Αργή στάση πέφτει Ο Τσέις Έλιοτ κερδίζει...

Αργή στάση πέφτει Ο Τσέις Έλιοτ κερδίζει...

Κάνσας Σίτι, Καν. – Ο Τσέις Έλιοτ ήταν μπροστά, προηγούμενος γύροι και φαινομενικά έτοιμος να παλέψει για να σπάσει ένα σερί χωρίς νίκη 38 αγώνων. Αλλά ένα λάθος στο Λαπ 198 της Κυριακής; Το AdventHealth 400 στο Κάνσας Speedway αποκάλυψε μια κατά τα άλλα εντυπωσιακή μέρα για το Νο 9 Hendrick Motorsports Chevrolet, που τελικά ξεθώριασε σε ένα 15ο μέρος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Αποτελέσματα αγώνων

Ο Έλιοτ είχε εντυπωσιακή ταχύτητα όλο το Σαββατοκύριακο, προκρίνοντας ένατο και ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση στο τέλος και των δύο σταδίων. Μια δυνατή στάση στο τέλος του σταδίου 2 ώθησε τον Έλιοτ να ξεκινήσει ξανά το τελικό στάδιο. Ο Έλιοτ έκανε το καθήκον του όταν η πράσινη σημαία χαιρέτησε να αποκρούσει τους συμπαίκτες Κάιλ Λάρσον και ΡΦΚ Racing; Μπραντ Κεσελόφσκι για να διατηρήσει την κορυφή. Ένα σκασμένο λάστιχο για τον Κεσελόφσκι στο Λαπ 195, ωστόσο, πυροδότησε το πρώτο ντόμινο που εκτροχιάζει την ημέρα του Έλιοτ. Η προειδοποιητική σημαία κυμάτιζε και προωθούσε μια σειρά από στάσεις που ακολούθησαν, οι οποίες τελικά έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στον καθορισμό του αποτελέσματος του αγώνα της Κυριακής; s. Ο Elliott οδήγησε το πεδίο σε pit road και φύτεψε το Νο 9 του Prime Video Chevrolet σε pit talt No 41, το πρώτο κουτί κοντινότερη είσοδο pit. Όλα φαίνονταν ρουτίνα καθώς το πλήρωμα εξυπηρετούσε τη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου – μέχρι που ο Τζάκμαν Τι Τζέι Σέμκε έριξε τον γρύλο ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου πολύ νωρίς. Ο ανταλλάκτης πίσω-τιτίβισμα Chad Avrit δεν είχε ακόμα ασφαλίσει τον δεξιό τροχό πριν το αυτοκίνητο ήταν χαμηλωμένο, αναγκάζοντας τον Σέμκε να ξανακλέψει το όχημα για τον Avrit να σφίξει το καρύδι.

Το λάθος σηματοδότησε την ομάδα; είναι μόνο σημαντικό λάθος του διαγωνισμού, αλλά η στάση αγκυροβολούσε τον Έλιοτ στο κουτί για πάνω από 14 δευτερόλεπτα – μια σχετική αιωνιότητα σε έναν κόσμο NASCAR που εκτοξεύεται προς τα εμπρός με κοινές υπηρεσίες οκτώ δευτερολέπτων. Ο Έλιοτ έπεσε από την 16η θέση και δεν συνήλθε ποτέ. Ο πρωταθλητής του Κυπέλλου 2020 γύρισε στη 12η θέση στους τελικούς γύρους του διαγωνισμού, αλλά ο Τοντ Γκίλιλαντ, ο Κόρεϊ Χάιμ και ο Νόα Γκράγκσον όλοι τελικά δούλεψαν πέρα από αυτόν για να ρίξουν τον Έλιοτ στη 15η στην καρό σημαία. Από τη μια πλευρά, υπάρχουν πολλά θετικά για Elliott, επικεφαλής πληρώματος Alan Gustafson και το Νο 9 πλήρωμα να λάβει από Κάνσας μετά την πρώτη 29 γύρους και κατά μέσο όρο μια τέταρτη καλύτερη θέση λειτουργίας 6,37, σύμφωνα με NASCAR?s δεδομένα βρόχο. Κατά NASCAR Insights, ο Έλιοτ κατετάγη επίσης τρίτος στην Defense Rating με την πέμπτη καλύτερη Speed Rating και την έβδομη καλύτερη Passing Rating. Αλλά το τελικό αποτέλεσμα μειώνει τι θα μπορούσε να ήταν για τον Έλιοτ, ο οποίος κατατάχθηκε μόλις 23ος σε NASCAR Insights; Επανεκκίνηση Βαθμολόγησης. ♪; Ήταν τέλεια για το 9 αυτό το Σαββατοκύριακο; Είπε ο Τσαντ Νάους, Χέντρικ Μότορσπορτς; Αντιπρόεδρος του ανταγωνισμού. ♪; Ξεφορτώθηκαν, ήταν καλοί. Ο Τσέις είχε πολύ ευνοϊκά σχόλια για το αγωνιστικό αυτοκίνητο κατευθείαν έξω από την πύλη, το οποίο ήταν πραγματικά ωραίο. Ξέρω ότι ο Άλαν και ο Τσέις ψάχνουν βαθιά και δουλεύουν πολύ σκληρά με την ομάδα τους για να σιγουρευτούν ότι το κάνουν αυτό σε εβδομαδιαία βάση, γιατί όταν το κάνουν, εκτελούν πολύ καλά.

♪; Είναι ατυχές το θέμα που συνέβη σήμερα γιατί νομίζω ότι θα καθόμασταν εδώ μαζί τους εύκολα στην πρώτη πεντάδα με το ρυθμό που είχαν. Αλλά χρειάζεται μόνο ένας λόξυγκας και μπορεί να εκτροχιάσει τη μέρα σου. Λοιπόν, εμείς; Πρέπει να συνεχίσουμε να τα δουλεύουμε αυτά. Αλλά όσο συνεχίζουν να φέρνουν καλά αγωνιστικά αυτοκίνητα και γρήγορα αγωνιστικά αυτοκίνητα και εκτελούν σε υψηλό επίπεδο, αυτοί; Θα είναι εκεί που τους χρειαζόμαστε; Αυτός ο συγκεκριμένος γύρος με τις στάσεις των πιτ τελείωσε άλλους; ημέρες, ενώ ωθεί τους άλλους πίσω στο μείγμα. Κρίστοφερ. Ο Μπελ εκτόξευσε τρία σημεία προς τα εμπρός για να ξεφύγει από το δρόμο με το προβάδισμα στο Λαπ 198 ενώ ο συμπαίκτης του από την Joe Gibbs Racing, Chase Briscoe, πυροδότησε τέσσερα σημεία μέχρι την έκτη θέση. Ο Μπελ ήταν μια συνεχής παρουσία μέσα στις πέντε πρώτες Κυριακές, αλλά ο Μπρίσκο σε μεγάλο βαθμό αγωνιζόταν να ξεκινήσει το γεγονός πριν πηδήξει σε ένα τέρμα τέταρτης θέσης. Ο Ντένι Χάμλιν, εν τω μεταξύ, ένας άλλος οδηγός της JGR, υπέστη μηχανική βλάβη, εικαζόμενος ότι ο τρανσάξελ έσπασε το Νο 11 Toyota του, ενώ προσπαθούσε να αφήσει τον πάγκο του με ένα ήδη σπασμένο συμπλέκτη. Μια χούφτα γρήγορες προειδοποιήσεις στη διαδοχή – πρώτα για περιστροφές των Κόντι Γουέαρ, Ντάνιελ Σου;ρεζ και Τάι Ντίλον, μετά για τον Κάιλ Μπους και ξανά για ένα περιστατικό με πέντε αυτοκίνητα – ανακάτεψε την εντολή για μια ακόμη φορά πριν ο Λάρσον αναδειχθεί τελικά ως ο κυρίαρχος οδηγός της ημέρας, οδηγώντας 221 από τους 267 γύρους για να σκοράρει την τρίτη νίκη του στο Κάνσας. Αργή στάση πέφτει Ο Τσέις Έλιοτ κερδίζει ευκαιρίες στο Κάνσας, ο Χάμλιν επίσης εκτροχιάστηκε. Κάνσας Σίτι, Καν. – Ο Τσέις Έλιοτ ήταν μπροστά, προηγούμενος γύροι και φαινομενικά έτοιμος να παλέψει για να σπάσει ένα σερί χωρίς νίκη 38 αγώνων. Αλλά ένα λάθος στο Λαπ 198 της Κυριακής; Το AdventHealth 400 στο Κάνσας Speedway αποκάλυψε μια κατά τα άλλα εντυπωσιακή μέρα για το Νο 9 Hendrick Motorsports Chevrolet, που τελικά ξεθώριασε σε ένα 15ο μέρος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Αποτελέσματα αγώνων

Ο Έλιοτ είχε εντυπωσιακή ταχύτητα όλο το Σαββατοκύριακο, προκρίνοντας ένατο και ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση στο τέλος και των δύο σταδίων. Μια δυνατή στάση στο τέλος του σταδίου 2 ώθησε τον Έλιοτ να ξεκινήσει ξανά το τελικό στάδιο. Ο Έλιοτ έκανε το καθήκον του όταν η πράσινη σημαία χαιρέτησε να αποκρούσει τους συμπαίκτες Κάιλ Λάρσον και ΡΦΚ Racing; Μπραντ Κεσελόφσκι για να διατηρήσει την κορυφή. Ένα σκασμένο λάστιχο για τον Κεσελόφσκι στο Λαπ 195, ωστόσο, πυροδότησε το πρώτο ντόμινο που εκτροχιάζει την ημέρα του Έλιοτ. Η προειδοποιητική σημαία κυμάτιζε και προωθούσε μια σειρά από στάσεις που ακολούθησαν, οι οποίες τελικά έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στον καθορισμό του αποτελέσματος του αγώνα της Κυριακής; s. Ο Elliott οδήγησε το πεδίο σε pit road και φύτεψε το Νο 9 του Prime Video Chevrolet σε pit talt No 41, το πρώτο κουτί κοντινότερη είσοδο pit. Όλα φαίνονταν ρουτίνα καθώς το πλήρωμα εξυπηρετούσε τη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου – μέχρι που ο Τζάκμαν Τι Τζέι Σέμκε έριξε τον γρύλο ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου πολύ νωρίς. Ο ανταλλάκτης πίσω-τιτίβισμα Chad Avrit δεν είχε ακόμα ασφαλίσει τον δεξιό τροχό πριν το αυτοκίνητο ήταν χαμηλωμένο, αναγκάζοντας τον Σέμκε να ξανακλέψει το όχημα για τον Avrit να σφίξει το καρύδι.

Το λάθος σηματοδότησε την ομάδα; είναι μόνο σημαντικό λάθος του διαγωνισμού, αλλά η στάση αγκυροβολούσε τον Έλιοτ στο κουτί για πάνω από 14 δευτερόλεπτα – μια σχετική αιωνιότητα σε έναν κόσμο NASCAR που εκτοξεύεται προς τα εμπρός με κοινές υπηρεσίες οκτώ δευτερολέπτων. Ο Έλιοτ έπεσε από την 16η θέση και δεν συνήλθε ποτέ. Ο πρωταθλητής του Κυπέλλου 2020 γύρισε στη 12η θέση στους τελικούς γύρους του διαγωνισμού, αλλά ο Τοντ Γκίλιλαντ, ο Κόρεϊ Χάιμ και ο Νόα Γκράγκσον όλοι τελικά δούλεψαν πέρα από αυτόν για να ρίξουν τον Έλιοτ στη 15η στην καρό σημαία. Από τη μια πλευρά, υπάρχουν πολλά θετικά για Elliott, επικεφαλής πληρώματος Alan Gustafson και το Νο 9 πλήρωμα να λάβει από Κάνσας μετά την πρώτη 29 γύρους και κατά μέσο όρο μια τέταρτη καλύτερη θέση λειτουργίας 6,37, σύμφωνα με NASCAR?s δεδομένα βρόχο. Κατά NASCAR Insights, ο Έλιοτ κατετάγη επίσης τρίτος στην Defense Rating με την πέμπτη καλύτερη Speed Rating και την έβδομη καλύτερη Passing Rating. Αλλά το τελικό αποτέλεσμα μειώνει τι θα μπορούσε να ήταν για τον Έλιοτ, ο οποίος κατατάχθηκε μόλις 23ος σε NASCAR Insights; Επανεκκίνηση Βαθμολόγησης. ♪; Ήταν τέλεια για το 9 αυτό το Σαββατοκύριακο; Είπε ο Τσαντ Νάους, Χέντρικ Μότορσπορτς; Αντιπρόεδρος του ανταγωνισμού. ♪; Ξεφορτώθηκαν, ήταν καλοί. Ο Τσέις είχε πολύ ευνοϊκά σχόλια για το αγωνιστικό αυτοκίνητο κατευθείαν έξω από την πύλη, το οποίο ήταν πραγματικά ωραίο. Ξέρω ότι ο Άλαν και ο Τσέις ψάχνουν βαθιά και δουλεύουν πολύ σκληρά με την ομάδα τους για να σιγουρευτούν ότι το κάνουν αυτό σε εβδομαδιαία βάση, γιατί όταν το κάνουν, εκτελούν πολύ καλά.

♪; Είναι ατυχές που συνέβη αυτό το θέμα σήμερα επειδή νομίζω ότι εμείς; να κάθονται εδώ μαζί τους εύκολα στην πρώτη πεντάδα με το ρυθμό που είχαν. Αλλά χρειάζεται μόνο ένας λόξυγκας και μπορεί να εκτροχιάσει τη μέρα σου. Λοιπόν, εμείς; Πρέπει να συνεχίσουμε να τα δουλεύουμε αυτά. Αλλά όσο συνεχίζουν να φέρνουν καλά αγωνιστικά αυτοκίνητα και γρήγορα αγωνιστικά αυτοκίνητα και εκτελούν σε υψηλό επίπεδο, αυτοί; Θα είναι εκεί που τους χρειαζόμαστε; Αυτός ο συγκεκριμένος γύρος με τις στάσεις των πιτ τελείωσε άλλους; ημέρες, ενώ ωθεί τους άλλους πίσω στο μείγμα. Κρίστοφερ. Ο Μπελ εκτόξευσε τρία σημεία προς τα εμπρός για να ξεφύγει από το δρόμο με το προβάδισμα στο Λαπ 198 ενώ ο συμπαίκτης του από την Joe Gibbs Racing, Chase Briscoe, πυροδότησε τέσσερα σημεία μέχρι την έκτη θέση. Ο Μπελ ήταν μια συνεχής παρουσία μέσα στις πέντε πρώτες Κυριακές, αλλά ο Μπρίσκο σε μεγάλο βαθμό αγωνιζόταν να ξεκινήσει το γεγονός πριν πηδήξει σε ένα τέρμα τέταρτης θέσης. Ο Ντένι Χάμλιν, εν τω μεταξύ, ένας άλλος οδηγός της JGR, υπέστη μηχανική βλάβη, εικαζόμενος ότι ο τρανσάξελ έσπασε το Νο 11 Toyota του, ενώ προσπαθούσε να αφήσει τον πάγκο του με ένα ήδη σπασμένο συμπλέκτη. Μια χούφτα γρήγορες προειδοποιήσεις στη διαδοχή – πρώτα για περιστροφές των Κόντι Γουέαρ, Ντάνιελ Σου;ρεζ και Τάι Ντίλον, μετά για τον Κάιλ Μπους και ξανά για ένα περιστατικό με πέντε αυτοκίνητα – ανακάτεψε την εντολή για μια ακόμη φορά πριν ο Λάρσον αναδειχθεί τελικά ως ο κυρίαρχος οδηγός της ημέρας, οδηγώντας 221 από τους 267 γύρους για να σκοράρει την τρίτη νίκη του στο Κάνσας. Αργή στάση πέφτει Ο Τσέις Έλιοτ κερδίζει ευκαιρίες στο Κάνσας, ο Χάμλιν επίσης εκτροχιάστηκε. Κάνσας Σίτι, Καν. – Ο Τσέις Έλιοτ ήταν μπροστά, προηγούμενος γύροι και φαινομενικά έτοιμος να παλέψει για να σπάσει ένα σερί χωρίς νίκη 38 αγώνων. Αλλά ένα λάθος στο Λαπ 198 της Κυριακής; Το AdventHealth 400 στο Κάνσας Speedway αποκάλυψε μια κατά τα άλλα εντυπωσιακή μέρα για το Νο 9 Hendrick Motorsports Chevrolet, που τελικά ξεθώριασε σε ένα 15ο μέρος.

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Αποτελέσματα αγώνων

Ο Έλιοτ είχε εντυπωσιακή ταχύτητα όλο το Σαββατοκύριακο, προκρίνοντας ένατο και ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση στο τέλος και των δύο σταδίων. Μια δυνατή στάση στο τέλος του σταδίου 2 ώθησε τον Έλιοτ να ξεκινήσει ξανά το τελικό στάδιο. Ο Έλιοτ έκανε το καθήκον του όταν η πράσινη σημαία χαιρέτησε να αποκρούσει τους συμπαίκτες Κάιλ Λάρσον και ΡΦΚ Racing; Μπραντ Κεσελόφσκι για να διατηρήσει την κορυφή. Ένα σκασμένο λάστιχο για τον Κεσελόφσκι στο Λαπ 195, ωστόσο, πυροδότησε το πρώτο ντόμινο που εκτροχιάζει την ημέρα του Έλιοτ. Η προειδοποιητική σημαία κυμάτιζε και προωθούσε μια σειρά από στάσεις που ακολούθησαν, οι οποίες τελικά έπαιξαν καθοριστικό ρόλο στον καθορισμό του αποτελέσματος του αγώνα της Κυριακής; s. Ο Elliott οδήγησε το πεδίο σε pit road και φύτεψε το Νο 9 του Prime Video Chevrolet σε pit talt No 41, το πρώτο κουτί κοντινότερη είσοδο pit. Όλα φαίνονταν ρουτίνα καθώς το πλήρωμα εξυπηρετούσε τη δεξιά πλευρά του αυτοκινήτου – μέχρι που ο Τζάκμαν Τι Τζέι Σέμκε έριξε τον γρύλο ένα χιλιοστό του δευτερολέπτου πολύ νωρίς. Ο ανταλλάκτης πίσω-τιτίβισμα Chad Avrit δεν είχε ακόμα ασφαλίσει τον δεξιό τροχό πριν το αυτοκίνητο ήταν χαμηλωμένο, αναγκάζοντας τον Σέμκε να ξανακλέψει το όχημα για τον Avrit να σφίξει το καρύδι.

Το λάθος σηματοδότησε την ομάδα; είναι μόνο σημαντικό λάθος του διαγωνισμού, αλλά η στάση αγκυροβολούσε τον Έλιοτ στο κουτί για πάνω από 14 δευτερόλεπτα – μια σχετική αιωνιότητα σε έναν κόσμο NASCAR που εκτοξεύεται προς τα εμπρός με κοινές υπηρεσίες οκτώ δευτερολέπτων. Ο Έλιοτ έπεσε από την 16η θέση και δεν συνήλθε ποτέ. Ο πρωταθλητής του Κυπέλλου 2020 γύρισε στη 12η θέση στους τελικούς γύρους του διαγωνισμού, αλλά ο Τοντ Γκίλιλαντ, ο Κόρεϊ Χάιμ και ο Νόα Γκράγκσον όλοι τελικά δούλεψαν πέρα από αυτόν για να ρίξουν τον Έλιοτ στη 15η στην καρό σημαία. Από τη μια πλευρά, υπάρχουν πολλά θετικά για Elliott, επικεφαλής πληρώματος Alan Gustafson και το Νο 9 πλήρωμα να λάβει από Κάνσας μετά την πρώτη 29 γύρους και κατά μέσο όρο μια τέταρτη καλύτερη θέση λειτουργίας 6,37, σύμφωνα με NASCAR?s δεδομένα βρόχο. Κατά NASCAR Insights, ο Έλιοτ κατετάγη επίσης τρίτος στην Defense Rating με την πέμπτη καλύτερη Speed Rating και την έβδομη καλύτερη Passing Rating. Αλλά το τελικό αποτέλεσμα μειώνει τι θα μπορούσε να ήταν για τον Έλιοτ, ο οποίος κατατάχθηκε μόλις 23ος σε NASCAR Insights; Επανεκκίνηση Βαθμολόγησης. ♪; Ήταν τέλεια για το 9 αυτό το Σαββατοκύριακο? είπε ο Τσαντ Νάους, Χέντρικ Μότορσπορτς; Αντιπρόεδρος του ανταγωνισμού. ♪; Ξεφορτώθηκαν, ήταν καλοί. Ο Τσέις είχε πολύ ευνοϊκά σχόλια για το αγωνιστικό αυτοκίνητο κατευθείαν έξω από την πύλη, το οποίο ήταν πραγματικά ωραίο. Ξέρω ότι ο Άλαν και ο Τσέις ψάχνουν βαθιά και δουλεύουν πολύ σκληρά με την ομάδα τους για να σιγουρευτούν ότι το κάνουν αυτό σε εβδομαδιαία βάση, γιατί όταν το κάνουν, εκτελούν πολύ καλά.

♪; Είναι ατυχές το θέμα που συνέβη σήμερα γιατί νομίζω ότι θα καθόμασταν εδώ μαζί τους εύκολα στην πρώτη πεντάδα με το ρυθμό που είχαν. Αλλά χρειάζεται μόνο ένας λόξυγκας και μπορεί να εκτροχιάσει τη μέρα σου. Λοιπόν, εμείς; Πρέπει να συνεχίσουμε να τα δουλεύουμε αυτά. Αλλά όσο συνεχίζουν να φέρνουν καλά αγωνιστικά αυτοκίνητα και γρήγορα αγωνιστικά αυτοκίνητα και εκτελούν σε υψηλό επίπεδο, αυτοί; Θα είναι εκεί που τους χρειαζόμαστε; Αυτός ο συγκεκριμένος γύρος με τις στάσεις των πιτ τελείωσε άλλους; ημέρες, ενώ ωθεί τους άλλους πίσω στο μείγμα. Κρίστοφερ. Ο Μπελ εκτόξευσε τρία σημεία προς τα εμπρός για να ξεφύγει από το δρόμο με το προβάδισμα στο Λαπ 198 ενώ ο συμπαίκτης του από την Joe Gibbs Racing, Chase Briscoe, πυροδότησε τέσσερα σημεία μέχρι την έκτη θέση. Ο Μπελ ήταν μια συνεχής παρουσία μέσα στις πέντε πρώτες Κυριακές, αλλά ο Μπρίσκο σε μεγάλο βαθμό αγωνιζόταν να ξεκινήσει το γεγονός πριν πηδήξει σε ένα τέρμα τέταρτης θέσης. Ο Ντένι Χάμλιν, εν τω μεταξύ, ένας άλλος οδηγός της JGR, υπέστη μηχανική βλάβη, εικαζόμενος ότι ο τρανσάξελ έσπασε το Νο 11 Toyota του, ενώ προσπαθούσε να αφήσει τον πάγκο του με ένα ήδη σπασμένο συμπλέκτη. Μια χούφτα γρήγορες προειδοποιήσεις στη διαδοχή – πρώτα για περιστροφές των Κόντι Γουέαρ, Ντάνιελ Σου;ρεζ και Τάι Ντίλον, μετά για τον Κάιλ Μπους και ξανά για ένα περιστατικό με πέντε αυτοκίνητα – ανακάτεψε την εντολή για μια ακόμη φορά πριν ο Λάρσον αναδειχθεί τελικά ως ο κυρίαρχος οδηγός της ημέρας, οδηγώντας 221 από τους 267 γύρους για να σκοράρει την τρίτη νίκη του στο Κάνσας. .