
-
Ο Μακλάρενς Λάντο ** Νόρις* έχει χτυπήσει τον συμπαίκτη του Όσκαρ Πιαστρί παίρνοντας τον τέταρτο πόλο της σεζόν 2025 Φόρμουλα 1 στο Βελγικό Γκραν Πρι
-
Norris είδε τον τίτλο αντίπαλο Piastri λάβει πόλο για το σπριντ στο εμβληματικό Spa-Francorchamps κύκλωμα, και τελείωσε πίσω από το συμπαίκτη του κατά τη διάρκεια του αγώνα 15-lap του Σαββάτου, αλλά ο Βρετανός στη συνέχεια πήγε για να κλείσει πρώτη φορά βελγικό πόλο του το απόγευμα για να δημιουργήσει μια ενδιαφέρουσα μάχη McLaren την Κυριακή
-
Norris τράβηξε το πρώτο αίμα στην απόφαση top 10 shootout με 1m40.562s γύρο, ο μόνος οδηγός για να βελτιωθεί στην καλύτερη Q2 γύρο του σε αυτό το πρώτο salvo των runs.
-
Norris*’ γύρος ήταν σχεδόν δύο δέκατα γρηγορότερα από ό, τι ομάδα-συνάδελφος και τον τίτλο αντίπαλο Piastri και ένα τεράστιο πέντε δέκατα καλύτερα από Verstappen, ο οποίος τρέχει ένα χρησιμοποιημένο σύνολο των μαλακών που δεν θα μπορούσε να παρέχει το ίδιο επίπεδο της λαβής ?
-
Στο δεύτερο γύρο των runs ο Verstappen ξεκίνησε με μια τεράστια διαφάνεια έξω από La Source, η οποία έστησε ένα γύρο που αποδείχθηκε πιο αργή από την πρώτη του προσπάθεια και τον είδε να pipped στην τρίτη από τον Charles Leclerc της Ferrari από μια απλή 0.003
-
Οι Μακλάρεν ήταν οι επόμενοι, αλλά ο αγώνας του Νόρις για βελτίωση άνοιξε ένα παράθυρο ευκαιρίας για τον Πιαστρί.
Αλλά ο αρχηγός του πρωταθλήματος μπορούσε να ξυρίσει μόνο το ένα δέκατο από τον καλύτερο γύρο του, εξασφαλίζοντας ότι ο Νόρις έκλεισε τον τέταρτο πόλο του 2025 για να ισοφαρίσει με τον συμπαίκτη του Μακλάρεν. Πίσω από το Leclerc και verstappen, Alex Albon διέπρεψε με μια πέμπτη θέση εκκίνησης beth για Williams, νικώντας George Russell που δεν θα μπορούσε να πάει πιο γρήγορα από το καλύτερο Q2 τρέξιμο του για Mercedes. Ο Yuki Tsunoda παρέδωσε την καλύτερη του απόδοση στο Red Bull ακόμα λαμβάνοντας την έβδομη, τρία δέκατα πίσω από το Verstappen, μπροστά από το δίδυμο Racing Bulls Isack Hadjar και Liam Lawson, καθώς και εντυπωσιακό Sauber νεοσύλλεκτος Gabriel Verstappen, Red Bull RacingMax Verstappen, Red Bull RacingMcLaren οδήγησε τη διαδικασία έξω από το pitlane στις αρχές του Q2, με τον Piastri να θέτει ένα γύρο 1m40.626s που θα παραμείνει στην κορυφή για το υπόλοιπο του τμήματος, οδηγώντας Norris από 0.089s και Verstappen concing 0.325s.
Μετά το ** πρώτο* μπαράζ runs, οι Sauber duo Hulkenberg και Bortoleto βρέθηκαν στη λάθος πλευρά των 10 κορυφαίων, όπως και ο Pierre Gasly των Alpine, ο Williams άνθρωπος Carlos Sainz και ο Oliver Bearman. Ο οδηγός του Haas Bearman είχε υποστεί μια τεράστια διαφάνεια που έβγαινε από το γρήγορο διπλό δεξί χέρι του Pouchon που ανάγκασε τον Βρετανό νεοσύλλεκτο να ματαιώσει το φυλλάδιο του. Ο Gasly ήταν ο πρώτος οδηγός που κατάφερε να σώσει ένα σημείο στο Q3, αλλά ο ένατος πιο γρήγορος χρόνος του σύντομα ανακάτεψε την παραγγελία.
Ένας φτωχός τελικός τομέας για τον Εστεμπάν Οκόν σήμαινε την αποτυχία του από μια απλή 0.020s σε σύγκριση με τον 10ο-πολικό Άλεξ Αλμπόν, ενώ ένα ακατάστατο πέρασμα μέσα από το La Source του Turn 1 επίσης undid Haas τις προσπάθειες του συμπαίκτη Bearman καθώς το ζευγάρι αποδείχθηκε ανίκανο να επαναλάβει τους sprint προκριματικούς ηρωισμούς τους. Ο Γκάσλι εγκαταστάθηκε για την 13η, ακολουθούμενος από τον Νίκο του Σάουμπερ **hulkenberg ** και τον Σάινζ στην 14η και 15η αντίστοιχα. Η έναρξη της πρόκρισης στην Q1 είδε μια αψιμαχία pitlane καθώς ο Hulkenberg στάλθηκε στο μονοπάτι του Lance Stroll του Aston σε μια πολυσύχναστη ουρά εξόδου pit, με τον Hulkenberg να καταστρέφει την μπροστινή του πτέρυγα πριν κληθεί από τους αεροσυνοδούς για να συζητήσουν μια επικίνδυνη κλήση απελευθέρωσης.
- Οι McLarens ήταν έξω πρώτα εδώ, καθώς και, donning χρησιμοποιούνται μαλακά ελαστικά καθώς **piastri ** στενά οδήγησε Norris με 1m41.998s προσπάθεια
- Carlos Sainz στη συνέχεια άρπαξε για λίγο πάνω στο Williams, έχοντας μαρκάρει ένα φρέσκο σετ από μαλακά ελαστικά για να θέσει ένα 1m41
- Νόρις, Μακλάρεν, Όσκαρ Πιαστρί, ΜακλάρενΛάντο Νόρις, Μακλάρεν, Όσκαρ Πιαστρί, Μακλάρεν Σε ένα φρέσκο σετ δικό τους, ο Νόρις ανέβηκε πρώτος με 1m41.010s, με χρόνο Piastri 0.191s ντροπαλός του συμπαίκτη του και Verstappen άλλο ένα δέκατο σε καθυστέρηση.
Μια εξαιρετικά σφιχτή μάχη για επιβίωση έδειξε κάποιες ομοιότητες με την πρόκριση του σπριντ, με και τα δύο Mercedes ** αυτοκίνητα ** των Russell και Andrea Kimi Antonelli υπό πίεση και πάλι μετά την πρώτη σειρά των runs τραπεζιτών. Αλλά δεδομένης της ταχείας εξέλιξης του στίβου, αυτοί οι τραπεζικοί γύροι αποδείχτηκαν λίγο χρήσιμοι για τους οδηγούς που ήθελαν απεγνωσμένα να προχωρήσουν. Έχοντας έρθει κάτω από την πίεση από τα αυτοκίνητα που βελτιώνονται σε μεγάλο βαθμό γύρω του, καθώς και, Lewis Hamilton της Ferrari βρήκε μια καθυστερημένη βελτίωση για να πηδήξει μακριά από τη ζώνη πτώσης καθώς έπεσε η επιταγμένη σημαία.
. * Αλλά ο οδηγός της Ferrari είδε τον χρόνο του ** * * διαγραμμένο λόγω οριακά διασχίζοντας τα όρια του στίβου στην κορυφή του Raidillon, με τον πρώτο του γύρο να υποβιβάζει τον επτά φορές παγκόσμιο πρωταθλητή στη ζώνη εξάλειψης στην 16η, δεύτερη Q1 έξοδο του Σαββατοκύριακου Ο χρόνος που διέγραψε ο Χάμιλτον έδωσε αναβολή για το Μπορτολέτο του Σάουμπερ, που γλίστρησε στην 15η ως αποτέλεσμα.
- Διαβάστε Επίσης: Ο Λιούις Χάμιλτον εκδίδει απολογία στη Φερράρι μετά την “απαράδεκτη” έξοδος Q1 Ο Χάμιλτον ενώθηκε στη ζώνη dropψης από τους Φράνκο Κολαπίντο των Άλπιτς, Αντονέλι και ένα απογοητευτικό δίδυμο Άστον Μάρτιν Φερνάντο Αλόνσο και Λανς Στρολ.
F1 Βέλγος Grand Prix - Προκριματικά άρθρα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.