
Πριν από ένα βελγικό Grand Prix Σαββατοκύριακο για να ξεχάσουμε για Lewis hamilton, του οποίου η τελευταία νίκη F1 ήρθε εδώ πριν από ένα χρόνο με τη Mercedes, το ερώτημα που τέθηκε στον οδηγό της Ferrari χωρίς ένα βάθρο στο όνομά του φέτος ήταν ένα αβλαβές. Η απάντησή του, ωστόσο, ήταν ένα αφιλόξενο μήνυμα στην πολιορκημένη ομάδα του Ferrari. Ερωτηθείς αν είχε πάει στο εργοστάσιο του Μαρανέλο τις τελευταίες εβδομάδες, ο Χάμιλτον απάντησε ότι είχε.
Ένα ζευγάρι μέρες κάθε εβδομάδα; Κατόπιν, ο Βρετανός οδηγός, που συχνά ήταν τόσο απρόθυμος να αποκαλύψει τις εσωτερικές λειτουργίες του μυαλού του, μπήκε σε πλήρη λειτουργία αποκάλυψης. Εγώ; Έχω καλέσει πολλές συναντήσεις με τους επικεφαλής της ομάδας ***, έτσι έχω καθίσει με τον John, Benedetto και Fred, Hamilton είπε, αναφερόμενος στην καρέκλα Ferrari, Διευθύνων Σύμβουλος και επικεφαλής της ομάδας - η τρεις-προωθούμενη εκτελεστική ομάδα που παρέσυρε το 40-year-old στην Scuderia. Ο Χάμιλτον μιλούσε φωναχτά για θέματα της Ferrari; σε συνέντευξη τύπου πριν από τη βελγική GP (Getty); Έχω καθίσει με το κεφάλι της ανάπτυξης του αυτοκινήτου μας, με Loic, αλλά και με τα κεφάλια των διαφόρων τμημάτων, μιλάμε για τη μηχανή για το επόμενο έτος, μιλάμε για μπροστινή ανάρτηση για το επόμενο έτος, μιλάμε για πίσω ανάρτηση για το επόμενο έτος.; Εγώ; Έχω στείλει έγγραφα, έχω κάνει όλο το χρόνο.
. * Μετά τους πρώτους αγώνες έκανα ένα πλήρες έγγραφο ** για την ομάδα, στη συνέχεια, κατά τη διάρκεια αυτού του διαλείμματος είχα άλλα δύο έγγραφα που έστειλα, και έτσι θα έρθουν και θέλουν να απευθύνουν αυτά. Εκτός από την κάπως διασκεδαστική υποθετική εικόνα του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή Hamilton κάθεται έξυπνα σε ένα γραφείο, καμπυλωμένη πάνω από ένα laptop που απολύει e-mail σε φορείς λήψης αποφάσεων και μηχανικούς, τα λόγια του μιλούν τόμους σχετικά με την τρέχουσα κατάσταση της άλλοτε μεγάλη ιταλική στολή
- Επειδή ο Βρετανός, έχοντας περάσει 18 σεζόν στο McLaren (ένας τίτλος) και η Mercedes (έξι τίτλοι), γνωρίζει ένα ή δύο πράγματα για επιτυχημένες ομάδες μηχανοκίνητων αγώνων
- Και πηγαίνει πέρα από την απλότητα ενός γρήγορου οδηγού στο πιλοτήριο, ή γρήγορα μηχανήματα στα δάχτυλά του.
Είναι όλη η οργάνωση, που εργάζεται σε τέλεια αρμονία, προς έναν κοινό στόχο. Ο Χάμιλτον μίλησε για δομικές προσαρμογές; εντός της ομάδας Ferrari F1, παράλληλα με τα ζητήματα με το αυτοκίνητο που πρέπει να αλλάξει για το 2026, όταν νέοι κανονισμοί κινητήρα και σασί έρχονται στο παιχνίδι. Μια εποχή στο άθλημα που είναι πιθανό να είναι Hamilton?s τελευταία.
Και ένα στο οποίο η πρώην ομάδα του Mercedes - παράλληλα με τους συνεργάτες τους κινητήρα mclaren και Williams - φαίνεται καλύτερα τοποθετημένη για μια αναβίωση, σε αντίθεση με τη Ferrari. Φυσικά, 13 αγώνες σε μια σεζόν του 2025 όπου κυριαρχεί η Μακλάρεν, ο Χάμιλτον έχει ήδη βάλει όλους τους ορίζοντες του την επόμενη χρονιά. Η Ferrari έφερε την τελευταία τους σημαντική αναβάθμιση της σεζόν στο Spa - μια νέα πίσω ανάρτηση - και ενώ ο Charles Leclerc έσωσε ένα αξιοσέβαστο βάθρο την Κυριακή?s grand prix, ο Hamilton είχε μια έξαλλη λίγες ημέρες στο δάσος Ardennes.
Ο Χάμιλτον άντεξε ένα Σαββατοκύριακο για να ξεχάσει; στο Spa (Getty)Στην πράξη, εμπόδισε αρκετούς οδηγούς στην κορυφή του Eau Rouge. Στη συνέχεια, σε αγώνα sprint προκριματικό, στριφογύριζε στον τελευταίο γύρο του, στο τελικό chicane, λόγω ενός πίσω φρένου. Ο Hamilton, μπερδεμένος στην πένα των ΜΜΕ μετά, επέμενε ότι ένα τέτοιο θέμα είχε; Δεν του έχει ξανασυμβεί; στην 19χρονη καριέρα του στο F1.
Lewis **hamilton ** αποτελέσματα του 2025 Αυστραλία - 10η. Κίνα - DSQJapan - 7η Μπαχρέιν - 5η Σαουδική Αραβία - 7η. Μαϊάμι - 8η Ίμολα - 4thMonaco - 5th Ισπανία - 6η Καναδάς - 6η Αυστρία - 4ο. Μεγάλη Βρετανία - 4ο Βέλγιο - 7ο Αυτό σήμαινε ότι ο αγώνας σπριντ του Σαββάτου ήταν μια διαγραφή καθώς τερμάτισε 16ος, πριν από ένα λάθος στην πρόκριση, λαμβάνοντας το αυτοκίνητό του έξω από τις αρμοδιότητες των λευκών γραμμών, σήμαινε ότι αποκλείστηκε στο Q1 για τη δεύτερη ημέρα λειτουργίας. Σ’ αυτό το στάδιο, ο Χάμιλτον το έγραφε ήδη ως Σαββατοκύριακο για να το ξεχάσει; Αλλά την Κυριακή, σπίθες ζωής.
Ξεκινώντας από τη λωρίδα, Hamilton εισέβαλε μέχρι το πεδίο ως ο πρώτος ** driver ** για να κάνει τη σωστή κλήση και αλλαγή σε στεγνά ελαστικά, και αποτελούν 11 θέσεις για να τερματίσει έβδομη. Ψηφίστηκε οδηγός της ημέρας. Αλλά τα τηλεφωνήματα από τον τοίχο; Ανύψωση και ακτή; - Περιορίζοντας την ικανότητά του να πάει πλήρη γκάζι σε ευθεία - τονίζουν περισσότερα ζητήματα για αυτό το SF-25 Ferrari αυτοκίνητο.
. Όλα αυτά έχουν θέσει τον Βασέρ υπό τεράστια πίεση στην αρχή της σεζόν. Ερωτηθείς από την Independent για το ηθικό της ομάδας ***, και ο Hamilton, την Κυριακή το βράδυ, ο διευθυντής της ομάδας Ferrari?s απάντησε: ? Δεν είναι το αποτέλεσμα που περιμέναμε με τον Λιούις, αλλά είναι μέρος της ζωής μιας αγωνιστικής ομάδας να αντιδράσει συλλογικά πολύ καλά. Ήταν καλή ανάρρωση γι’ αυτόν. Σίγουρα, πρέπει να κάνουμε μια καλύτερη δουλειά για να σκοράρουμε βάθρους ή νίκες; δεν μπορείτε να αφήσετε μια συνεδρία να ξεφύγει.
-
Πρέπει να κάνουμε ένα βήμα την επόμενη εβδομάδα, αλλά όλοι πιέζουμε προς την ίδια κατεύθυνση. Ο Τσαρλς Λεκλέρκ διεκδίκησε το πέμπτο βήμα της σεζόν στο Σπα (Getty)Ο επικεφαλής της ομάδας του Φεράρι Φρεντ Βασέρ παραμένει υπό πίεση (Getty) Ωστόσο, οι αριθμοί κάνουν δυσοίωνη ανάγνωση για τον Χάμιλτον
-
Στην πρώτη του χρονιά στα κόκκινα, είναι το χειρότερο που ξεκίνησε ποτέ σε μια σεζόν F1.
-
Ενώ το Leclerc έχει πάρει πέντε τοπ-τρεις τερματισμούς φέτος, Hamilton?s καλύτερο αποτέλεσμα παραμένει τέταρτο.
-
Στους 11 εναπομείναντες αγώνες, ο Χάμιλτον θα είναι απελπισμένος να μην γίνει ο πρώτος οδηγός της Ferrari από τότε που ο Κίμι Ραϊκόνεν το 2014 δεν ηχογράφησε πόντιουμ όλη τη σεζόν.
-
Δεν είναι μόνο για το αυτοκίνητο, είτε
-
Ο Χάμιλτον παραδέχεται ότι οι πρόκριτές του, όπως και η τελευταία του σεζόν για τη Μερσεντές, δεν έχουν καταφέρει να ξυστούν.
. * Ωστόσο, η μεγαλύτερη εικόνα - όπως και η συναίνεση πάνω και κάτω από την περιοχή για ** κάθε ** ομάδα εκτός McLaren - είναι ότι αυτή η σεζόν δεν έχει πλέον σημασία
- έτος θα δώσει τις πρώτες ενδείξεις του ποιος θα κυριαρχήσει στην επόμενη γενιά
- Και όπως Hamilton αναγνώρισε προ-αγώνα στο Spa, σε κάτι που ισοδυναμούσε με μια κραυγή συλλαλητήριο για τις χιλιάδες του προσωπικού της Ferrari στο Maranello, είναι; για τον Βρετανό στην βαθιά του αναζήτηση για ένα όγδοο παγκόσμιο πρωτάθλημα; Είναι δουλειά μου να αμφισβητώ κάθε τομέα; είπε.
♪; Αν κοιτάξεις την ομάδα τα τελευταία 20 χρόνια, αυτοί; Είχα καταπληκτικούς οδηγούς. Φερνάντο, Σεμπάστιαν, όλοι οι παγκόσμιοι πρωταθλητές. Ωστόσο, δεν κέρδισαν ένα παγκόσμιο πρωτάθλημα, και για μένα, αρνούμαι να συμβεί αυτό.
Εγώ; - Το έξτρα μίλι; Αλλά πέρα από αυτό το κάλεσμα στα όπλα, η πιο σαφής δήλωσή του ήταν η εξής: ? Είμαι πολύ τυχερός που είχα εμπειρίες σε δύο άλλες μεγάλες ομάδες, και τα πράγματα είναι σίγουρα πρόκειται να είναι διαφορετικά.? Νομίζω ότι, μερικές φορές, αν παίρνεις τον ίδιο δρόμο όλη την ώρα, έχεις τα ίδια αποτελέσματα. Οπότε, εγώ απλά αμφισβητώ ορισμένα πράγματα. Και ως πρωτοσέλιδο στην ιταλική εφημερίδα La Gazzetta dello Ο αθλητισμός διάβασε πριν από τρεις εβδομάδες, τώρα είναι η ώρα για Ferrari να ακούσει Lewis Hamilton.