
Πολύς καιρός, μπαμπά. Ο Ντέιλ Έρνχαρτ Τζούνιορ πήρε τον ρόλο σοβαρά. Παρακολούθησε συναθροίσεις. Κρατούσε σημειώσεις.
Ήταν σε μια πρακτική **pit. ** Όταν το γκαράζ Xfinity Series άνοιξε το απόγευμα της Παρασκευής στο Pocono Raceway, ήταν εκεί. Αυτό δεν ήταν ένα διαφημιστικό κόλπο ή μια ευκαιρία να προσθέσει μια άλλη γραμμή στο Hall of Fame βιογραφικό του.
Earnhardt δεσμεύτηκε να καλύψει το ρόλο που εκκενώθηκε από Mardy Lindley, ο οποίος υπηρετούσε μια μονής φυλής αναστολή μετά Connor Zilisch του αυτοκινήτου είχε πολλαπλά καρύδια δεν ασφαλή νωρίτερα αυτό το μήνα στο Nashville. Ήταν ο Λίντλεϊ που πρότεινε στον Έρνχαρτ, συνιδιοκτήτη του αυτοκινήτου JR Motorsports, να αναλάβει το ρόλο του αρχηγού του πληρώματος για τον αγώνα του Σαββάτου. Earnhardt δεκτή, έχοντας ποτέ υπηρετήσει σε αυτό το ρόλο σε μια εθνική σειρά NASCAR: Αποτελέσματα Pocono Xfinity Ο Zilish προηγήθηκε με πέντε γύρους για να πάει να σκοράρει την τρίτη του καριέρα με νίκη στο Xfinity (πρώτο σε οβάλ) και να δώσει τη νίκη στον Earnhardt ως επικεφαλής του πληρώματος.
Σίγουρα περισσότερο αδρεναλίνη από το να είσαι ιδιοκτήτης. Ο Έρνχαρτ είπε ότι αφού έγινε ένας από τους λίγους στη NASCAR για να κερδίσει ως οδηγός, ιδιοκτήτης και αρχηγός πληρώματος. “Λατρεύω την ιδιοκτησία αγωνιστικά αυτοκίνητα, και μου αρέσει να κρεμάει στατιστικά και πρωταθλήματα, αλλά δεν έχει το ανταγωνιστικό είδος του δέρματος στο παιχνίδι, αν θέλετε, αυτή τη συγκεκριμένη ημέρα έχει. “Όταν είσαι ο αρχηγός του πληρώματος, είσαι πολύ πιεσμένος.
. Καταλαβαίνω ότι δεν ήρθα εδώ και να χειριστεί όλα τα στρώματα που Mardy συνήθως χειρίζεται ή οποιοδήποτε άλλο επικεφαλής πληρώματος διαχειρίζεται, ήταν σίγουρα με έβαλε σε θέση να κάνει κάποια ανύψωση φωτός. Καθώς ο αγώνας συνεχιζόταν, γινόμασταν πιο άνετοι και πιο επιθετικοί και είχε πλάκα. “Είχα κάποια ανάμειξη και είσοδο στην ενέργεια που είχε το πλήρωμα… ** Τηρώντας ** τους pumped και κρατώντας τους πάντες εκτέλεση, κρατώντας Connor γνωρίζουν ποιοι ήταν οι στόχοι μας, ποιες ήταν οι προσδοκίες μας σε αυτές τις επανεκκινήσεις.
Ήθελε να εκπληρώσει όλες αυτές τις προσδοκίες. Σε αυτή την περίπτωση, ήταν μια καλή μέρα. “Το δυσκολότερο μέρος της ημέρας για τον Έρνχαρτ;
Σκαρφαλώνοντας κάτω από το κουτί για να σταθεί πίσω από τον τοίχο και να κυλήσει ένα ** tire ** στο φορέα κατά τη διάρκεια μιας στάσης λάκκο. Νομίζω ότι το μόνο πράγμα για το οποίο ήμουν πιο νευρικός ήταν να βάλω το αριστερό μπροστινό λάστιχο… Υπάρχει ένα δέκατο (του δευτερολέπτου) ή δύο ή ακόμη και μισό δευτερόλεπτο μεταξύ του πόσο μακριά μπορείτε να το πάρετε εκεί έξω (ο φορέας ελαστικών).
Χρειάζεσαι αυτό το stripγέ για να ξέρει πού είναι τα λουριά και να τοποθετήσει τοtiούχο γρήγορα. Όλα αυτά τα πράγματα είναι πολύ λεπτά, αλλά είναι σημαντικό να αρπάξει το λάστιχο από εσάς με έναν ορισμένο τρόπο, και δεν ήθελα να τα θαλασσώσω. “Ο Τζέσι Λαβ τερμάτισε δεύτερος και τον ακολούθησαν οι Κρίστιαν Έκες, Τσέις Έλιοτ και Ράιαν Ζίγκ.
Στάδιο 1 winner: Brandon JonesStage 2 νικητής: Connor ZilishNext: Οι αγώνες της σειράς στις 7:30 μ.μ. ET Παρασκευή, 27 Ιουνίου στην Ατλάντα.