Πώς Lewis Hamilton διαμορφώνει Ferrari?s 2026 F1...

Πώς Lewis Hamilton διαμορφώνει Ferrari?s 2026 F1...

Έχοντας περάσει τα μισά της εκστρατείας της Φόρμουλα 1, το επίκεντρο είναι οι προετοιμασίες για την επόμενη σεζόν και η αναθεώρηση των κανονισμών - με τον Lewis Hamilton να θέλει να δώσει το δικό του ? DNA στο επόμενο αυτοκίνητο της Φεράρι. Αλλά τι ακριβώς ψάχνει; Το χάσμα μεταξύ του βρετανικού Γκραν Πρι και του βελγικού GP παρέχει μια ιδανική στιγμή για τον απολογισμό τόσο του παρόντος όσο και του μέλλοντος, ειδικά με μια από τις μεγαλύτερες τεχνικές επαναστάσεις στο πρωτάθλημα; s ιστορία στον ορίζοντα.

Αυτές οι δύο διαστάσεις αναπόφευκτα αλληλεπιδρούν: το παρόν και το μέλλον μπορεί να φαίνονται μακριά, αλλά αυτοί; Συνδέεται από ένα κοινό νήμα συνέχειας, εμπειρίας και ** ανάπτυξης**. Στην Ferrari, αυτή η σύνδεση εκδηλώνεται στην ανάγκη να γυρίσει γύρω από μια σεζόν που έχει μέχρι στιγμής μειωθεί από τις προσδοκίες, με την επίγνωση ότι η εργασία που έγινε σήμερα και τους επόμενους μήνες θα θέσει το έδαφος για το αυτοκίνητο 2026. Η ανάπτυξη δεν είναι ακόμη σε προχωρημένο στάδιο, αλλά είναι σε ένα κρίσιμο σημείο όπου καθορίζονται βασικές σχεδιαστικές επιλογές.

Όπως και με κάθε νέα επιχείρηση, οι προετοιμασίες του F1 2026 δείχνουν ότι τώρα είναι καιρός όχι μόνο να βελτιωθεί η βραχυπρόθεσμη αλλά και να αρχίσει να αφήνει ένα σημάδι στο μέλλον, τόσο τεχνικά όσο και σε ** χρόνους** των μεθόδων εργασίας. Κάθε οδηγός φέρνει μια πλούσια εμπειρία που μπορεί να είναι ένας πολύτιμος πόρος, ειδικά όταν προέρχονται από μια ομάδα που έχει παραμείνει στην κορυφή για έξω ασυνέπειες από την τρέχουσα Ferrari carHamilton;s 2025 σεζόν έχει ασυνεπής μέχρι στιγμής, εν μέρει λόγω της έλλειψης σύνδεσης με το αυτοκίνητο. Και είναι από αυτούς τους περιορισμούς - τόσο τεχνικά όσο και όσον αφορά την αίσθηση - ότι ο επτά φορές παγκόσμιος πρωταθλητής προσπαθεί να διαμορφώσει τη συμβολή του στην Ferrari 2026, εκφράζοντας ανοιχτά την επιθυμία να εμπλουτίσει το έργο με τη δική του ? DΝΑ;

Ορισμένα θέματα πηγάζουν από τα δομικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου που πρέπει να αξιολογηθούν για να βρεθεί η απόδοση. Άλλοι είναι περισσότερο συνδεδεμένοι με λεπτομέρειες που εμφανίζονται κατά την προσαρμογή σε ένα νέο περιβάλλον. Είναι μια κοινή διαδικασία, όπως φαίνεται με τον Carlos Sainz στο Williams και Nico Hulkenberg στο Sauber, ο οποίος είχε ζητήσει αλλαγές στην εξουσία ** steering** και SF-24 τιμόνιFerrari SF-24 τιμόνι Το τιμόνι Power είναι μια από τις πτυχές Hamilton έχει επικεντρωθεί σε από τις πρώτες εξόδους του με Ferrari.

Πέρα από ό,τι προέκυψε μετά το Silverstone - το οποίο μπορεί να συνδέεται με την ανάγκη επανασχεδιασμού του συστήματος steing μετά από αλλαγή διάταξης ανάρτησης - ο Βρετανός ζήτησε στοχευμένες προσαρμογές με βάση τις προσωπικές ανάγκες και προκλήσεις προσαρμογής που γίνονται εμφανείς μόνο μέσω της εργασίας on-track. Είναι σημαντικό να γίνει διάκριση μεταξύ των διαρθρωτικών προβλημάτων που επηρεάζουν τόσο τους οδηγούς όσο και τις υποκειμενικές ανάγκες που σχετίζονται με το ατομικό αίσθημα. Το σύστημα διεύθυνσης, ειδικότερα, είναι ιδιαίτερα προσωπικό: κάθε οδηγός έχει προτιμήσεις που τείνουν να γίνουν σαφείς ειδικά όταν αλλάζουν ομάδες και βιώνουν διαφορετικές πλευρικές δυνάμεις σε τροχιά.

Διαβάστε επίσης: Πώς η Ferrari βοηθά hamilton να εγκατασταθούν με τη Mercedes-εμπνευσμένο λογισμικό τιμόνι Αυτές οι λεπτομέρειες προσθέτουν στις εγγενείς προκλήσεις του SF-25, ένα αυτοκίνητο συχνά δύσκολο να ισορροπήσει. Γι’ αυτό ο Charles Leclerc έκλινε προς ακραίες λύσεις εγκατάστασης, ειδικά στο πώς εκμεταλλεύεται το μπροστινό άκρο και αποζημιώνει στο πίσω μέρος. Hamilton έχει δοκιμάσει διάφορες κατευθύνσεις για να προσαρμοστεί, μερικές πιο αποτελεσματικές από άλλες, και έχει αρχίσει να ευθυγραμμίζεται πιο στενά με τις επιλογές Monegasque?s.? Ο Τσαρλς και η ομάδα βρήκαν τρόπο να κάνουν το αυτοκίνητο να δουλέψει.

Δοκίμασα όλες τις άλλες κατευθύνσεις που πρέπει θεωρητικά να λειτουργούν, αλλά για κάποιο λόγο δεν το έκαναν; όχι. Έτσι σταδιακά έχω πάρει ** πιο κοντά ** ** και πιο κοντά στο πώς Charles στήνει το αυτοκίνητο,; είπε ο Χάμιλτον. ♪; Την περασμένη εβδομάδα ήταν όταν έφτασα πιο κοντά, και ο ρυθμός μας ήταν επίσης ο πιο παρόμοιος.

Αλλά είναι ακόμα δύσκολο. Είναι μια δύσκολη ισορροπία, και η οδήγηση δεν είναι άνετη.? Παρ’ όλα αυτά, αυτές οι προσαρμογές έχουν βελτιώσει την ταχύτητα πρόκρισης του, μειώνοντας το κενό στον συμπαίκτη του, ενώ ο ρυθμός του αγώνα εξακολουθεί να υποφέρει, ιδιαίτερα καθώς η πρόσφυση του ελαστικού πέφτει. Μερικά ζητήματα μπορούν να λυθούν μόνο με το στήσιμο, όπως η αίσθηση σε γρήγορες γωνίες, η οποία είναι μια περιοχή με την οποία ο Χάμιλτον έχει αγωνιστεί όλη τη σεζόν.

. Είναι μια αστάθεια που πρέπει να διαχειριστεί, ειδικά σε στενές γωνίες υψηλής ταχύτητας όπου η εμπιστοσύνη και η ακρίβεια διεύθυνσης είναι hamilton, FerrariLewis Hamilton, FerrariUnsurprisingly, Hamilton έχει επισημάνει τη σταθερότητα ως μια περιοχή που χρειάζεται βελτίωση, τώρα και στο μέλλον.? Ο Τσαρλς έχει δουλέψει με ένα αυτοκίνητο που είναι λίγο πιο υπερβολικό, και αυτή η προσέγγιση έχει λειτουργήσει καλά,; είπε ο αναπληρωτής διευθυντής της ομάδας της Ferrari Jerome d?Ambrosio. “Πρόσφατα, ο Lewis έχει κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση και το κάνει να λειτουργήσει. Νομίζω ότι είναι αποτέλεσμα των ισχυόντων κανονισμών.

Βλέπουμε αστάθεια στη γωνία εισόδου. Αυτά τα αυτοκίνητα είναι νευρικά, και οι οδηγοί πρέπει να μάθουν εν μέρει να ζουν με αυτό. “Υπάρχουν συγκεκριμένα τεχνικά ζητήματα που περιορίζουν και τον Λεκλέρκ, όπως αγώνες μετώπου σε αργές γωνίες.

Όσο περισσότερο και περισσότερο ρέει η γωνία, τόσο περισσότερο το **SF-25 τείνει ** να υποκλέψει στο μέτωπο. Σε πιο αιχμηρές γωνίες, μερικά από αυτά τα θέματα είναι καλυμμένα, όπως φαίνεται στην Αυστρία. Αυτό καθιστά δύσκολο να βρεθεί μια ισορροπημένη ένα μεγαλύτερο λειτουργικό παράθυρο Μερικές πτυχές μπορούν να βελτιωθούν βραχυπρόθεσμα, αλλά άλλες απαιτούν χρόνο - ειδικά με 2026 κατά νου.

Ο στόχος δεν είναι απαραίτητα να πάει σε ** μία συγκεκριμένη κατεύθυνση ** αλλά να έχει μεγαλύτερη λειτουργική ευελιξία. Για παράδειγμα, από την αρχή του έτους, ο Χάμιλτον έχει επισημάνει προβλήματα με τα φρένα και το φρενάρισμα του κινητήρα, τα οποία βρίσκει πολύ επιθετικά. Στη Mercedes, αυτά τα στοιχεία ήταν πιο ομαλή - μια διαφορά που δεν καθορίζεται εύκολα μέσω των ρυθμίσεων του τιμονιού, ειδικά για έναν οδηγό που του αρέσει να οδηγεί φρένο σε γωνίες. Στην ανάπτυξη ενός νέου αυτοκινήτου, οι μηχανικοί αναζητούν πάντα την απόδοση μέσω του σχεδιασμού για να επιτύχουν στόχους για την downforce και drag. Γι’ αυτό τα αυτοκίνητα δεν κατασκευάζονται γύρω από έναν συγκεκριμένο οδηγό ***. Αντίθετα, η εισαγωγή του οδηγού βοηθά στον εντοπισμό τομέων όπου απαιτείται περισσότερη ευελιξία - ευρύτερα θέματα που γίνονται καθοδήγηση με βάση την εμπειρία. Εδώ είναι όπου hamilton προσπαθεί να δώσει το 2026 Ferrari του ? DNA?, όχι μόνο τεχνικά, αλλά και όσον αφορά τις μεθόδους εργασίας. Λαμβάνοντας υπόψη το γεμάτο ημερολόγιο, οι οδηγοί του εργοστασίου συχνά δοκιμάζουν το επόμενο έτος; αυτοκίνητο στον προσομοιωτή σχετικά αργά, εκτός αν υπάρχει μια μεγάλη αλλαγή ρύθμισης. Σε τέτοιες περιπτώσεις, η ανατροφοδότηση φτάνει νωρίτερα, αλλά κυρίως σε μια εννοιολογική Hamilton, FerrariLewis Hamilton, Ferrari? Ακούμε τους οδηγούς; Εισαγωγές. Όχι μόνο έναν οδηγό, και τα δύο. Είναι πραγματικά ενδιαφέρον, επειδή κατά τη διάρκεια των συναντήσεων στο εργοστάσιο, συχνά αποδεικνύεται ότι οι οδηγοί φθάνουν σε πολύ παρόμοια αιτήματα, εννοιολογικά, για το τι χρειάζονται από το αυτοκίνητο,; Δ; Αμβρόσιο στο Σίλβερστοουν; Προσπαθούμε να το λάβουμε υπόψη. Φυσικά, μέρος της ανάπτυξης είναι απλώς να φέρει ένα πακέτο που μεγιστοποιεί την downforce και την απόδοση. * Αλλά υπάρχουν επίσης πολλά που μπορούν να γίνουν για να δοθεί στους οδηγούς τα σωστά εργαλεία και συνθήκες για να εργαστούν, και για να βεβαιωθείτε ότι μπορούν να προσαρμόσουν το αυτοκίνητο όσο το δυνατόν περισσότερο στο στυλ οδήγησης τους. Υπάρχουν δύο ** Φάση **, και δεν νομίζω; re εντελώς ξεχωριστό * Γενικά, υπάρχουν συνολικά ισορροπίες στο αυτοκίνητο που παράγουν απόδοση * υπάρχει μια δεύτερη φάση που περιλαμβάνει τις λεπτομέρειες - μια φάση όπου πρέπει οπωσδήποτε να ακούσετε τους οδηγούς.? Για να διαβάσετε περισσότερα άρθρα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.