Η Aston Martin παίρνει ώθηση BoP για...

Η Aston Martin έλαβε διπλό Balance of Performance break για το Valkyrie Le Mans Hypercar της, ενόψει του γύρου του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Αντοχής αυτό το Σαββατοκύριακο στο Spa. Η Valkyrie θα βγει στην εκκίνηση στο Βέλγιο 16 κιλά ελαφρύτερη από τον γύρο της Imola τον περασμένο μήνα και με αύξηση της μέγιστης ισχύος κατά 15kW (20bhp).
Τα βρετανικά αυτοκίνητα της εργοστασιακής ομάδας The Heart of Racing θα ζυγίζουν για τις 6 ώρες του Spa στις 10 Μαΐου 1035 κιλά και θα έχουν ισχύ 520kW (697bhp) - τη μέγιστη διαθέσιμη ισχύ στην κατηγορία Hypercar. Αυτή η αλλαγή στο BoP του Valkyrie, η οποία έχει σχεδιαστεί για να δημιουργήσει ίσους όρους ανταγωνισμού στο Hypercar, ακολουθεί τους δύο πρώτους αγώνες του, στους οποίους αποδείχτηκε εκτός ρυθμού. Ο υπολογισμός του BoP βασίζεται στις επιδόσεις κάθε Hypercar στους αγώνες των τριών προηγούμενων διοργανώσεων, αλλά ένα νέο αυτοκίνητο όπως η Aston αντιμετωπίζεται ως το ταχύτερο αυτοκίνητο για τους αγώνες πριν από την άφιξή του. Αυτό εξηγεί την ευνοϊκή αλλαγή του BoP για το Spa, τώρα που η φόρμα της Valkyrie σε δύο αγώνες, στο Κατάρ και στην Imola τον Φεβρουάριο και τον Απρίλιο, λαμβάνεται υπόψη. # 009 Aston Martin Thor Team Aston Martin Valkyrie: Alex Riberas, Marco Sorensen
Shameem Fahath" loading=“lazy” width=“960” height=“640” decoding=“async” data-nimg=“1” src=“https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/5KQ8CeDiV0Ny93SC5ma9tA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTY0MDtjZj13ZWJw/https://media.zenfs.com/en/motorsport_articles_445/c9a81d55dd5e9411993806f786b16148">
009 Aston Martin Thor Team Aston Martin Valkyrie: Alex Riberas, Marco SorensenShameem Fahath
Shameem Fahath
Η αύξηση της κατανομής ενέργειας ανά stint για τη μη υβριδική Aston συνόδευσε τις αλλαγές στο ελάχιστο βάρος και τη μέγιστη ισχύ. Αυτή έχει αυξηθεί κατά 8MJ σε 908. Κάθε άλλο αυτοκίνητο εκτός από ένα στο Hypercar έχει λάβει αύξηση βάρους, που κυμαίνεται από 1kg για την Alpine A424 και την Cadillac V-Series.R LMDhs έως 12kg για τη Ferrari 499P LMH. Το Peugeot 9X8 2024 LMH παραμένει στο ελάχιστο βάρος της κατηγορίας των 520kg και στη μέγιστη ισχύ των 520kW. Η 499P της Ferrari, νικήτρια και των δύο αγώνων WEC μέχρι στιγμής φέτος, έχει επίσης χάσει 19kW στη μέγιστη ισχύ. Ο άλλος μεγάλος χαμένος από πλευράς ισχύος είναι η Toyota GR010 HYBRID LMH, η οποία έχει μειωθεί κατά 20kW στα 480kW (643bhp) καθώς και έχει κερδίσει 4kg στο ελάχιστο βάρος.
Το M Hybrid V8 LMH της BMW έχει κερδίσει 7 κιλά σε βάρος και έχει χάσει 10kW (13bhp) σε ισχύ. Η Porsche 963 LMDh έχει αυξηθεί κατά 2 κιλά σε βάρος και μειωθεί κατά 9kW σε ισχύ.# 6 Porsche Penske Motorsport Porsche 963: Kevin Estre, Laurens Vanthoor, Matt Campbell
Shameem Fahath” loading=“lazy” width=“960” height=“640” decoding=“async” data-nimg=“1” src=“https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/z8ALUaj.N.QwNg40gqDOJw--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTY0MDtjZj13ZWJw/https://media.zenfs.com/en/motorsport_articles_445/7cc903644f12be8bd44f54306170de08">
6 Porsche Penske Motorsport Porsche 963: Kevin Estre, Laurens Vanthoor, Matt CampbellShameem Fahath
Shameem Fahath
Η απώλεια ισχύος της Toyota μετριάστηκε με μια ανοδική μεταβολή 4,7% στο πλαίσιο του στοιχείου αύξησης ισχύος του BoP, το οποίο στοχεύει στην εξισορρόπηση των ταχυτήτων ευθείας γραμμής. Τώρα θα επιτρέπεται 8,3% περισσότερη ισχύς πάνω από το όριο των 250km/h (155mph). Η Ferrari έχει άνοδο 5,5% στο πλαίσιο της αύξησης ισχύος: έχασε 1,8% της ισχύος της πάνω από τα 250km/h στην Imola, αλλά για το Spa θα κερδίσει 3,7%. Σε σύγκριση με τον περσινό γύρο του Spa WEC, τον οποίο κέρδισε η ιδιωτική ομάδα Jota της Porsche, η Toyota έχασε 35kW, η Ferrari 17kW, η Cadillac 15kW και η Porsche 13kW.
Ο μεγαλύτερος μετακινητής όσον αφορά το ελάχιστο βάρος, χωρίς να υπολογίζεται η αναθεωρημένη έκδοση της Peugeot που πέρυσι υπολογίστηκε ως νέο αυτοκίνητο, είναι η Porsche. Στα 1055kg είναι πλέον 18kg βαρύτερη στα 1055kg από το αντίστοιχο φωτιστικό πριν από 12 μήνες. Τα δοκιμαστικά για τον τελευταίο αγώνα στο πρόγραμμα του WEC πριν από τον 24ωρο αγώνα διπλών βαθμών του Le Mans τον Ιούνιο ξεκινούν στις 11:30 τοπική ώρα την Πέμπτη. Διαβάστε επίσης:
Το Silverstone είναι απίθανο να ενταχθεί στο WEC 2026 λόγω μη ύπαρξης σχεδίων για επέκταση του ημερολογίου Για να διαβάσετε περισσότερα άρθρα του Motorsport.com επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.