Ανάλυση: Γιατί δεν εκπλαγήκαμε;

Αφήστε τον Joey Logano, τον πάντα ανελέητο καιροσκόπο της NASCAR, να ανατρέψει την ιστορία τόσο της σεζόν του 2025 όσο και μιας ύπουλης Κυριακής στο Texas Motor Speedway. Καθώς τα μονοθέσια των ανταγωνιστών έπεφταν πάνω στις ανωμαλίες και στις μπάρες γύρω του, το αστέρι της Team Penske περίμενε υπομονετικά το χάος μέχρι να έρθει η στιγμή του.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΈΜΑ: Cup
Και στη συνέχεια ξεπέρασε δύο οδηγούς για να οδηγήσει επτά από τους τελευταίους οκτώ γύρους - η μόνη φορά που ο Logano ήταν μπροστά κατά τη διάρκεια 271 γύρων - και να τερματίσει πρώτος μια εβδομάδα μετά την τελευταία θέση λόγω ενός αποκλεισμού που αντιμετώπισε ως εμπνευσμένο αντί για ψυχοφθόρο. “Έτσι κάνουμε τα πράγματα”, δήλωσε ο Logano, ο οποίος είπε στη σύζυγό του Brittany “Κοίτα, θα πάμε να κερδίσουμε αυτό” μετά την αποβολή. Τώρα ο τρεις φορές πρωταθλητής της σειράς Cup Series έχει κλειδώσει την υπεράσπιση του τίτλου του στα πλέι οφ του 2025 και πρέπει να θεωρείται υποψήφιος για να μπει από τη μια μέρα στην άλλη στη λίστα των φαβορί για το πρωτάθλημα.
Αυτό μπορεί να φανεί ως εκτίμηση για έναν οδηγό που δεν είχε καμία πεντάδα σε 10 προηγούμενους αγώνες πριν από την 37η νίκη της καριέρας του. Αλλά αυτή είναι η Ford Νο. 22 και η πιο τρομερή ομάδα του NASCAR απέδειξε για άλλη μια φορά ότι το να βρίσκεται σε αδύναμη θέση συχνά αναδεικνύει τα ισχυρότερα χαρακτηριστικά της. “Κάθε φορά που μας κλωτσάς, νιώθω ότι επιστρέφουμε 10 φορές πιο δυνατά, ό,τι κι αν είναι αυτό μέσα μας”, δήλωσε ο Logano. ?Σίγουρα είχαμε ένα γρήγορο αυτοκίνητο σήμερα και είναι ωραίο να αλλάζει η ιστορία. Βγαίνοντας από το Talladega Superspeedway, η ιστορία της σεζόν του Logano ήταν σε μεγάλο βαθμό μια απογοητευτική ιστορία. Σαν να μην έφτανε το ρεκόρ για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (έξι αγώνες) για την έναρξη της υπεράσπισης του τίτλου χωρίς μια θέση στην πρώτη 10άδα, ο πρώτος του τερματισμός στην πρώτη πεντάδα ακυρώθηκε στον έλεγχο μετά τον αγώνα λόγω μιας ακατάλληλα στερεωμένης αεροτομής. Κατά το ένα τρίτο της σεζόν, θα ήταν εύκολο να συμπεράνει κανείς ότι η γρουσουζιά του “Odd Off Year” είχε ξαναρχίσει για τον Logano, του οποίου οι έξι συμμετοχές στον γύρο του πρωταθλήματος έγιναν όλες σε ζυγές χρονιές.
“Το άθλημα αλλάζει τόσο γρήγορα”, είπε. ?Είναι τρελό το πώς μπορείς να κάνεις αυτό το τρενάκι του λούνα παρκ. Κανείς δεν περιηγείται στους κυματισμούς μιας σεζόν 36 αγώνων καλύτερα από το Νο 22, το οποίο ανταποκρίθηκε την Κυριακή, ενώ άλλοι παραπαίουν. Η νίκη του Logano ήταν δυνατή μόνο επειδή οι άλλοι δύο πρωταθλητές του Cup τα τελευταία τέσσερα χρόνια τα θαλάσσωσαν στις επανεκκινήσεις. Στην τελευταία εκτόξευση δύο γύρων, ο team-mate της Penske, Ryan Blaney, δεν μπόρεσε να ξεπεράσει τον Logano με το Ford Νο. 12 από την εξωτερική λωρίδα. Αυτό συνέβη αφού ο Blaney επέλεξε ανεξήγητα την εσωτερική πίσω από τον πρωτοπόρο Kyle Larson για την επανεκκίνηση του 245ου γύρου. Η εξωτερική πλευρά της πρώτης σειράς παραχωρήθηκε στον Michael McDowell, ο οποίος άφησε τον Larson και τον Blaney στη σκόνη. Δίνοντας δύο ακόμα προσπάθειες στον McDowell σε επανεκκινήσεις στο γύρο 253 και 258, ο Blaney δεν μπόρεσε να πάρει την πρωτοπορία από τη Chevrolet Νο 71. Ο πρωταθλητής του 2023 Cup ήταν ο πιο σκληρός κριτής του εαυτού του.
?Τη μία φορά που δεν επέλεξα την εξωτερική πλευρά, ο (McDowell) πήρε το προβάδισμα και μετά δεν μπόρεσα να το πάρω πίσω,? δήλωσε ο Blaney. ?Απλά ένας οδηγός πήρε ηλίθιες αποφάσεις και δεν έκανε τη δουλειά του, οπότε εκτιμώ ότι το 12 ήταν ένα γρήγορο αυτοκίνητο. Απλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα σωστά αυτή τη στιγμή, οπότε ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά. ΣΧΕΤΙΚΑ: Blaney, Larson μοιράζονται τον εκνευρισμό τους με τα αποτελέσματα του Τέξας Ο Larson θα μπορούσε να συσχετιστεί. Ο πρωταθλητής του 2021 Cup παραδέχτηκε ότι ο McDowell τον ξεγέλασε χάνοντας το προβάδισμα και άλλες δύο θέσεις για να συμβιβαστεί με την τέταρτη θέση. ?Δεν θέλεις να χάσεις την πρωτιά σε ενάμιση μίλι,? δήλωσε ο Larson. ?Είναι δύσκολο να το πάρεις πίσω. Ο Μάικλ έκανε καλή δουλειά με τον σωστό συγχρονισμό. Έφυγα νωρίς στην προηγούμενη επανεκκίνηση και επρόκειτο να φύγω νωρίς και τότε. Απλά πρόλαβε και έφυγε πιθανότατα ακριβώς μαζί μου ή λίγο πριν, και είχε τον (Tyler) Reddick να τον πιέζει. Οπότε, ναι, μακάρι να μπορούσα να γυρίσω πίσω και να το ξανακάνω από την αρχή. Ναι, απλά κρίμα, αλλά προσπαθώ να μάθω από αυτό.
Δεν σπατάλησαν όλοι οι οδηγοί πίσω από τον Logano τις ευκαιρίες για νίκη. Ο Ross Chastain και η Trackhouse Racing έδειξαν το είδος της πυγμής που απουσιάζει σε μεγάλο βαθμό από τη Chevrolet Νο. 1 από τότε που έφτασε στον γύρο του πρωταθλήματος το 2022. Μετά την 31η θέση στην κατάταξη (η όγδοη συνεχόμενη εκκίνηση εκτός των πρώτων 15), ο Chastain ανακάλυψε ξανά την επιμονή του με μια αλλαγή στα μέσα του αγώνα. “Απλά δεν είχα εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο χθες”, είπε. ?Απλά η ταχύτητα των αυτοκινήτων της Trackhouse τα Σάββατα (στις κατατακτήριες) είναι απλά τρομερή. Δεν έχουμε αυτοπεποίθηση, και οι τρεις οδηγοί. Οπότε υπήρξε ένα pit stop σήμερα που ο (επικεφαλής του πληρώματος) Phil Surgen και η ομάδα … με έκαναν ξαφνικά οδηγό με αυτοπεποίθηση με μια ρύθμιση. Ήταν μικρά πράγματα. Δεν βγάζει νόημα, αλλά μετά από αυτό ήμουν ένας οδηγός με αυτοπεποίθηση.
ΣΧΕΤΙΚΑ: Chastain μιλάει για τη δεύτερη θέση στο Τέξας
Το ίδιο και ο McDowell μετά από μια έξυπνη κλήση δύο ελαστικών από τον επικεφαλής του πληρώματος Travis Peterson. Ο McDowell ταξίδευε προς την πρώτη του καρό σημαία σε σχεδόν δύο χρόνια και μια νίκη που θα συγκαταλεγόταν στις μεγαλύτερες εκπλήξεις του 2025. Όμως ο Logano μεθοδικά εξουθένωσε τον McDowell βρίσκοντας ταχύτητα στην πάνω λωρίδα (όπου άλλοι είχαν τρακάρει νωρίτερα) για να πιέσει τον οδηγό της Spire Motorsports να πέσει τελικά. Ήταν μια πεμπτουσία της πορείας του Logano, ο οποίος φαίνεται πάντα να απογειώνεται όταν τα πράγματα είναι δύσκολα. Στο podcast “Inside the Race”, ο Todd Gordon υπενθύμισε ότι “παρακαλούσε για προειδοποιήσεις στα τέλη του αγώνα” όταν ήταν επικεφαλής του πληρώματος του Νο 22 από το 2013-19, επειδή ο Logano έχει εκπληκτική όραση στις επανεκκινήσεις για να προβλέψει τις κινήσεις των άλλων.
“Το βλέπει με χρώματα που κανείς άλλος δεν βλέπει”, είπε ο Gordon. ?Αυτό είναι μέρος αυτού που έκανε τον Joey τρεις φορές πρωταθλητή. Καταλαβαίνει τι θα κάνει ο κόσμος και πώς να τον φέρει σε κακή θέση. Η νοητική του ικανότητα είναι κορυφαία στο γκαράζ. Το Τέξας προκάλεσε σημαντικές αναμνήσεις από την περσινή πορεία του πρωταθλήματος (η οποία καταγράφεται στο ντοκιμαντέρ “Full Speed” που θα κυκλοφορήσει την Τετάρτη στο Netflix). Το Νο 22 αποκλείστηκε από τα πλέι οφ του 2024 στο Roval και στη συνέχεια επανήλθε τρεις ώρες αργότερα, αφού το Νο 48 του Alex Bowman αποκλείστηκε. Μια εβδομάδα αργότερα, ο Logano άνοιξε τον γύρο των “8” κερδίζοντας στο Las Vegas Motor Speedway για να είναι ο πρώτος κλειδωμένος σε έναν αγώνα πρωταθλήματος στο Phoenix που θα κέρδιζε. Το κλίμα ήταν παρόμοιο και την προηγούμενη εβδομάδα.
“Απλά ξέρω πώς λειτουργεί αυτό το άθλημα”, δήλωσε ο Logano. ?Γι’ αυτό πρέπει να ξεχνάς κάποια πράγματα. Την περασμένη εβδομάδα, ήταν χάλια; Ναι. Είναι μια μεγάλη εβδομάδα, αλλά ξέρεις ότι την επόμενη Κυριακή θα έχεις την ευκαιρία για εξιλέωση. Το κάναμε αυτό σήμερα. Το κάνουν συνέχεια. Ο Nate Ryan γράφει για το NASCAR από το 1996, ενώ εργάζεται στις εφημερίδες San Bernardino Sun, Richmond Times-Dispatch, USA TODAY και τα τελευταία 10 χρόνια στο NBC Sports Digital. Είναι συνεργάτης της νέας εκπομπής “Hauler Talk” στο NASCAR Podcast Analysis: Logano στο Τέξας- γιατί δεν εκπλαγήκαμε Αφήστε τον Joey Logano, τον πάντα ανελέητο καιροσκόπο του NASCAR, να ανατρέψει την αφήγηση τόσο της σεζόν του 2025 όσο και μιας ύπουλης Κυριακής στο Texas Motor Speedway. Καθώς τα μονοθέσια των διεκδικητών έπεφταν πάνω σε σαμαράκια και σε μπαριέρες γύρω του, το αστέρι της Team Penske περίμενε υπομονετικά το χάος μέχρι να έρθει η στιγμή του.
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΈΜΑ: Cup
Και στη συνέχεια ξεπέρασε δύο οδηγούς για να οδηγήσει επτά από τους τελευταίους οκτώ γύρους - η μόνη φορά που ο Logano ήταν μπροστά κατά τη διάρκεια 271 γύρων - και να τερματίσει πρώτος μια εβδομάδα μετά την τελευταία θέση λόγω ενός αποκλεισμού που αντιμετώπισε ως εμπνευσμένο αντί για ψυχοφθόρο. “Έτσι κάνουμε τα πράγματα”, δήλωσε ο Logano, ο οποίος είπε στη σύζυγό του Brittany “Κοίτα, θα πάμε να κερδίσουμε αυτό” μετά την αποβολή. Τώρα ο τρεις φορές πρωταθλητής της σειράς Cup Series έχει κλειδώσει την υπεράσπιση του τίτλου του στα πλέι οφ του 2025 και πρέπει να θεωρείται υποψήφιος για να μπει από τη μια μέρα στην άλλη στη λίστα των φαβορί για το πρωτάθλημα.
Αυτό μπορεί να φανεί ως εκτίμηση για έναν οδηγό που δεν είχε καμία πεντάδα σε 10 προηγούμενους αγώνες πριν από την 37η νίκη της καριέρας του. Αλλά αυτή είναι η Ford Νο. 22 και η πιο τρομερή ομάδα του NASCAR απέδειξε για άλλη μια φορά ότι το να βρίσκεται σε αδύναμη θέση συχνά αναδεικνύει τα ισχυρότερα χαρακτηριστικά της. “Κάθε φορά που μας κλωτσάς, νιώθω ότι επιστρέφουμε 10 φορές πιο δυνατά, ό,τι κι αν είναι αυτό μέσα μας”, δήλωσε ο Logano. ?Σίγουρα είχαμε ένα γρήγορο αυτοκίνητο σήμερα και είναι ωραίο να αλλάζει η ιστορία. Βγαίνοντας από το Talladega Superspeedway, η ιστορία της σεζόν του Logano ήταν σε μεγάλο βαθμό μια απογοητευτική ιστορία. Σαν να μην έφτανε το ρεκόρ για το μεγαλύτερο χρονικό διάστημα (έξι αγώνες) για την έναρξη της υπεράσπισης του τίτλου χωρίς μια θέση στην πρώτη 10άδα, ο πρώτος του τερματισμός στην πρώτη πεντάδα ακυρώθηκε στον έλεγχο μετά τον αγώνα λόγω μιας ακατάλληλα στερεωμένης αεροτομής. Κατά το ένα τρίτο της σεζόν, θα ήταν εύκολο να συμπεράνει κανείς ότι η γρουσουζιά του “Odd Off Year” είχε ξαναρχίσει για τον Logano, του οποίου οι έξι συμμετοχές στον γύρο του πρωταθλήματος έγιναν όλες σε ζυγές χρονιές.
“Το άθλημα αλλάζει τόσο γρήγορα”, είπε. ?Είναι τρελό το πώς μπορείς να κάνεις αυτό το τρενάκι του λούνα παρκ. Κανείς δεν περιηγείται στους κυματισμούς μιας σεζόν 36 αγώνων καλύτερα από το Νο 22, το οποίο ανταποκρίθηκε την Κυριακή, ενώ άλλοι παραπαίουν. Η νίκη του Logano ήταν δυνατή μόνο επειδή οι άλλοι δύο πρωταθλητές του Cup τα τελευταία τέσσερα χρόνια τα θαλάσσωσαν στις επανεκκινήσεις. Στην τελευταία εκτόξευση δύο γύρων, ο team-mate της Penske, Ryan Blaney, δεν μπόρεσε να ξεπεράσει τον Logano με το Ford Νο. 12 από την εξωτερική λωρίδα. Αυτό συνέβη αφού ο Blaney επέλεξε ανεξήγητα την εσωτερική πίσω από τον πρωτοπόρο Kyle Larson για την επανεκκίνηση του 245ου γύρου. Η εξωτερική πλευρά της πρώτης σειράς παραχωρήθηκε στον Michael McDowell, ο οποίος άφησε τον Larson και τον Blaney στη σκόνη. Δίνοντας δύο ακόμα προσπάθειες στον McDowell σε επανεκκινήσεις στο γύρο 253 και 258, ο Blaney δεν μπόρεσε να πάρει την πρωτοπορία από τη Chevrolet Νο 71. Ο πρωταθλητής του 2023 Cup ήταν ο πιο σκληρός κριτής του εαυτού του.
?Τη μία φορά που δεν επέλεξα την εξωτερική πλευρά, ο (McDowell) πήρε το προβάδισμα και μετά δεν μπόρεσα να το πάρω πίσω,? δήλωσε ο Blaney. ?Απλά ένας οδηγός πήρε ηλίθιες αποφάσεις και δεν έκανε τη δουλειά του, οπότε εκτιμώ ότι το 12 ήταν ένα γρήγορο αυτοκίνητο. Απλά δεν μπορώ να κάνω τίποτα σωστά αυτή τη στιγμή, οπότε ελπίζω ότι όλα θα πάνε καλά. ΣΧΕΤΙΚΑ: Blaney, Larson μοιράζονται τον εκνευρισμό τους με τα αποτελέσματα του Τέξας Ο Larson θα μπορούσε να συσχετιστεί. Ο πρωταθλητής του 2021 Cup παραδέχτηκε ότι ο McDowell τον ξεγέλασε χάνοντας το προβάδισμα και άλλες δύο θέσεις για να συμβιβαστεί με την τέταρτη θέση. ?Δεν θέλεις να χάσεις την πρωτιά σε ενάμιση μίλι,? δήλωσε ο Larson. ?Είναι δύσκολο να το πάρεις πίσω. Ο Μάικλ έκανε καλή δουλειά με τον σωστό συγχρονισμό. Έφυγα νωρίς στην προηγούμενη επανεκκίνηση και επρόκειτο να φύγω νωρίς και τότε. Απλά πρόλαβε και έφυγε πιθανότατα ακριβώς μαζί μου ή λίγο πριν, και είχε τον (Tyler) Reddick να τον πιέζει. Οπότε, ναι, μακάρι να μπορούσα να γυρίσω πίσω και να το ξανακάνω από την αρχή. Ναι, απλά κρίμα, αλλά προσπαθώ να μάθω από αυτό.
Δεν σπατάλησαν όλοι οι οδηγοί πίσω από τον Logano τις ευκαιρίες για νίκη. Ο Ross Chastain και η Trackhouse Racing έδειξαν το είδος της πυγμής που απουσιάζει σε μεγάλο βαθμό από τη Chevrolet Νο. 1 από τότε που έφτασε στον γύρο του πρωταθλήματος το 2022. Μετά την 31η θέση στην κατάταξη (η όγδοη συνεχόμενη εκκίνηση εκτός των πρώτων 15), ο Chastain ανακάλυψε ξανά την επιμονή του με μια αλλαγή στα μέσα του αγώνα. “Απλά δεν είχα εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο χθες”, είπε. ?Απλά η ταχύτητα των αυτοκινήτων της Trackhouse τα Σάββατα (στις κατατακτήριες) είναι απλά τρομερή. Δεν έχουμε αυτοπεποίθηση, και οι τρεις οδηγοί. Έτσι, υπήρξε ένα pit stop σήμερα που ο (επικεφαλής του πληρώματος) Phil Surgen και η ομάδα … με έκαναν ξαφνικά οδηγό με αυτοπεποίθηση με μια ρύθμιση. Ήταν μικρά πράγματα. Δεν βγάζει νόημα, αλλά μετά από αυτό ήμουν ένας οδηγός με αυτοπεποίθηση.
ΣΧΕΤΙΚΑ: Chastain μιλάει για τη δεύτερη θέση στο Τέξας
Το ίδιο και ο McDowell μετά από μια έξυπνη κλήση δύο ελαστικών από τον επικεφαλής του πληρώματος Travis Peterson. Ο McDowell ταξίδευε προς την πρώτη του καρό σημαία σε σχεδόν δύο χρόνια και μια νίκη που θα συγκαταλεγόταν στις μεγαλύτερες εκπλήξεις του 2025. Όμως ο Logano μεθοδικά εξουθένωσε τον McDowell βρίσκοντας ταχύτητα στην πάνω λωρίδα (όπου άλλοι είχαν τρακάρει νωρίτερα) για να πιέσει τον οδηγό της Spire Motorsports να πέσει τελικά. Ήταν μια πεμπτουσία της πορείας του Logano, ο οποίος φαίνεται πάντα να απογειώνεται όταν τα πράγματα είναι δύσκολα. Στο podcast “Inside the Race”, ο Todd Gordon υπενθύμισε ότι “παρακαλούσε για προειδοποιήσεις στις καθυστερήσεις του αγώνα” όταν ήταν επικεφαλής του πληρώματος του Νο 22 από το 2013-19, επειδή ο Logano έχει εκπληκτική όραση στις επανεκκινήσεις για να προβλέψει τις κινήσεις των άλλων.
“Το βλέπει με χρώματα που κανείς άλλος δεν βλέπει”, είπε ο Gordon. ?Αυτό είναι μέρος αυτού που έκανε τον Joey τρεις φορές πρωταθλητή. Καταλαβαίνει τι θα κάνει ο κόσμος και πώς να τον φέρει σε κακή θέση. Η νοητική του ικανότητα είναι κορυφαία στο γκαράζ. Το Τέξας προκάλεσε σημαντικές αναμνήσεις από την περσινή πορεία του πρωταθλήματος (η οποία καταγράφεται στο ντοκιμαντέρ “Full Speed” που θα κυκλοφορήσει την Τετάρτη στο Netflix). Το Νο 22 αποκλείστηκε από τα πλέι οφ του 2024 στο Roval και στη συνέχεια επανήλθε τρεις ώρες αργότερα, αφού το Νο 48 του Alex Bowman αποκλείστηκε. Μια εβδομάδα αργότερα, ο Logano άνοιξε τον γύρο των “8” κερδίζοντας στο Las Vegas Motor Speedway για να είναι ο πρώτος που κλειδώθηκε σε έναν αγώνα πρωταθλήματος στο Phoenix που θα κέρδιζε. Το κλίμα ήταν παρόμοιο και την προηγούμενη εβδομάδα.
“Απλά ξέρω πώς λειτουργεί αυτό το άθλημα”, δήλωσε ο Logano. ?Γι’ αυτό πρέπει να ξεχνάς κάποια πράγματα. Την περασμένη εβδομάδα, ήταν χάλια; Ναι. Είναι μια μεγάλη εβδομάδα, αλλά ξέρεις ότι την επόμενη Κυριακή θα έχεις την ευκαιρία για εξιλέωση. Το κάναμε αυτό σήμερα. Το κάνουν συνέχεια. Ο Nate Ryan γράφει για το NASCAR από το 1996, ενώ εργάζεται στις εφημερίδες San Bernardino Sun, Richmond Times-Dispatch, USA TODAY και τα τελευταία 10 χρόνια στο NBC Sports Digital. Είναι συνεργάτης της νέας εκπομπής “Hauler Talk” στο NASCAR Podcast.