Η Mercedes βρήκε άλλη μια απόδειξη του...

Η νέα σεζόν του Andrea Kimi Antonelli στη Formula 1 έχει μέχρι στιγμής καθησυχάσει τη Mercedes όσον αφορά την ταχύτητα και τις δυνατότητες, αλλά ο επικεφαλής της ομάδας Toto Wolff και ο οδηγός του περιμένουν ένα αξιοσημείωτο βήμα προς τα εμπρός όσον αφορά τον αγωνιστικό ρυθμό. Ο Antonelli είχε ένα επαναστατικό Σαββατοκύριακο στο Μαϊάμι, καθώς ξεπέρασε δύο φορές τον υψηλά βαθμολογημένο team-mate George Russell, διεκδικώντας μάλιστα την pole position για το σπριντ. Προηγουμένως, το μέσο έλλειμμά του όσον αφορά τον ρυθμό ενός γύρου ήταν 0,370s.
Ωστόσο, ο 18χρονος ηττήθηκε από τον μεγαλύτερο του για έκτη φορά σε ισάριθμους αγώνες grand prix. Ο Antonelli εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο τη μάχη Max Verstappen/Lando Norris στην εκκίνηση για να πάρει τη δεύτερη θέση, αλλά στη συνέχεια τον προσπέρασαν και οι δύο McLaren, ωστόσο διατήρησε ρυθμό παρόμοιο με αυτόν του Russell πίσω του - ωστόσο ο Βρετανός ήταν με σκληρά ελαστικά και ο Ιταλός με μεσαία. Το εικονικό αυτοκίνητο ασφαλείας έδωσε στον Russell την ευκαιρία ενός φτηνού stop για να περάσει μπροστά από τις αδελφές Mercedes, με τον Antonelli μεταξύ των οδηγών που έχασαν, πέφτοντας στην έκτη θέση- στη συνέχεια, ο νεαρός αποδείχθηκε πολύ πιο αργός, καθώς τα μείγματα ελαστικών αντιστράφηκαν, χάνοντας 14 δευτερόλεπτα στους τελευταίους 27 γύρους. ?Νομίζω ότι το αποκορύφωμα είναι σίγουρα [να] βλέπεις την ταχύτητα σε έναν μόνο γύρο - υπέροχα,? σχολίασε ο Wolff, αξιολογώντας την απόδοση του προστατευόμενού του. ?Αυτή είναι άλλη μια απόδειξη του ταλέντου του και μια καλή ένδειξη για το πώς μπορεί να είναι το μέλλον. ?Και στη συνέχεια στον αγώνα, πρόκληση, επειδή είναι τόσο δύσκολο εδώ να βρεις τη σωστή αναφορά. Μπορείτε να πείτε, ήταν το μεσαίο stint αρκετά γρήγορο; Με τον Γιώργο να κρατιέται στο πίσω μέρος με τα σκληρά ελαστικά - δεν είναι καλό. Και στη συνέχεια, όταν [ο Antonelli] πέρασε στα σκληρά… Απλά δεν έχει την εμπειρία να το διαχειριστεί με τον σωστό τρόπο.
Νομίζω ότι για τον Kimi σε εκείνο το στάδιο το θέμα ήταν να φέρει το μονοθέσιο σε αυτή τη θέση." Andrea Kimi Antonelli, Mercedes James Sutton / Motorsport Images" loading=“lazy” width=“960” height=“640” decoding=“async” data-nimg=“1” src=“https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/0O6bQFJZ7t973G.iFyXLyQ--/YXBwaWQ9aGlnaGxhbmRlcjt3PTk2MDtoPTY0MDtjZj13ZWJw/https://media.zenfs.com/en/motorsport_articles_445/909e4f65aef510266ad9aa4d50f27bc8">
Andrea Kimi Antonelli, MercedesJames Sutton / Motorsport Images
James Sutton / Motorsport Images
Ο ίδιος ο Antonelli γνωρίζει πολύ καλά ότι έχει περιθώρια βελτίωσης μετά από αυτή την άψογη εμφάνιση στο Μαϊάμι. ‘Πρέπει να ελέγξω τον ρυθμό του αγώνα’, παραδέχτηκε. ?Σήμερα δεν ήταν απλά καλός, ειδικά στη σκληρή. Πραγματικά δυσκολεύτηκα να κάνω το ελαστικό να δουλέψει στο stint, απλά γλιστρούσα πολύ τριγύρω και δεν μπορούσα πραγματικά να βρω χρόνο γύρου. ?Οπότε πρέπει σίγουρα να αναλύσω τι πήγε στραβά για να είμαι καλύτερος στην Ίμολα. ?Ήταν μοναδικός αυτός ο αγώνας, γιατί ήταν η πρώτη φορά που πραγματικά δυσκολεύτηκα να κάνω το ελαστικό να δουλέψει. Αλλά και πάλι, υπάρχουν πολλά θετικά στοιχεία που μπορούμε να πάρουμε μαζί μας για το επόμενο Σαββατοκύριακο.
“Πολλά θετικά”, αυτό βλέπει και ο Wolff, με τον Antonelli να έχει πέντε πρώτες θέσεις στην πρώτη εξάδα στα πρώτα έξι γκραν πρι της νεοσύστατης καριέρας του στη F1. ‘Η εύρεση των σωστών αναφορών - και ο [μηχανικός αγώνων] Bono προσπάθησε πραγματικά να τον καθοδηγήσει - όταν βρίσκεσαι σε αυτό το μονοθέσιο, δεν είναι εύκολο’, τόνισε ο Αυστριακός. ?Και νομίζω ότι είναι απλώς μέρος της καμπύλης μάθησης, δεν υπάρχει τίποτα που να είναι απογοητευτικό ή όχι. Συνολικά, φεύγω με την αίσθηση ότι έκανε καλή δουλειά;
Πρόσθετες αναφορές από τους Mark Mann-Bryans και Emily Selleck
Διαβάστε επίσης:
Γιατί η Mercedes αγωνίζεται - σχετικά - στη F1 2025
Για να διαβάσετε περισσότερα άρθρα του Motorsport.com επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.