Αγώνες του Lewis Hamilton στη Ferrari: Schumacher;...

Η πολυαναμενόμενη μετακίνηση του Lewis Hamilton στη Ferrari ήταν μία από τις σημαντικότερες αλλαγές οδηγών στην πρόσφατη ιστορία της Formula 1. Μετά από μια μακρά και επιτυχημένη περίοδο με τη Mercedes, όπου κατέκτησε έξι παγκόσμια πρωταθλήματα, εντάχθηκε στη Scuderia με πολυετές συμβόλαιο στο τέλος του 2024. Παρά την περίφημη μετακίνηση σε μια εμβληματική (τουλάχιστον ιστορικά), η συνεργασία δεν έχει κάνει το κλικ που αναμενόταν, με αποτέλεσμα να υπάρχουν φήμες δυσαρέσκειας και σκληρή κριτική προς τον Lewis Hamilton σχετικά με την απόδοση και τη συμπεριφορά του, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια του πρόσφατου Grand Prix του Μαϊάμι. ο Lewis Hamilton δέχεται κριτική για τις ραδιοφωνικές συζητήσεις στο Grand Prix του Μαϊάμι
Πηγή: Sam Navarro-Imagn Images
Το Γκραν Πρι του Μαϊάμι ανέδειξε μερικές από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ο Χάμιλτον στη Ferrari. Ο Χάμιλτον, που είναι πλέον 40 ετών, αγωνίστηκε να νιώσει άνετα με το μονοθέσιο SF-25 της Ferrari. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, είχε αιχμηρή και αμβλεία ραδιοεπικοινωνία με την ομάδα του, κατηγορώντας το pit wall ότι έκανε “διάλειμμα για τσάι”, ενώ αποφάσιζαν αν θα τον αφήσουν να προσπεράσει τον ομόσταυλό του Charles Leclerc. Επέκρινε επίσης τον μηχανικό του, Riccardo Adami, επειδή του μιλούσε κατά τη διάρκεια μιας ζώνης φρεναρίσματος.
Διαβάστε περισσότερα: Lewis Hamilton & εντάσεις στο διάλειμμα τσαγιού: Πρωταθλητές απογοητεύουν το GP του Μαϊάμι με τη Ferrari Όταν η Ferrari είπε στον Lewis Hamilton να αφήσει τον Charles Leclerc να ξαναπεράσει και του είπε ότι ο Carlos Sainz ήταν κοντά του, ο Hamilton απάντησε σαρκαστικά: “Θέλετε να τον αφήσω (τον Sainz) να περάσει κι αυτός;” Η απογοήτευση της Ferrari για τον Hamilton έχει φτάσει σε σημείο βρασμού
Πηγή: F1
Αυτά τα ραδιοφωνικά μηνύματα αποκάλυψαν τη βαθιά ριζωμένη απογοήτευση του Lewis Hamilton για τη στρατηγική και την επικοινωνία της ομάδας της Ferrari κατά τη διάρκεια του αγώνα. Προηγουμένως είχε εκφράσει την απογοήτευσή του όταν είχε κολλήσει πίσω από τον Leclerc, λέγοντας: “Απλά καίω τα ελαστικά μου πίσω του” και αργότερα: “Θέλετε να κάθομαι εδώ για όλο τον αγώνα;”. Αυτό δεν είναι καλή ομαδική δουλειά, αυτό είναι το μόνο που θα πω. Ο Leclerc άφησε τελικά τον Hamilton να περάσει, αλλά η Ferrari είπε αργότερα στον Hamilton να αλλάξει θέσεις πίσω, αφού δεν μπορούσε να πιάσει το προπορευόμενο μονοθέσιο.
Το δημόσιο ξέσπασμα του Hamilton προκάλεσε την κριτική του πρώην οδηγού της F1 Ralf Schumacher, αδελφού του θρυλικού Michael Schumacher της Ferrari. Ο Schumacher σχολίασε τα σχόλια του Hamilton αφού του είπαν να αφήσει τον Leclerc να περάσει ξανά. ?Boo-hoo, Hamilton, αυτό ήταν λίγο υπερβολικό,? δήλωσε ο Schumacher, αμφισβητώντας την αντίδραση του Hamilton στην επιστροφή της θέσης. ?Αν θέλεις να περάσεις (τον Leclerc), αυτό είναι ένα πράγμα - ήταν ταχύτερος εκείνη τη στιγμή. Αλλά μετά να μην την επιστρέψεις χωρίς μάχη;? Ο Schumacher θεώρησε ότι ο Hamilton θα έπρεπε να ζητήσει συγγνώμη αντί να ενεργεί σαρκαστικά, ειδικά δεδομένης της ηλικίας και της εμπειρίας του. ?Με την εμπειρία και την ηλικία του, αυτό δεν θα έπρεπε να είχε συμβεί. Θα μπορούσε να ενεργήσει λίγο πιο έξυπνα. Αυτό θα του ταίριαζε καλύτερα." Ο Lewis Hamilton συμπεριφέρθηκε σαν ώριμος, επτά φορές πρωταθλητής; Ο Schumacher έθεσε επίσης ένα άλλο καλό επιχείρημα: ο θόρυβος που επικρατεί πριν από τη σεζόν γύρω από τη μετακίνηση του Hamilton στη Ferrari σημαίνει ότι ο σημερινός χειρισμός μιας δύσκολης μετάβασης επιβαρύνει τη σχέση του με τους ανθρώπους της Ferrari, οι οποίοι τον γνωρίζουν εσωτερικά. Είναι δύσκολο να ξεκινήσεις οποιαδήποτε νέα σχέση όπου πρέπει να εδραιωθεί η εμπιστοσύνη. Ακόμη και αν είχε βάσιμα επιχειρήματα, η δημόσια επίπληξη του Χάμιλτον υπονομεύει την οικοδόμηση αυτής της σχέσης με τη νέα του ομάδα. Η τεταμένη σχέση επηρέασε επίσης τον ομόσταυλό του στη Ferrari Charles Leclerc. Ο Leclerc αισθάνθηκε επίσης απογοητευμένος στο Μαϊάμι σχετικά με τον καβγά του Hamilton στην πίστα και την απόδοση του μονοθεσίου της Ferrari, αλλά το χειρίστηκε με πιο μετρημένο τόνο. Ο επερχόμενος αγώνας στην Ίμολα αναμένεται να έχει υψηλή πίεση για τη Ferrari, ειδικά με την αναβάθμιση που έχει προγραμματιστεί για το μονοθέσιο, και πρέπει να δουλέψει. Ο επικεφαλής της ομάδας Fred Vasseur φέρεται να βρίσκεται υπό σημαντική πίεση, αλλά σημαντικές αλλαγές δεν αναμένονται πριν από το ισπανικό Grand Prix. ο Toto Wolf παραμένει σταθερά υποστηρικτής του πρώην οδηγού του
lewis hamilton ferrari met gala
Παρά τις δυσκολίες του, το πρώην αφεντικό του Lewis Hamilton στη Mercedes, Toto Wolff, παραμένει σίγουρος για τις ικανότητές του. Ο Wolff πιστεύει ότι η “μαγεία” του Hamilton είναι “ακόμα εκεί” και ότι θα διορθώσει το καράβι μόλις προσαρμοστεί πλήρως στο μονοθέσιο. Ο Wolff επισήμανε την κυρίαρχη νίκη του Hamilton στο Sprint από την pole στη Σαγκάη ως απόδειξη ότι οι ικανότητές του δεν έχουν μειωθεί. Αναγνώρισε ότι η προσαρμογή σε μια νέα ομάδα μετά από 12 χρόνια συνεργασίας με τη Mercedes είναι μια πορεία που περνάει κάθε νέος οδηγός σε μια κορυφαία ομάδα, ειδικά με έναν συναθλητή που βρίσκεται εκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Προσθέτοντας άλλο ένα επίπεδο στην αφήγηση, ο Χάμιλτον μοιράστηκε πρόσφατα προσωπικούς αγώνες με τη συμμόρφωση που αντιμετώπισε νωρίτερα στην καριέρα του, ιδιαίτερα ως ένας από τους λίγους έγχρωμους ανθρώπους στη F1. Αποκάλυψε στο Met Gala ότι ένιωθε πίεση να συμμορφωθεί όταν ήταν νεότερος. Αυτός ο προβληματισμός σχετικά με τις προκλήσεις της ταυτότητάς του στο παρελθόν έρχεται εν μέσω των σημερινών του αγώνων και του δημόσιου ελέγχου στη Ferrari. Ο Χάμιλτον τερμάτισε όγδοος στο γκραν πρι του Μαϊάμι και βρισκόταν στην έβδομη θέση στην κατάταξη των οδηγών μετά από αυτόν τον αγώνα. Ενώ είχε ένα υψηλό σημείο τερματίζοντας τρίτος στον αγώνα σπριντ του Σαββάτου στο Μαϊάμι, στο κυρίως Γκραν Πρι τον είδε να παλεύει για χαμηλότερες θέσεις στους βαθμούς με τον ομόσταυλό του και ακόμη και με ένα μονοθέσιο της Williams. Δήλωσε ότι δεν θα απολογηθεί για το ότι είναι μαχητής όσον αφορά τα ραδιοφωνικά του σχόλια και ότι τα σαρκαστικά του σχόλια οφείλονταν σε αργές κλήσεις στρατηγικής. Η Ferrari έχει τεχνικά προβλήματα, εσωτερικές διαμάχες στην ομάδα και έναν πολύ δημόσιο οδηγό του παγκόσμιου πρωταθλήματος που αγωνίζεται και το κάνει δημόσια. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Χάμιλτον έχει ακόμα τις ικανότητες, αλλά οι συνεχιζόμενες 2025 αντιξοότητες που αντιμετωπίζει επιδεινώνουν το εφιαλτικό ξεκίνημα της Scuderia στη σεζόν. Έξι μόνο γύροι, οι προκλήσεις εντός και εκτός πίστας δεν έχουν τέλος. Σχετικά με το θέμα: F1 Power Rankings 2025: Το Top 10 εισέρχεται στο Grand Prix Emilia-RomagnaLewis Hamilton Ferrari Struggles: Μαϊάμι GP: Οι ραδιοφωνικοί καβγάδες & τα σκληρά λόγια του Σουμάχερ Η πολυαναμενόμενη μετακίνηση του Lewis Hamilton στη Ferrari ήταν μία από τις σημαντικότερες αλλαγές οδηγών στην πρόσφατη ιστορία της Formula 1. Μετά από μια μακρά και επιτυχημένη περίοδο με τη Mercedes, όπου κατέκτησε έξι παγκόσμια πρωταθλήματα, εντάχθηκε στη Scuderia με πολυετές συμβόλαιο στο τέλος του 2024. Παρά την περίφημη μετακίνηση σε μια εμβληματική (τουλάχιστον ιστορικά), η συνεργασία δεν έχει κάνει το κλικ που αναμενόταν, με αποτέλεσμα να υπάρχουν φήμες δυσαρέσκειας και σκληρή κριτική προς τον Lewis Hamilton σχετικά με την απόδοση και τη συμπεριφορά του, ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια του πρόσφατου Grand Prix του Μαϊάμι. ο Lewis Hamilton δέχεται κριτική για τις ραδιοφωνικές συζητήσεις στο Grand Prix του Μαϊάμι
Πηγή: Sam Navarro-Imagn Images
Το Γκραν Πρι του Μαϊάμι ανέδειξε μερικές από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει σήμερα ο Χάμιλτον στη Ferrari. Ο Χάμιλτον, που είναι πλέον 40 ετών, αγωνίστηκε να νιώσει άνετα με το μονοθέσιο SF-25 της Ferrari. Κατά τη διάρκεια του αγώνα, είχε αιχμηρή και αμβλεία ραδιοεπικοινωνία με την ομάδα του, κατηγορώντας το pit wall ότι έκανε “διάλειμμα για τσάι”, ενώ αποφάσιζαν αν θα τον αφήσουν να προσπεράσει τον ομόσταυλό του Charles Leclerc. Επέκρινε επίσης τον μηχανικό του, Riccardo Adami, επειδή του μιλούσε κατά τη διάρκεια μιας ζώνης φρεναρίσματος.
Διαβάστε περισσότερα: Lewis Hamilton & εντάσεις στο διάλειμμα τσαγιού: Πρωταθλητές απογοητεύουν το GP του Μαϊάμι με τη Ferrari Όταν η Ferrari είπε στον Lewis Hamilton να αφήσει τον Charles Leclerc να ξαναπεράσει και του είπε ότι ο Carlos Sainz ήταν κοντά του, ο Hamilton απάντησε σαρκαστικά: “Θέλετε να τον αφήσω (τον Sainz) να περάσει κι αυτός;” Η απογοήτευση της Ferrari για τον Hamilton έχει φτάσει σε σημείο βρασμού
Πηγή: F1
Αυτά τα ραδιοφωνικά μηνύματα αποκάλυψαν τη βαθιά ριζωμένη απογοήτευση του Lewis Hamilton για τη στρατηγική και την επικοινωνία της ομάδας της Ferrari κατά τη διάρκεια του αγώνα. Προηγουμένως είχε εκφράσει την απογοήτευσή του όταν είχε κολλήσει πίσω από τον Leclerc, λέγοντας: “Απλά καίω τα ελαστικά μου πίσω του” και αργότερα: “Θέλετε να κάθομαι εδώ για όλο τον αγώνα;”. Αυτό δεν είναι καλή ομαδική δουλειά, αυτό είναι το μόνο που θα πω. Ο Leclerc άφησε τελικά τον Hamilton να περάσει, αλλά η Ferrari είπε αργότερα στον Hamilton να αλλάξει θέσεις πίσω, αφού δεν μπορούσε να πιάσει το προπορευόμενο μονοθέσιο.
Το δημόσιο ξέσπασμα του Hamilton προκάλεσε την κριτική του πρώην οδηγού της F1 Ralf Schumacher, αδελφού του θρυλικού Michael Schumacher της Ferrari. Ο Schumacher σχολίασε τα σχόλια του Hamilton αφού του είπαν να αφήσει τον Leclerc να περάσει ξανά. ?Boo-hoo, Hamilton, αυτό ήταν λίγο υπερβολικό,? δήλωσε ο Schumacher, αμφισβητώντας την αντίδραση του Hamilton στην επιστροφή της θέσης. ?Αν θέλεις να περάσεις (τον Leclerc), αυτό είναι ένα πράγμα - ήταν ταχύτερος εκείνη τη στιγμή. Αλλά μετά να μην την επιστρέψεις χωρίς μάχη;? Ο Schumacher θεώρησε ότι ο Hamilton θα έπρεπε να ζητήσει συγγνώμη αντί να ενεργεί σαρκαστικά, ειδικά δεδομένης της ηλικίας και της εμπειρίας του. ?Με την εμπειρία και την ηλικία του, αυτό δεν θα έπρεπε να είχε συμβεί. Θα μπορούσε να ενεργήσει λίγο πιο έξυπνα. Αυτό θα του ταίριαζε καλύτερα." Ο Lewis Hamilton συμπεριφέρθηκε σαν ώριμος, επτά φορές πρωταθλητής; Ο Schumacher έθεσε επίσης ένα άλλο καλό επιχείρημα: ο θόρυβος που επικρατεί πριν από τη σεζόν γύρω από τη μετακίνηση του Hamilton στη Ferrari σημαίνει ότι ο σημερινός χειρισμός μιας δύσκολης μετάβασης επιβαρύνει τη σχέση του με τους ανθρώπους της Ferrari, οι οποίοι τον γνωρίζουν εσωτερικά. Είναι δύσκολο να ξεκινήσεις οποιαδήποτε νέα σχέση όπου πρέπει να εδραιωθεί η εμπιστοσύνη. Ακόμη και αν είχε βάσιμα επιχειρήματα, η δημόσια επίπληξη του Χάμιλτον υπονομεύει την οικοδόμηση αυτής της σχέσης με τη νέα του ομάδα. Η τεταμένη σχέση επηρέασε επίσης τον ομόσταυλό του στη Ferrari Charles Leclerc. Ο Leclerc αισθάνθηκε επίσης απογοητευμένος στο Μαϊάμι σχετικά με τον καβγά του Hamilton στην πίστα και την απόδοση του μονοθεσίου της Ferrari, αλλά το χειρίστηκε με πιο μετρημένο τόνο. Ο επερχόμενος αγώνας στην Ίμολα αναμένεται να έχει υψηλή πίεση για τη Ferrari, ειδικά με την αναβάθμιση που έχει προγραμματιστεί για το μονοθέσιο, και πρέπει να δουλέψει. Ο επικεφαλής της ομάδας Fred Vasseur φέρεται να βρίσκεται υπό σημαντική πίεση, αλλά σημαντικές αλλαγές δεν αναμένονται πριν από το ισπανικό Grand Prix. ο Toto Wolf παραμένει σταθερά υποστηρικτής του πρώην οδηγού του
lewis hamilton ferrari met gala
Παρά τις δυσκολίες του, το πρώην αφεντικό του Lewis Hamilton στη Mercedes, Toto Wolff, παραμένει σίγουρος για τις ικανότητές του. Ο Wolff πιστεύει ότι η “μαγεία” του Hamilton είναι “ακόμα εκεί” και ότι θα διορθώσει το καράβι μόλις προσαρμοστεί πλήρως στο μονοθέσιο. Ο Wolff επεσήμανε την κυρίαρχη νίκη του Hamilton στο Sprint από την pole στη Σαγκάη ως απόδειξη ότι οι ικανότητές του δεν έχουν μειωθεί. Αναγνώρισε ότι η προσαρμογή σε μια νέα ομάδα μετά από 12 χρόνια συνεργασίας με τη Mercedes είναι μια πορεία που περνάει κάθε νέος οδηγός σε μια κορυφαία ομάδα, ειδικά με έναν ομόσταυλο που βρίσκεται εκεί για μεγάλο χρονικό διάστημα.
Προσθέτοντας άλλο ένα επίπεδο στην αφήγηση, ο Χάμιλτον μοιράστηκε πρόσφατα προσωπικούς αγώνες με τη συμμόρφωση που αντιμετώπισε νωρίτερα στην καριέρα του, ιδιαίτερα ως ένας από τους λίγους έγχρωμους ανθρώπους στη F1. Αποκάλυψε στο Met Gala ότι ένιωθε πίεση να συμμορφωθεί όταν ήταν νεότερος. Αυτός ο προβληματισμός σχετικά με τις προκλήσεις της ταυτότητάς του στο παρελθόν έρχεται εν μέσω των σημερινών του αγώνων και του δημόσιου ελέγχου στη Ferrari. Ο Χάμιλτον τερμάτισε όγδοος στο γκραν πρι του Μαϊάμι και βρισκόταν στην έβδομη θέση στην κατάταξη των οδηγών μετά από αυτόν τον αγώνα. Ενώ είχε ένα υψηλό σημείο τερματίζοντας τρίτος στον αγώνα σπριντ του Σαββάτου στο Μαϊάμι, στο κυρίως Γκραν Πρι τον είδε να παλεύει για χαμηλότερες θέσεις στους βαθμούς με τον ομόσταυλό του, ακόμη και με ένα μονοθέσιο της Williams. Δήλωσε ότι δεν θα απολογηθεί για το ότι είναι μαχητής όσον αφορά τα ραδιοφωνικά του σχόλια και ότι τα σαρκαστικά του σχόλια οφείλονταν στις αργές κλήσεις στρατηγικής. Η Ferrari έχει τεχνικά προβλήματα, εσωτερικές διαμάχες στην ομάδα και έναν πολύ δημόσιο οδηγό του παγκόσμιου πρωταθλήματος που αγωνίζεται και το κάνει δημόσια. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο Χάμιλτον εξακολουθεί να έχει τις ικανότητες, αλλά οι συνεχιζόμενες 2025 αντιξοότητες που αντιμετωπίζει επιδεινώνουν το εφιαλτικό ξεκίνημα της Scuderia στη σεζόν. Έξι μόνο γύροι, οι προκλήσεις εντός και εκτός πίστας δεν έχουν τέλος. Σχετικά με το θέμα: F1 Power Rankings 2025: Εμίλια-Ρομάνια Grand Prix