ένας από τους μεγάλους χαμένους στη Βαλένθια.

Bagnaia ήταν ήδη στο πίσω πόδι την Παρασκευή ως μια λάθος στημένη κατεύθυνση και ένα θέμα ψύκτη πετρελαίου τον εμπόδισε να κάνει μια άμεση είσοδο στο Q2. Τα πράγματα πήγαν από το κακό στο χειρότερο όταν ο Ντουκάτι υπολόγισε λάθος την ποσότητα των καυσίμων που χρειαζόταν για να προκριθεί, αφήνοντας τον ένα μακρινό 16ο στο δίκτυο για δύο αγώνες. Το σπριντ ήρθε και πήγε χωρίς κανένα μεγάλο δράμα, αλλά ο Μπαγκνάια σκαρφάλωνε την παραγγελία μετά από μια γρήγορη εκκίνηση την Κυριακή όταν ο Γιόχαν Ζάρκο τον έκλεισε πίσω στο Turn 4, φέρνοντας πρόωρο τέλος στην σεζόν του.

. Ενώ ο δύο φορές πρωταθλητής του MotoGP εξακολουθούσε να αρνείται να εγκαταλείψει την ελπίδα μετά τον αγώνα, τα προληπτικά σχόλιά του σχετικά με την «ελκτική αρνητικότητα» ήταν ελάχιστα καθησυχαστικά με κατεύθυνση προς το χειμερινό διάλειμμα. Νικητής: Fabio di GiannatonioFabio Di giannantonio, VR46 Racing TeamFabio Di Giannantonio, VR46 Racing TeamFabio di Giannantonio ήταν ο ανώνυμος ήρωας στη Βαλένθια, διεκδικώντας το πρώτο του διπλό βάθρο (χτύπημα και Κυριακάτικος αγώνας) από το Κατάρ 2023, όπου σημείωσε την παρθενική του νίκη grand prix. Προκριματικά στην πρώτη σειρά μόνο για τρίτη φορά αυτή τη σεζόν, ο Ντι Γιανναντόνιο πάλεψε με τον Φερνάντεζ στο σπριντ πριν τον ξεπεράσει τρεις γύρους από το τέρμα.

Ο Φερνάντεζ αποδείχθηκε πιο γρήγορος την Κυριακή , αλλά ο Ντι Γιανναντόνιο έκανε ελαφριά δουλειά του Μαρκέζ και ήρθε στην κορυφή σε μια δυναμική μονομαχία με τον Ακόστα για να αρπάξει την τρίτη θέση Ήταν μόνο το τέταρτο κυριακάτικο βάθρο του έτους για τους Ιταλούς, αλλά σε μια εποχή σκαμπανεβάσματα, το αποτέλεσμα ήταν μια ζωτική ώθηση για το ηθικό του που κατευθυνόταν προς τις χειμερινές διακοπές. Η κατηγορία του για το τέλος του αγώνα έσωσε επίσης το σερί βάθρου της Ντουκάτι από το να τελειώσει σε 87 αγώνες, αφού ο Μάρκεζ έπεσε κάτω από τη σειρά από το δεύτερο με ανεξήγητα προβλήματα φθοράς και δόνησης ελαστικών.

. Τελειώνοντας τη χρονιά μόλις 26 πόντοι πίσω από τους άλλους GP25 αναβάτης Bagnaia δείχνει di Γιανναντόνιο σεζόν ήταν ισχυρότερη από αυτό : Franco morbidelliFranco Morbidelli, VR46 Racing TeamFranco Morbidelli, VR46 Racing TeamΑν και Franco Morbidelli έχει αντιμετωπίσει μερικές φορές άδικη κριτική αυτή τη σεζόν με βάση τη φήμη του και όχι τις πράξεις του σε τροχιά, τα γεγονότα της Βαλένθια GP αντανακλώνται άσχημα σε αυτόν. Ο Μορμπιντέλι ήταν έτοιμος να ξεκινήσει έβδομος για το φινάλε αλλά έχασε τη συγκέντρωση στο πλέγμα, εμβαθύνοντας το πίσω μέρος του Αλέιξ Εσπαργκάρο, ο οποίος είχε προκριθεί επτά θέσεις μπροστά του. Ενώ ακόμα δεν γνωρίζουμε τι συνέβη από την οπτική γωνία του Μορμπιντέλι, οι συνέπειες του συμβάντος ήταν καταστροφικές.

Ο Ιταλός αμέσως έπεσε στο πλευρό του μετά την επαφή, αναγκάζοντάς τον να ξεκινήσει από το πιτλάνι. Για να κάνει τα πράγματα χειρότερα, αναγκάστηκε να τραβήξει στο γκαράζ VR46 πέντε γύρους αργότερα για να αποσυρθεί λόγω αυτού που αργότερα επιβεβαιώθηκε ότι ήταν κάταγμα στο αριστερό του χέρι. Ένα ακριβές χρονοδιάγραμμα για την ανάκτηση δεν έχει παρασχεθεί, αλλά το να κηρυχθεί ακατάλληλο για το τεστ Βαλένθια της Τρίτης είναι μια σημαντική οπισθοδρόμηση που θα μπορούσε να επηρεάσει σοβαρά τις προετοιμασίες του για 2026.com άρθρα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.