Πόσο σοκαριστικός ήταν ο Λίαμ Λόσον στην...

Πόσο σοκαριστικός ήταν ο Λίαμ Λόσον στην...

?Αρκετά σοκαριστικό.? Έτσι αποτιμά ο Liam Lawson τα αποτελέσματά του, τέσσερα γκραν πρι στο νέο του πέρασμα ως οδηγός της Racing Bulls, μετά τον υποβιβασμό του από τη Red Bull. “Δεν έχουμε καθόλου βαθμούς”, δήλωσε ο Lawson μετά από έναν ακόμη ξεχασμένο αγώνα στο Μαϊάμι. ?Προφανώς, η Formula 1 έχει πολλές μεταβλητές και το να οργανώσουμε έναν πλήρη αγώνα μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο. Η ταχύτητα ήταν εκεί στο μεγαλύτερο μέρος του, απλά δυστυχώς δεν μας βγήκε μέχρι στιγμής.

Είναι σαφές ότι η κοινή γνώμη θεωρεί τον Isack Hadjar ως τον πιο εντυπωσιακό από τους οδηγούς της Racing Bulls το 2025. Ο νεοσύλλεκτος Γάλλος έχει παλέψει σταθερά για βαθμούς μέχρι στιγμής και έχει ξεπεράσει τον Lawson με 4-1 (συμπεριλαμβανομένων των κατατακτήριων δοκιμών σπριντ) - αλλά ο Νεοζηλανδός εμποδίστηκε δύο φορές από τεχνικά προβλήματα, με το DRS και τη μπαταρία του να προκαλούν προβλήματα στο Μπαχρέιν και το Μαϊάμι αντίστοιχα. Τα στατιστικά στοιχεία μπορούν να αντιστραφούν ανάλογα με την οπτική γωνία, και θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ότι στις δύο κανονικές (δηλ. εκτός σπριντ) κατατακτήριες, όπου ο Lawson δεν αντιμετώπισε προβλήματα, έχει στην πραγματικότητα πλεονέκτημα 0,048 δευτερολέπτων έναντι του Hadjar. Παρόλα αυτά, αυτό είναι ένα πρόβλημα. Η μέση θέση εκκίνησης του Hadjar (για τους αγώνες grand prix) είναι 11, ενώ του Lawson είναι 14,5. Αυτό δυσχεραίνει σημαντικά τις πιθανότητές του να συγκεντρώσει βαθμούς τις Κυριακές. Το αδιάφορο ιαπωνικό γκραν πρι ήταν δύσκολο για τον Lawson, ο οποίος έπεσε από την 13η στην 14η θέση στην εκκίνηση και τελικά πήρε την καρό σημαία στην 17η θέση - υποσκελίστηκε από τους Jack Doohan και Nico Hulkenberg και τον προσπέρασε ο Carlos Sainz. Εν τω μεταξύ, ο Hadjar πέτυχε μια λαμπρή όγδοη θέση.Liam Lawson, Racing Bulls

Clive Mason/Getty Images" loading=“lazy” width=“960” height=“639” decoding=“async” data-nimg=“1” src=“https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/AA8F23K6.q_1mABZPCK.bQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTYzOTtjZj13ZWJw/https://media.zenfs.com/en/motorsport_articles_445/b1e6de566b347ed8a91f2b29664c0642">

Liam Lawson, Racing BullsClive Mason/Getty Images

Clive Mason/Getty Images

Ο ρυθμός ήταν καλύτερος στο Μπαχρέιν, αλλά ο Lawson πήρε δύο ποινές για επαφή με τον Lance Stroll και τον Hulkenberg, οι οποίες τον έριξαν από την πιθανή 13η θέση - ακριβώς μπροστά από τον Hadjar - στην 16η. Ερχόμενος στη Σαουδική Αραβία, ο Lawson προηγήθηκε του Hadjar στην εκκίνηση για πρώτη φορά, αλλά έχασε στο χάος του πρώτου γύρου. έπρεπε να κάνει μερικές προσπεράσεις για να λειτουργήσει η στρατηγική του medium/hard, αλλά μια ποινή 10 δευτερολέπτων για προσπέραση του Jack Doohan εκτός πίστας στη στροφή 2 τον έριξε από την 11η στη 12η θέση, ενώ ο Hadjar πήρε έναν βαθμό. Τέλος, στο Μαϊάμι, ένα αγωνιστικό επεισόδιο - και πάλι με τον Doohan - στην εκκίνηση είδε τον Lawson να γυρίζει, καταστρέφοντας τις Racing Bulls του και τις πιθανότητες να πάρει βαθμούς, με τον Νεοζηλανδό να περιγράφει το σακατεμένο αυτοκίνητό του ως “αρκετά φρικτό”. Διαβάστε επίσης:

Doohan καταδικασμένος - Γιατί οι νέοι οδηγοί της F1 έχουν τόσο λίγο χρόνο για να εντυπωσιάσουν;

Ο Lawson ήταν κουρασμένος μετά από έναν ακόμη δύσκολο αγώνα, αλλά η εικόνα αναμφισβήτητα φαίνεται χειρότερη από την πραγματική του απόδοση- ενώ υπάρχουν λίγα αντιπροσωπευτικά στοιχεία για να εξεταστούν μέχρι στιγμής, όλα δείχνουν ότι το επίπεδο απόδοσης είναι σχετικά ισορροπημένο σε σχέση με τον Hadjar. ?Από άποψη άνεσης αισθάνομαι πολύ καλά στο αυτοκίνητο,? εκτίμησε ο Lawson. ?Η ταχύτητα είναι αρκετά καλή στα περισσότερα μέρη, απλά δυστυχώς δεν υπάρχουν αποτελέσματα για να το δείξω”. Ποιος είναι λοιπόν ο δρόμος προς τα εμπρός; ?Επαναφορά, όπως πάντα. Έτσι πρέπει να είμαστε στο άθλημα. Να συνεχίσουμε να δουλεύουμε προς τα εμπρός, να βελτιώνουμε τα πράγματα. ?Δεν νομίζω ότι κάτι αλλάζει πραγματικά. Νομίζω ότι η προσέγγισή μας στο Σαββατοκύριακο ήταν πολύ, πολύ καλή. Όπως είπα, το μονοθέσιο ήταν γρήγορο αυτό το Σαββατοκύριακο, άρα τελικά θα κάνει κλικ. Το μόνο που χρειάζεται ο Lawson είναι να μείνει μακριά από συγκρούσεις και ποινές. Για να διαβάσετε περισσότερα άρθρα στο Motorsport.com επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας: Πόσο “συγκλονιστικός” ήταν ο Liam Lawson στην επιστροφή του στην Racing Bulls; “Αρκετά σοκαριστικό. Έτσι αποτιμά ο Liam Lawson τα αποτελέσματά του, τέσσερα γκραν πρι στο νεότερο πέρασμά του ως οδηγός της Racing Bulls, μετά τον υποβιβασμό του από τη Red Bull. “Δεν έχουμε βαθμούς”, δήλωσε ο Lawson με σοβαρότητα μετά από έναν ακόμη ξεχασμένο αγώνα στο Μαϊάμι. ?Προφανώς, η Formula 1 έχει πολλές μεταβλητές και το να οργανώσουμε έναν πλήρη αγώνα μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο. Η ταχύτητα ήταν εκεί στο μεγαλύτερο μέρος του, απλά δυστυχώς δεν μας βγήκε μέχρι στιγμής.

Είναι σαφές ότι η κοινή γνώμη θεωρεί τον Isack Hadjar ως τον πιο εντυπωσιακό από τους οδηγούς της Racing Bulls το 2025. Ο Γάλλος rookie έχει παλέψει σταθερά για βαθμούς μέχρι στιγμής και έχει ξεπεράσει τον Lawson με 4-1 (συμπεριλαμβανομένων των κατατακτήριων δοκιμών σπριντ) - αλλά ο Νεοζηλανδός εμποδίστηκε δύο φορές από τεχνικά προβλήματα, με το DRS και τη μπαταρία του να προκαλούν προβλήματα στο Μπαχρέιν και το Μαϊάμι αντίστοιχα. Τα στατιστικά στοιχεία μπορούν να αντιστραφούν ανάλογα με την οπτική γωνία, και θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ότι στις δύο κανονικές (δηλ. εκτός σπριντ) κατατακτήριες, όπου ο Lawson δεν αντιμετώπισε προβλήματα, έχει στην πραγματικότητα πλεονέκτημα 0,048 δευτερολέπτων έναντι του Hadjar. Παρόλα αυτά, αυτό είναι ένα πρόβλημα. Η μέση θέση εκκίνησης του Hadjar (για τους αγώνες grand prix) είναι 11, ενώ του Lawson είναι 14,5. Αυτό δυσχεραίνει σημαντικά τις πιθανότητές του να συγκεντρώσει βαθμούς τις Κυριακές. Το αδιάφορο ιαπωνικό γκραν πρι ήταν δύσκολο για τον Lawson, ο οποίος έπεσε από την 13η στην 14η θέση στην εκκίνηση και τελικά πήρε την καρό σημαία στην 17η θέση - υποσκελίστηκε από τους Jack Doohan και Nico Hulkenberg και τον προσπέρασε ο Carlos Sainz. Εν τω μεταξύ, ο Hadjar πέτυχε μια λαμπρή όγδοη θέση.Liam Lawson, Racing Bulls

Clive Mason/Getty Images” loading=“lazy” width=“960” height=“639” decoding=“async” data-nimg=“1” src=“https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/AA8F23K6.q_1mABZPCK.bQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTYzOTtjZj13ZWJw/https://media.zenfs.com/en/motorsport_articles_445/b1e6de566b347ed8a91f2b29664c0642">

Liam Lawson, Racing BullsClive Mason/Getty Images

Clive Mason/Getty Images

Ο ρυθμός ήταν καλύτερος στο Μπαχρέιν, αλλά ο Lawson πήρε δύο ποινές για επαφή με τον Lance Stroll και τον Hulkenberg, οι οποίες τον έριξαν από την πιθανή 13η θέση - ακριβώς μπροστά από τον Hadjar - στην 16η. Ερχόμενος στη Σαουδική Αραβία, ο Lawson προηγήθηκε του Hadjar στην εκκίνηση για πρώτη φορά, αλλά έχασε στο χάος του πρώτου γύρου. έπρεπε να κάνει μερικές προσπεράσεις για να λειτουργήσει η στρατηγική του medium/hard, αλλά μια ποινή 10 δευτερολέπτων για προσπέραση του Jack Doohan εκτός πίστας στη στροφή 2 τον έριξε από την 11η στη 12η θέση, ενώ ο Hadjar πήρε έναν βαθμό. Τέλος, στο Μαϊάμι, ένα αγωνιστικό επεισόδιο - και πάλι με τον Doohan - στην εκκίνηση είδε τον Lawson να γυρίζει, καταστρέφοντας τις Racing Bulls του και τις πιθανότητες να πάρει βαθμούς, με τον Νεοζηλανδό να περιγράφει το σακατεμένο αυτοκίνητό του ως “αρκετά φρικτό”. Διαβάστε επίσης:

Doohan καταδικασμένος - Γιατί οι νέοι οδηγοί της F1 έχουν τόσο λίγο χρόνο για να εντυπωσιάσουν;

Ο Lawson ήταν κουρασμένος μετά από έναν ακόμη δύσκολο αγώνα, αλλά η εικόνα αναμφισβήτητα φαίνεται χειρότερη από την πραγματική του απόδοση- ενώ υπάρχουν λίγα αντιπροσωπευτικά στοιχεία για να ληφθούν υπόψη μέχρι στιγμής, όλα δείχνουν ότι το επίπεδο απόδοσης είναι σχετικά ισορροπημένο σε σχέση με τον Hadjar. ?Από πλευράς άνεσης αισθάνομαι πολύ καλά στο αυτοκίνητο,? εκτίμησε ο Lawson. ?Η ταχύτητα είναι αρκετά καλή στα περισσότερα μέρη, απλά δυστυχώς δεν υπάρχουν αποτελέσματα για να το δείξω”. Ποιος είναι λοιπόν ο δρόμος προς τα εμπρός; ?Επαναφορά, όπως πάντα. Έτσι πρέπει να είμαστε στο άθλημα. Να συνεχίσουμε να δουλεύουμε προς τα εμπρός, να βελτιώνουμε τα πράγματα. ?Δεν νομίζω ότι κάτι αλλάζει πραγματικά. Νομίζω ότι η προσέγγισή μας στο Σαββατοκύριακο ήταν πολύ, πολύ καλή. Όπως είπα, το μονοθέσιο ήταν γρήγορο αυτό το Σαββατοκύριακο, άρα κάποια στιγμή θα κάνει κλικ. Το μόνο που χρειάζεται ο Lawson είναι να μείνει μακριά από συγκρούσεις και ποινές. Για να διαβάσετε περισσότερα άρθρα στο Motorsport.com επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας: Πόσο “συγκλονιστικός” ήταν ο Liam Lawson στην επιστροφή του στην Racing Bulls; “Αρκετά σοκαριστικό. Έτσι αποτιμά ο Liam Lawson τα αποτελέσματά του, τέσσερα γκραν πρι στο νεότερο πέρασμά του ως οδηγός της Racing Bulls, μετά τον υποβιβασμό του από τη Red Bull. “Δεν έχουμε βαθμούς”, δήλωσε ο Lawson με σοβαρότητα μετά από έναν ακόμη ξεχασμένο αγώνα στο Μαϊάμι. ?Προφανώς, η Formula 1 έχει πολλές μεταβλητές και το να οργανώσουμε έναν πλήρη αγώνα μπορεί να είναι αρκετά δύσκολο. Η ταχύτητα ήταν εκεί στο μεγαλύτερο μέρος του, απλά δυστυχώς δεν μας βγήκε μέχρι στιγμής.

Είναι σαφές ότι η κοινή γνώμη θεωρεί τον Isack Hadjar ως τον πιο εντυπωσιακό από τους οδηγούς της Racing Bulls το 2025. Ο νεοσύλλεκτος Γάλλος έχει παλέψει σταθερά για βαθμούς μέχρι στιγμής και έχει ξεπεράσει τον Lawson με 4-1 (συμπεριλαμβανομένων των κατατακτήριων δοκιμών σπριντ) - αλλά ο Νεοζηλανδός εμποδίστηκε δύο φορές από τεχνικά προβλήματα, με το DRS και τη μπαταρία του να προκαλούν προβλήματα στο Μπαχρέιν και το Μαϊάμι αντίστοιχα. Τα στατιστικά στοιχεία μπορούν να αντιστραφούν ανάλογα με την οπτική γωνία, και θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει ότι στις δύο κανονικές (δηλ. εκτός σπριντ) κατατακτήριες, όπου ο Lawson δεν αντιμετώπισε προβλήματα, έχει στην πραγματικότητα πλεονέκτημα 0,048 δευτερολέπτων έναντι του Hadjar. Παρόλα αυτά, αυτό είναι ένα πρόβλημα. Η μέση θέση εκκίνησης του Hadjar (για τους αγώνες grand prix) είναι 11, ενώ του Lawson είναι 14,5. Αυτό δυσχεραίνει σημαντικά τις πιθανότητές του να συγκεντρώσει βαθμούς τις Κυριακές. Το αδιάφορο ιαπωνικό γκραν πρι ήταν δύσκολο για τον Lawson, ο οποίος έπεσε από την 13η στην 14η θέση στην εκκίνηση και τελικά πήρε την καρό σημαία στην 17η θέση - υποσκελίστηκε από τους Jack Doohan και Nico Hulkenberg και τον προσπέρασε ο Carlos Sainz. Εν τω μεταξύ, ο Hadjar πέτυχε μια λαμπρή όγδοη θέση.Liam Lawson, Racing Bulls

Clive Mason/Getty Images” loading=“lazy” width=“960” height=“639” decoding=“async” data-nimg=“1” src=“https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/AA8F23K6.q_1mABZPCK.bQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTYzOTtjZj13ZWJw/https://media.zenfs.com/en/motorsport_articles_445/b1e6de566b347ed8a91f2b29664c0642">

Liam Lawson, Racing BullsClive Mason/Getty Images

Clive Mason/Getty Images

Ο ρυθμός ήταν καλύτερος στο Μπαχρέιν, αλλά ο Lawson πήρε δύο ποινές για επαφή με τον Lance Stroll και τον Hulkenberg, οι οποίες τον έριξαν από την πιθανή 13η θέση - ακριβώς μπροστά από τον Hadjar - στην 16η. Ερχόμενος στη Σαουδική Αραβία, ο Lawson προηγήθηκε του Hadjar στην εκκίνηση για πρώτη φορά, αλλά έχασε στο χάος του πρώτου γύρου. έπρεπε να κάνει μερικές προσπεράσεις για να λειτουργήσει η στρατηγική του medium/hard, αλλά μια ποινή 10 δευτερολέπτων για προσπέραση του Jack Doohan εκτός πίστας στη στροφή 2 τον έριξε από την 11η στη 12η θέση, ενώ ο Hadjar πήρε έναν βαθμό. Τέλος, στο Μαϊάμι, ένα αγωνιστικό επεισόδιο - και πάλι με τον Doohan - στην εκκίνηση είδε τον Lawson να γυρίζει, καταστρέφοντας τις Racing Bulls του και τις πιθανότητες να πάρει βαθμούς, με τον Νεοζηλανδό να περιγράφει το σακατεμένο αυτοκίνητό του ως “αρκετά φρικτό”. Διαβάστε επίσης:

Doohan καταδικασμένος - Γιατί οι νέοι οδηγοί της F1 έχουν τόσο λίγο χρόνο για να εντυπωσιάσουν;

Ο Lawson ήταν κουρασμένος μετά από έναν ακόμη δύσκολο αγώνα, αλλά η εικόνα αναμφισβήτητα φαίνεται χειρότερη από την πραγματική του απόδοση- ενώ υπάρχουν λίγα αντιπροσωπευτικά στοιχεία για να ληφθούν υπόψη μέχρι στιγμής, όλα δείχνουν ότι το επίπεδο απόδοσης είναι σχετικά ισορροπημένο σε σχέση με τον Hadjar. ?Από άποψη άνεσης αισθάνομαι πολύ καλά στο αυτοκίνητο,? εκτίμησε ο Lawson. ?Η ταχύτητα είναι αρκετά καλή στα περισσότερα μέρη, απλά δυστυχώς δεν υπάρχουν αποτελέσματα για να το δείξω”. Ποιος είναι λοιπόν ο δρόμος προς τα εμπρός; ?Επαναφορά, όπως πάντα. Έτσι πρέπει να είμαστε στο άθλημα. Να συνεχίσουμε να δουλεύουμε προς τα εμπρός, να βελτιώνουμε τα πράγματα. ?Δεν νομίζω ότι κάτι αλλάζει πραγματικά. Νομίζω ότι η προσέγγισή μας στο Σαββατοκύριακο ήταν πολύ, πολύ καλή. Όπως είπα, το μονοθέσιο ήταν γρήγορο αυτό το Σαββατοκύριακο, άρα τελικά θα κάνει κλικ. Το μόνο που χρειάζεται ο Lawson είναι να μείνει μακριά από συγκρούσεις και ποινές. Για να διαβάσετε περισσότερα άρθρα στο Motorsport.com επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.