Πώς μεγάλη καινοτόμος Rob Marshall έχει...

Πώς  μεγάλη καινοτόμος Rob Marshall έχει...

Η Μακλάρεν είχε ανέβει κατά το δεύτερο μισό της σεζόν 2023 της Φόρμουλα 1, αλλά η προσθήκη του Ρομπ *marshall στην τεχνική δομή της διαχείρισης τον Ιανουάριο του 2024 θεωρείται γενικά ότι ήταν βασικός συνεισφέρων για να βοηθήσει την ομάδα να συνεχίσει την πρόοδό της. Ο Μάρσαλ, ο οποίος στρατολογήθηκε από την Red Bull ακολουθώντας τον πλούτο της επιτυχίας της κατά το 2022 και το 2023, βοήθησε στην ανάπτυξη της σεζόν του 2024 MCL38 πριν αναλάβει περισσότερο ρόλο στην έννοια του φετινού MCL39, το οποίο έχει γίνει ο δραπέτης ηγέτης και στα δύο πρωταθλήματα. Η προσέγγιση του Βρετανού έχει επαινεθεί από τον πρώην τεχνικό αρχηγό της Aston Martin Dan Falows, ο οποίος συνεργάστηκε με τον Marshall στο Red Bull πριν ενταχθεί στη στολή Silverstone.

Μιλώντας στο podcast του James Allen, fallows υπογράμμισε τις δυνάμεις του Marshall και πρότεινε ότι η ικανότητά του να εργάζεται ως ενδιάμεσος για να εξασφαλίσει τη δυναμική του οχήματος και αεροδυναμική τμήματα ήταν στην ίδια σελίδα ήταν ένας πιθανός παράγοντας για την επιτυχία του McLaren. Πρόσθεσε ότι η προσέγγιση του Μακλάρεν στο σχέδιο της ανάρτησης στο MCL39, το οποίο περιλαμβάνει τοποθετήσεις στο πόδι της κόκκαλου που συνάδουν με την επιδίωξη αντι-χωρητικών ιδιοτήτων, πιθανότατα επηρεάστηκε από την επίβλεψη του Μάρσαλ. “Τον λέγαμε θείο Rob .-Είναι ένας υπέροχος τύπος.

** Νομίζω ** ότι είναι πιθανώς μέρος του αντίκτυπου του με πολλούς τρόπους. Είναι καλός άνθρωπος για να ενώνει τους ανθρώπους. Δεν έχει κανένα τεχνούργημα ή δεν παίζει πολιτικά.

. timeΜερικές φορές - ιδιαίτερα με αυτόν τον κανονισμό που, όπου είναι πολύ σημαντικό να είναι σε θέση να συνδέσει την αεροδυναμική και τη δυναμική του οχήματος πλευρά των πραγμάτων - είναι πολύ σημαντικό να πάρει την ανάρτηση εργασίας με το aero με το σωστό τρόπο. Είναι κάποιος που μπορεί να βοηθήσει γεφυρώνοντας το χάσμα μεταξύ απεικονίζεται παράλληλα Red Bull Racing βασιλιάδες κατά την έναρξη RB5 του 2009Marshall απεικονίζεται παράλληλα Red Bull Racing βασιλιάδες κατά την έναρξη RB5 το 2009"Δεν ξέρω πόσο καλά εργάζονταν πριν, αλλά είναι σίγουρα κάποιος που μπορεί να το κάνει αυτό. Αλλά είναι και σπουδαίος καινοτόμος.

Έτσι, αν έχουν ** ειδικά προβλήματα, ** ιδιαίτερα στη μηχανική πλευρά, είναι κάποιος που είναι πολύ καλός στο να βρει δημιουργικές λύσεις για αυτό. Νομίζω ότι έχουμε δει κάποιες ενδιαφέρουσες καινοτομίες από αυτούς στην αναστολή, για παράδειγμα. Και δεν λέω ότι ήταν απαραίτητα αυτός, αλλά σίγουρα έχει το όνομά του παντού πάνω του.

“Νομίζω ότι είναι ικανός να το κάνει αυτό και επίσης ικανός να είναι τέτοιος άνθρωπος, κάποιος να πάει να μιλήσει. Είναι πολύ χρήσιμο σε μια ομάδα που ιδιαίτερα είναι κάτω από πολύ άγχος. Νομίζω ότι μάλλον είχε αντίκτυπο.

“Εξηγώντας που πίστευε ότι το mclaren είχε διαπρέψει, ο Φάλοους σημείωσε ότι η προσέγγιση της ομάδας στην ανάπτυξη ήταν συνεπής με ένα συνολικό σχέδιο για ενημερώσεις· αντί να κυνηγήσει άμεσα κέρδη, η McLaren επέλεξε μια συνετή προσέγγιση για την παραγωγή και τον έλεγχο του στίβου σε συνεδρίες πρακτικής πριν τις ενσωματώσει πλήρως στο αυτοκίνητο. Αυτό είναι αξιοσημείωτο κατά τη διάρκεια των δύο τελευταίων εποχών· για παράδειγμα, η McLaren κατέγραψε μια νέα μπροστινή πτέρυγα στο καναδικό Σαββατοκύριακο GP, αλλά το χρησιμοποίησε μόνο στην πράξη για να συγκεντρώσει δεδομένα πριν εκλέξει για να το βάλει στο αυτοκίνητο στην Αυστρία. “Από τότε που έκαναν ένα άλμα στην απόδοση το 2023, αυτό που νομίζω ότι ήταν εντυπωσιακό είναι ότι μερικές από τις ενημερώσεις τους δεν ήταν οπτικά πολύ εντυπωσιακή, αλλά έχουν σαφώς ένα σχέδιο,” Fallows επεξεργάστηκε.

“Έχουν κολλήσει σε αυτό και έχουν αποφασίσει μια φιλοσοφία για το πώς να βελτιώσουν το αυτοκίνητο και έχουν μόλις το είδος της σταδιακά τσιμπήσει μακριά σε αυτό, και μόλις πήρε ** quicker ** και πιο γρήγορα. Θέλω να πω, ξέρω από προσωπική εμπειρία και όπως κάνουν οι άνθρωποι σε όλο το δίκτυο, αυτοί οι κανονισμοί είναι πολύ δύσκολο να κάνουν αξιόπιστη απόδοση, να βάλει κάτι στο αυτοκίνητο και να ξέρετε ότι θα λειτουργήσει. Αλλά φαίνεται ότι μπορούν να το κάνουν αυτό.

Και νομίζω ότι αυτό ήταν το πιο εντυπωσιακό πράγμα. Το γεγονός ότι είναι πελάτης τώρα είναι μάλλον λιγότερο σχετικό. Ξέρω, η μονάδα ενέργειας της Mercedes είναι πολύ καλή, αλλά νομίζω ότι οι περισσότερες μονάδες ενέργειας είναι σε αυτό το στάδιο των κανονισμών αρκετά σταθερά καλή, καθώς και.

“Κάνουν τα δικά τους κιβώτια ταχυτήτων. Κάνουν αρκετά για να κάνουν τη διαφορά. Και νομίζω ότι αυτό ακριβώς έκαναν.

Μόλις κατάφεραν να βάλουν αυτές τις αναβαθμίσεις στο αμάξι. Δουλεύουν αξιόπιστα και έχουν κρατήσει το κεφάλι τους πάνω από όλους τους άλλους. “Η ημιεποχιακή συζήτηση με τον Φάλοους και τον πρώην μηχανικό του Φεράρι Ρομπ Σμέντλεϊ στο podcast του James Allen στο F1 είναι διαθέσιμη για να ακούσετε στον παρακάτω σύνδεσμο.

Για να διαβάσετε περισσότερα ** articles visit ** our website.