
Μιλάμε για ανάμεικτα συναισθήματα στο Ντόβερ.  *; Η εβδομάδα πήγε αρκετά καλά για Denny Hamlin ο οδηγός αγωνιστικό αυτοκίνητο. Ο Ντένι Χάμλιν ο ενάγων; Όχι τόσο πολύ, αν και πρότεινε τα πράγματα δεν θα πάρει πλήρως μέχρι την ταχύτητα για αρκετούς ακόμα μήνες. Εμείς; Θα φτάσουμε σε αυτό και ειλικρινά προσπαθούν να βγάλουν νόημα από όλα αυτά, αλλά ας; ας υποθέσουμε ότι όλοι είναι εντάξει αν αρχίσουμε μιλώντας για auto αγωνιστικά.
Ωραία; Ωραία. Ο Χάμλιν και το Νο του.
11 Toyota ήταν αρκετά καταραμένο ** καλή ** όλο το χρόνο και ότι δεν θα πρέπει να είναι ένα σοκ, δεδομένου ότι αυτό το συγκεκριμένο άνθρωπος-και-μηχανή combo έχει πραγματικά καλό για περίπου ολόκληρο τον αιώνα. Σωστά, τέσσερις νίκες αυτή τη σεζόν για τον Ντένι Χάμλιν μετά την υπερωριακή νίκη του στο Ντόβερ. Αλλά για να κερδίσει την Κυριακή, ο Χάμλιν επέλεξε τον Νόμεξ από βουλκανισμένο καουτσούκ. Με άκουσες καλά, αλλά ηρέμησε, το υπόσχομαι. Ακόμα μιλάμε για αγώνες.
- Κατά μήκος της διαδρομής, ο Χάμλιν έπρεπε να νικήσει δύο συμπαίκτες στο τέλος.
- Κρίστοφερ Ο Μπελ βγήκε με μια πιρουέτα σαν εσένα; Δεν άγγιξε ποτέ τίποτα, αλλά κάποιοι από αυτούς σε κατάσταση αποφυγής σίγουρα το έκαναν.
- Και τότε Chase Briscoe, ο οποίος noseχτηκε στο προβάδισμα για την τελική επανεκκίνηση υπερωριών, αλλά δεν μπορούσε να κολλήσει την προσγείωση.
Αποδείχθηκε ότι φορούσε καινούριο λάστιχο αλλά ήταν μεγαλύτερος. Πιάσε αυτόν τον αλλόμορφο και πάμε στο Gear: Ποιος χρειάζεται φρέσκα χρόνια όταν έχεις στεγνά ρούχα; Είναι αμφίβολο αν ήρθες εδώ για ένα παλιό απόσπασμα του Ντίον Σάντερς, αλλά ορίστε. Αν φαίνεσαι καλά, νιώθεις καλά.
Αν νιώθεις καλά, παίζεις καλά. Αν παίξεις καλά, πληρώνουν καλά. Κατά τη διάρκεια μιας από τις δύο καθυστερημένες καθυστερήσεις της βροχής, ο Χάμλιν είπε στο κοινό της εκπομπής TNT ότι πρόκειται να αλλάξει σε μια φρέσκια στολή υφασμένη από Νόμεξ επειδή ήταν εμποτισμένος με αυτή την άσχημη μπύρα ιδρώτα και βροχή και ένας Θεός ξέρει τι άλλο παίρνει κλωτσήσει και πετάξει μέσα από το παράθυρο δίχτυ. Ναι, ήταν σε φθαρμένα λάστιχα, αλλά πρότεινε φρέσκα ρούχα μπορεί να τον κάνει να αισθανθεί πιο φρέσκος από ό, τι πραγματικά ήταν.
-
Κέρδισε, ξέρεις, οπότε ποιος θα τον αμφισβητήσει; Τι είναι αμφίβολο, όμως, είναι οποιαδήποτε στιγμή στο εγγύς μέλλον, εμείς; Θα ακούσει έναν αρχηγό του πληρώματος να καλεί τον οδηγό του στους λάκκους για δεξιά λάστιχα και στεγνή στολή. Αλλά υπήρχε επίσης μια εποχή που υπο-20 δευτερόλεπτα pit στάσεις φαινόταν σαν επιστήμη Gear: Denny **hamlin ** μας στέλνει μια πρόσκληση (σε δικαστήριο)Barring μια σοβαρή αλλαγή στη στρατηγική, για να μην αναφέρουμε τον τόνο, Hamlin?s επόμενη μεγάλη ομοιόμορφη αλλαγή θα τον δούμε να ρίξει το Nomex για το μαλλί ή το βαμβάκι, καθώς γλιστρά σε μια φανταχτερή bib-and-tacker για μια ημερομηνία του Δεκεμβρίου δικαστήριο που συνεχίζει να αργοπορία μεγάλο εκεί γύρω στροφή 4
-
Up-to-ταχύτητα χρόνου: Hamlin είναι συνιδιοκτήτης της 23XI Racing, η οποία μαζί με το Front Row Motorsports μηνύει NASCAR, επικαλούμενη αντιμονοπωλιακές παραβιάσεις.
-
Και οι δύο ομάδες ** έχουν τρία αυτοκίνητα, και τα έξι είναι μεταξύ των 36; Chartered? αυτοκίνητα, δηλαδή; εκ νέου κλειδωμένο κάθε εβδομάδα; s αγώνα ενώ τέσσερις επιπλέον θέσεις είναι διαθέσιμες σε μη-χαρτογραφημένες (ή ; open?) ομάδες
-
Από τότε που οι δύο ενάγουσες ομάδες δεν συμφώνησαν σε νέους όρους τσάρτερ στα τέλη του περασμένου έτους (13 άλλες ομάδες, που πεδίο 30 αυτοκίνητα, έκανε υπογράψει), NASCAR είπε ότι έχασαν τους χάρτες τους
-
Ένας δικαστής είπε ότι; δεν είναι σωστό, τότε ένας άλλος δικαστής είπε ναι είναι, και ένας άλλος έπρεπε να πει ότι ο δεύτερος δικαστής είχε δίκιο και στη συνέχεια … ω, δεν πειράζει, ποιος μπορεί να συμβαδίσει;
Τέλος πάντων, οι δύο ομάδες δεν είναι προς το παρόν ναυλωμένες αλλά δεν θα χάσετε κανένα αγώνα, ακόμη και αν περισσότερες από τέσσερις; Ανοιχτό; αυτοκίνητα εισέρχονται σε έναν επερχόμενο αγώνα (που είναι ** συνήθως ** απίθανο, δεδομένης της πρόσφατης ιστορίας). Στην πραγματικότητα, το NASCAR έκανε ό,τι κάνει καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν – επικαιροποίησε το εγχειρίδιο κανόνων. Συνήθως πρόκειται για ένα εξελισσόμενο τεχνικό ζήτημα, αλλά την επομένη του Ντόβερ, η NASCAR τροποποίησε τους κανόνες με τρόπο που βασικά εγγυάται 23XI και Front Row θα έχουν κρατήσεις θέσεων για το υπόλοιπο της σεζόν.
Και 29 ** ημέρες ** μετά το φινάλε της σεζόν, και μόλις εννέα ημέρες μετά το συμπόσιο των βραβείων, οι δύο ομάδες και NASCAR (και οι νόμιμοι stormtroopers τους) έχουν προγραμματιστεί να είναι στο δικαστήριο για να ξεκινήσει η επίσημη διαδικασία. Hamlin ρωτήθηκε για τη συνεχιζόμενη τριβή κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου Dover και δεν σπάσει χαρακτήρα.? Το μόνο που μπορώ να σου πω; άρχισε, ? και αυτή θα είναι η απάντηση κουβέρτα μου για όλες τις ερωτήσεις σχετικά με αυτό … αν θέλετε απαντήσεις, θέλετε να καταλάβετε όλα γιατί αυτό συμβαίνει, έρχονται Δεκέμβριος 1. Θα πάρετε τις απαντήσεις που ψάχνετε και όλοι θα εκτεθούν. Σημείωσε το ημερολόγιό σου; Αυτό θα είναι ένα αμήχανο συμπόσιο αν τελικά κερδίσει ένα Gear: Ty φορές Δύο ως NASCAR παρένθεση φτάνουν στο τελικό χτύπημα Ποιανού οι παρέες είχαν τον Τάι Γκιμπς εναντίον του Τάι Ντίλον στον τελικό;
Μια τέτοια πιθανότητα ήταν έμφυτη όταν η NASCAR έκανε το ντεμπούτο της σε αυτό το τουρνουά πέντε εβδομάδων, σε σεζόν να συμπίπτει με την TNT?s πέντε εβδομάδες κάλυψης. Τουλάχιστον ο Γκιμπς ** τερμάτισε ** πέμπτος στο Ντόβερ για να κερδίσει τον ημιτελικό του επί του Τάιλερ Ρέντικ, ο οποίος γλίστρησε από τους 10 πρώτους στους ύστερους γύρους. Ο Ντίλον τερμάτισε 20ος, ένας καλύτερος από τον ημιτελικό εχθρό Τζον Χάντερ Νέμετσεκ, και χρειαζόταν τη μέρα; Τελικό; Τυχερό σκυλί; ελεύθερη πάσα για να το κάνουμε.
Μην είσαι τόσο κυνικός. Τουλάχιστον δοκίμασαν κάτι, ευλόγησε τις καρδιές τους. Διακινδυνεύει ένα εκατομμύριο δολάρια για τις ομάδες Ντίλον και Γκιμπς.
Αν υποθέσουμε ότι υπάρχει κάτι κοντά στο παλιό βιομηχανικό πρότυπο – ** ομάδα** και ο οδηγός χωρίζει τα κέρδη αγώνα – αυτό; θα ήταν μια κόλαση ημέρα πληρωμής για τον Ντίλον. Και δεν είναι κακό για τον ιδιοκτήτη της ομάδας Matt Kaulig, ο οποίος; θα πρέπει να πουλήσει πολλά φρουρά υδρορροών για να κάνει 500k. Κάντε τη δική σας έρευνα σε αυτό το Gear: Chase Elliott κάνει το σημείο (-α) Θα πρέπει; Μύρισε έναν αρουραίο όταν ο Γουίλιαμ Μπάιρον κέρδισε την Daytona 500 αλλά έφυγε από την πόλη δεύτερος στις θέσεις, ένα σημείο πίσω από τον Ryan Blaney, ο οποίος στοίβαξε πόντους αγώνα-ημέρα με φινίρισμα σκηνής του πρώτου και του τρίτου.
. Δύο εβδομάδες αργότερα, ο Μπάιρον ανέλαβε το προβάδισμα ** των πόντων** και το κράτησε μετά από 17 από τις επόμενες 18 αγωνιστικές, παρά το γεγονός ότι δεν κέρδισε άλλο αγώνα και παρά την πρόσφατη πτώση που συνορεύει με δύο μήνες. Έχει τελειώσει 27η ή χειρότερα σε πέντε από τις τελευταίες επτά αγώνες, και σε αυτές τις άλλες δύο, ήταν ένα hom (για τον) όγδοο και ένατο. Έτσι, ο νέος σας ηγέτης στην κορυφή της κανονικής σεζόν είναι ο Chase Elliott, ο οποίος έχει μεταμορφωθεί σε Terry Labonte και να γίνει ένας πόντος συλλέκτης για το μεγαλύτερο μέρος αυτής της σεζόν. – Email Ken Willis at Αυτό το άρθρο εμφανίστηκε αρχικά στο The Daytona Beach News-Journal: Denny Hamlin κερδίζει Dover, NASCAR τροποποιεί, και μπορεί να πάρει πραγματικά άβολα