Οι Red Bull?s διαμαρτύρονται εναντίον του George...

Οι Red Bull?s διαμαρτύρονται εναντίον του George...

Φωτογραφία: Mark Thompson/Getty Images

ΜΙΑΜΙ, Φλόριντα – Red Bull; s προσπάθεια να έχουν Max Verstappen προωθείται σε P3 στο Grand Prix της Φόρμουλα 1 Μαϊάμι, μέσω μιας διαμαρτυρίας κατέθεσε εναντίον του οδηγού της Mercedes George Russell, έχει απορριφθεί από τους αξιωματούχους των αγώνων ώρες μετά την καρό σημαία. Ο Red Bull κατέθεσε διαμαρτυρία κατά του Russell, ισχυριζόμενος ότι ο οδηγός της Mercedes δεν κατάφερε να επιβραδύνει κάτω από κίτρινη σημαία κατά τη διάρκεια του Γκραν Πρι του Μαϊάμι. Ο ίδιος ο Βέρσταππεν έφερε το ζήτημα στην προσοχή της ομάδας του στο radio κατά τη διάρκεια των τελικών σταδίων του αγώνα, και ο Ρεντ Μπουλ κατέθεσε τη διαμαρτυρία λίγο μετά το τέλος του αγώνα.

Μιλώντας με τα μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του SB Nation, στο χώρο φιλοξενίας Red Bull Η επικεφαλής ομάδα Christian Horner κατέστησε σαφές ότι οι κανονισμοί απαιτούν από έναν οδηγό να μειώσει την ταχύτητά τους υπό συνθήκες κίτρινης σημαίας, και σύμφωνα με το αφεντικό Red Bull, Russell δεν τήρησε τους κανονισμούς. ♪; Λοιπόν, σαν εσένα; Θα το έχουμε δει; Έχω δηλώσει διαμαρτυρία στην FIA σχετικά με τον Τζορτζ Ράσελ. Ποιος από το GPS που μπορούμε να δούμε ξεκάθαρα, το ασανσέρ δεν μείωσε την ταχύτητα; είπε ο Χόρνερ στα ΜΜΕ, συμπεριλαμβανομένου του SB Nation. ♪; Συνεπώς, ο κανονισμός είναι απολύτως σαφής ότι πρέπει να υπάρξει μείωση της ταχύτητας, επομένως το αυτοκίνητο συνέχισε να επιταχύνει. Είναι πιο αργός απ’ ότι συνήθως. Δεν υπάρχει πραγματική μείωση της ταχύτητας. Στην απόφασή τους το βράδυ της Κυριακής, οι υπεύθυνοι των αγώνων ανέφεραν ότι είχαν νέα από τα εμπλεκόμενα κόμματα, περιλαμβανομένου και του Ράσελ καθώς και του μηχανικού αγώνων του Βερστάππεν; του Τζιανπιέρο Λαμπιάζε. Κατά την ακρόαση, ο Red Bull υποστήριξε ότι ενώ Russell ? Σήκωσε το γκάζι όταν εμφανίστηκε η κίτρινη σημαία; Ο οδηγός της Μερσεντές δεν μείωσε την ταχύτητα; και παραβίαζε τους κανονισμούς για τα σπορ. Ο Red Bull υποστήριξε περαιτέρω ότι κατά την άποψή τους; Μειωμένη ταχύτητα? όπως αναφέρεται στους κανονισμούς, ; σημαίνει διέλευση της κίτρινης ζώνης σημαίας με απόλυτη ταχύτητα που είναι χαμηλότερη από την ταχύτητα πριν από την είσοδο στη ζώνη κίτρινης σημαίας. Η Mercedes αντικρούστηκε δηλώνοντας ότι ; κοινή πρακτική αποδεκτή από όλες τις ομάδες και η FIA ήταν και εξακολουθεί να είναι ότι η σημαντική άρση του γκάζι σε μια κίτρινη ζώνη σημαίας θεωρείται ως κατάλληλη αντίδραση και ως εκ τούτου συμμορφώθηκαν με τους σχετικούς κανονισμούς.? Επιπλέον, Russell δήλωσε ότι ? είδε την ενιαία κίτρινη σημαία και το λανθάνον αυτοκίνητο δίπλα στην πίστα και, ως εκ τούτου, σήκωσε σημαντικά το γκάζι για να αντιδράσει στην κίτρινη σημαία.?

Οι οικονόμοι επανεξέτασαν επίσης τα δεδομένα τηλεμετρίας, βρίσκοντας ότι Russell ; άρση του γκάζι κατά τη διέλευση της κίτρινης ζώνης σημαίας. Το γκάζι ανυψώθηκε κατά περίπου 25 τοις εκατό και αυτό είχε ως αποτέλεσμα μείωση της ροπής κατά περίπου 30 τοις εκατό. Στη συνέχεια, οι υπεύθυνοι των αγώνων παρατήρησαν ότι το άρθρο 26.1 α) των κανονισμών για τον αθλητισμό απαιτεί από τον οδηγό να έχει πολύ μειωμένη ταχύτητα; σε κίτρινη ζώνη σημαίας, αλλά δεν προσδιορίζει εάν αυτό σημαίνει μείωση της απόλυτης ταχύτητας ή μείωση της ταχύτητας σε σχέση με την κανονική ταχύτητα αγώνων στο σχετικό τμήμα της τροχιάς; Βρίσκεις την ταχύτητα του Ράσελ; Πολύ πιο αργά από την κανονική ταχύτητα των αγώνων; οι υπεύθυνοι των αγώνων απέρριψαν την καταγγελία. Σημείωσαν ότι το άρθρο 26.1 α) και η απαίτηση … σχετικά με τη μείωση της ταχύτητας σε μια κίτρινη ζώνη σημαίας μπορούν να αφορούν μόνο μείωση σε σχέση με την κανονική ταχύτητα αγώνων. Επειδή ο Ρώσσελ είχε μειώσει την ταχύτητά του σε σχέση με την τακτική ταχύτητα των αγώνων, οι υπεύθυνοι του αγώνα υποστήριξαν ότι είχε συμμορφωθεί με το άρθρο 26.1 α), και απέρριπταν τη διαμαρτυρία των Red Bull?s. Ο Ράσελ κατατάχθηκε στην τελική κατάταξη του αγώνα ως έχοντας τερματίσει τρίτος, με τον Βερστάππεν στην τέταρτη. .