Ο Όσκαρ Πιάστρι κυριάρχησε στο GP Μαϊάμι,...

Ο Όσκαρ Πιάστρι κυριάρχησε στο GP Μαϊάμι,...

Ο Oscar Piastri πέρασε την καρό σημαία στη νότια Φλόριντα την Κυριακή με διαφορά 4,6 δευτερολέπτων από τον ομόσταυλό του στη McLaren Lando Norris. Ο οδηγός της Mercedes και τρίτος της κατάταξης George Russell έμεινε 37,6 δευτερόλεπτα πίσω σε έναν αγώνα όπου το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας έπαιξε σημαντικό ρόλο στο Grand Prix του Μαϊάμι 2025. Ο Piastri, ο οποίος προκρίθηκε στην τέταρτη θέση το Σάββατο, απέκτησε πλεονέκτημα, όταν μια διαμάχη στην πρώτη στροφή μεταξύ του Max Verstappen που κατέκτησε την pole και του Norris είχε ως αποτέλεσμα ο τελευταίος να πέσει στην έκτη θέση. Ο οδηγός της McLaren, ο οποίος εξασφάλισε την παρθενική του νίκη στο Μαϊάμι πέρυσι, προσπάθησε ανεπιτυχώς να προσφύγει στους αγωνοδίκες, υποστηρίζοντας ότι ο τέσσερις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής τον έσπρωξε καθώς ο Verstappen σάρωσε στην εκκίνηση.

?Αν δεν το επιδιώξω, ο κόσμος παραπονιέται. Αν το επιδιώξω, ο κόσμος παραπονιέται,? δήλωσε ο Norris μετά τον αγώνα. Ωστόσο, ο 25χρονος Βρετανός οδηγός επέστρεψε στην κορυφή με καθαρό ρυθμό. Ο Norris ακολουθεί στενά τον team-mate του και σημερινό ηγέτη, Piastri, στην παγκόσμια κατάταξη των οδηγών. Πρωταθλήματος οδηγών. Η απειλή ενός αγώνα με βροχή διαφαινόταν και στους 57 γύρους, αλλά ο αγώνας παρέμεινε στεγνός, με μία μόνο στάση, με μια χούφτα εικονικές στάσεις με το αυτοκίνητο ασφαλείας, καθώς ένα πλήθος πρωτάρηδων σταμάτησαν. Αλλά ήταν οι δύο Ferrari που έκλεψαν την παράσταση. Ο Lewis Hamilton, ο οποίος τερμάτισε τρίτος στον αγώνα σπριντ του Σαββάτου, και ο Charles Leclerc ξεκίνησαν τον αγώνα με μειονέκτημα, με τον Hamilton να μην καταφέρνει να μπει στην τρίτη περίοδο κατατακτήριων δοκιμών του Σαββάτου για πρώτη φορά μετά την αλλαγή του στη Ferrari.

Το δίδυμο που θεωρήθηκε το ισχυρότερο ζευγάρι οδηγών στο grid στην αρχή της σεζόν, έχει υπονομευτεί από ένα αργό μονοθέσιο και μια ακατάστατη δυναμική της ομάδας. Την Κυριακή, το πραγματικό κόστος των δύο αστέρων οδηγών φάνηκε σε όλο του το μεγαλείο. Ο Hamilton, ο οποίος κέρδισε δύο θέσεις από τη 12η θέση εκκίνησης, παραλίγο να ολοκληρώσει μια διπλή προσπέραση τόσο στον Leclerc όσο και στον Carlos Sainz στον 34ο γύρο, αλλά δεν κατάφερε να περάσει πλήρως τον ομόσταυλό του. Στους γύρους που ακολούθησαν, ο Hamilton παραπονέθηκε μέσω ασυρμάτου στην ομάδα ότι “καίει” τα ελαστικά του πίσω από τον Leclerc και ρώτησε: “Θέλετε να κάθομαι εδώ σε όλο τον αγώνα;”. Ο πρώην οδηγός της Mercedes υπενθύμισε στον τοίχο των πιτς την αυτοεπιβαλλόμενη ανταλλαγή του στο Grand Prix της Κίνας, όπου ενθάρρυνε την ομάδα να ευνοήσει τον ταχύτερο ρυθμό του Leclerc: “Στην Κίνα, έφυγα από τη μέση”, είπε ο Hamilton. ?Κάνε ένα διάλειμμα για τσάι, ενώ είσαι σε αυτό", πρόσθεσε.

Ο Χάμιλτον αντάλλαξε λόγια με την ομάδα του κατά τη διάρκεια του χθεσινού αγώνα (Getty) Ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκαθάρισε τα συναισθήματά του πριν από την ενδεχόμενη εντολή της ομάδας να αλλάξει: “Αυτό δεν είναι καλή ομαδική δουλειά, αυτό είναι το μόνο που λέω.

Αλλά στον 41ο γύρο, όταν ο Χάμιλτον ήταν μπροστά, ο ομόσταυλός του δεν ήταν ευχαριστημένος που είχε κολλήσει πίσω του στον βρώμικο αέρα της άλλης Ferrari. Μετά από 10 γύρους που ο Μονεγάσκος οδηγός διαμαρτυρόταν για υπερθέρμανση των ελαστικών, η ομάδα άλλαξε πίσω - σχεδόν με κίνδυνο τον υποβιβασμό του Hamilton καθώς πάλευε με τον Sainz μέχρι τη γραμμή του τερματισμού. Η νέα προσθήκη στην ομάδα, φανερά απογοητευμένη, είπε στον ασύρματο: “Θέλετε να τον αφήσω να περάσει κι αυτός;”. Ο Hamilton τερμάτισε όγδοος, μόλις τρία δέκατα του δευτερολέπτου μπροστά από τη Williams του Sainz. Και οι δύο οδηγοί της Williams, ο Sainz και ο Alex Albon, απέδειξαν πόσο καλά εξελίσσεται το μονοθέσιο την Κυριακή. Ο Albon, ο οποίος τερμάτισε πέμπτος, ξεπέρασε και τις δύο Ferrari και μια Mercedes. Λίγο πιο κάτω, η πρώην ομάδα των τελευταίων ομάδων της Williams δεν είχε τον ίδιο τυχερό αγώνα. Η Haas του Oliver Bearman επέστρεψε στο γκαράζ μετά από βλάβη στον κινητήρα. Ο συμπαίκτης του Esteban Ocon δίδαξε ένα αριστούργημα άμυνας, πηγαίνοντας τροχό με τροχό στα μέσα του αγώνα με τον Hamilton, αλλά τελικά έπεσε στη 12η θέση.

Ο Piastri, αριστερά, διεύρυνε το προβάδισμά του στον τίτλο έναντι του Norris (AP) Οι 2025 πρωτάρηδες της F1 δεν τα πήγαν πολύ καλύτερα, με τους Liam Lawson και Jack Doohan να εγκαταλείπουν μετά από σύγκρουση στη στροφή 1. Ο κινητήρας του Gabriel Bortoleto παρουσίασε επίσης βλάβη, με αποτέλεσμα να βγει ένα εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας.

Ο Kimi Antonelli, ωστόσο, συνέχισε να δείχνει παρόμοιο ρυθμό με αυτόν που είχε σε όλο το Σαββατοκύριακο του Grand Prix του Μαϊάμι. Την Παρασκευή, ο 18χρονος έγινε ο νεότερος pole-sitter της F1. Η ομάδα του Antonelli, η Mercedes, βρίσκεται πίσω από τη McLaren στην κατάταξη του πρωταθλήματος κατασκευαστών, ακολουθούμενη στενά από τη Red Bull. Ο Πιάστρι προηγείται στη βαθμολογία των οδηγών με 16 βαθμούς.