Το IndyCar δίνει εντολή για νέα στρατηγική...

Το IndyCar δίνει εντολή για νέα στρατηγική...

Δεν είναι ότι ο αγώνας της IndyCar στο Acura Grand Prix of Long Beach δεν ήταν μια αξιοπρεπής διαδρομή στα βιβλία, αλλά θεωρητικά, αν υπήρχαν διαφορετικές απαιτήσεις για την αλλαγή των στρατηγικών των ομάδων, ίσως η πίστα δρόμου της Καλιφόρνιας να είχε διαφορετική κατάληξη και ενδεχομένως να ήταν πιο συναρπαστική για τους οπαδούς. Στο πλαίσιο της προετοιμασίας για τον επερχόμενο αγώνα δρόμου στην Ινδιανάπολη, που θα αποτελέσει πραγματικά το εναρκτήριο λάκτισμα των εορταστικών εκδηλώσεων του Indy 500 “Μήνας Μάιος”, η IndyCar κάνει μια αλλαγή για να δει αν η στρατηγική μπορεί πραγματικά να ταρακουνήσει τα πράγματα πηγαίνοντας στην πίστα δρόμου της Ινδιανάπολης. Ξεκινώντας από το γκραν πρι του Σόνσιο (Σάββατο 10 Μαΐου), οι ομάδες θα είναι υποχρεωμένες να χρησιμοποιούν δύο σετ εναλλακτικών ελαστικών (με κόκκινα πλαϊνά) και δύο σετ βασικών ελαστικών στον αγώνα, αυξάνοντας την “ελάχιστη” χρήση κάθε μίγματος κατά ένα. Αυτό ουσιαστικά θα αναγκάσει τη στρατηγική της ημέρας του αγώνα από ένα πιθανό one-stop σε τρία stop για τους οδηγούς. Οι οδηγίες χρήσης των ελαστικών παραμένουν οι ίδιες, όπως αναφέρεται στο εγχειρίδιο κανονισμών, ότι τα αυτοκίνητα πρέπει να ολοκληρώσουν δύο γύρους “μόλις εμφανιστεί η πράσινη σημαία στον επικεφαλής του αγώνα”.

Η αμερικανική σειρά ανοικτών τροχών αναφέρει ότι οι αλλαγές θα βοηθήσουν να διασφαλιστεί ένα “συναρπαστικό και διασκεδαστικό προϊόν για τους οπαδούς και να δημιουργηθούν ακόμη περισσότερες στρατηγικές προκλήσεις για την κορυφαία σειρά αγώνων ανοικτών τροχών της Βόρειας Αμερικής”. Ο πρόεδρος της IndyCar, Doug Boles, λέει ότι η σειρά “αναζητά συνεχώς τρόπους για να βελτιώσει ένα ήδη εξαιρετικό προϊόν στην πίστα”. Σύμφωνα με τον Boles, οι εναλλακτικές διαδρομές υψηλότερης υποβάθμισης θα πρέπει να βοηθήσουν στη διεύρυνση των επιλογών των στρατηγών για το αγωνιστικό Σαββατοκύριακο, ειδικά μεταξύ των διαδρομών δρόμου και δρόμου. Η υψηλότερη υποβάθμιση αναμένεται ήδη με το πρόσθετο βάρος των υβριδικών συστημάτων, το οποίο προκαλεί επίσης την ταχύτερη πτώση των μιγμάτων σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια. Μια άλλη αλλαγή για το Σαββατοκύριακο του Γκραν Πρι του Σόνσιο είναι ο μειωμένος χρόνος προπόνησης για τους οδηγούς. Οι υπεύθυνοι δήλωσαν ότι η πρακτική 2 στην πίστα δρόμου IMS θα προσαρμοστεί, από την περιορισμένη εγγύηση της πράσινης σημαίας των 45 λεπτών σε 35 λεπτά.

Επίσης, κάτι που πρέπει να προσέξετε και είναι νέο για το Σαββατοκύριακο στο Children’s of Alabama Grand Prix στο Barber Motorsports Park είναι η νέα κύρια μίξη της Firestone. Η Firestone λέει ότι θα είναι ένα πιο ανθεκτικό ελαστικό, αλλά να περιμένετε μείωση της πρόσφυσης. Για όσους θέλουν να παρακολουθούν τι ελαστικά χρησιμοποιούνται μέσα σε αυτό το Σαββατοκύριακο, αλλά και για το Sonsio Grand Prix στην Indianapolis το επόμενο Σαββατοκύριακο, μπορείτε να δείτε το live timing της στρατηγικής ελαστικών της Firestone εδώ. Για να διαβάσετε περισσότερα άρθρα του Motorsport.com επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.