
Για πρώτη φορά στην ιστορία του NASCAR Cup Series, ένας αγώνας προβλήθηκε αποκλειστικά στο streaming. Οι αριθμοί είναι μέσα και είναι στερεοί για την πρώτη έξοδο. Η Coca-Cola 600 κορυφώθηκε με 2,92 εκατομμύρια τηλεθεατές με πάνω από ένα εκατομμύριο να παρακολουθούν το εκτεταμένο μετα-αγώνα σόου, αλλά το σημαντικότερο, η μέση διάμεση ηλικία των τηλεθεατών μειώθηκε κατά επτά χρόνια. Καθώς το NASCAR κυνηγάει ένα νεότερο δημογραφικό, αυτό και μόνο το καθιστά μια τεράστια νίκη. Υπήρχαν περίπου 800.000 τηλεθεατές από το δημογραφικό 18-49, το οποίο είναι περισσότερο από οποιονδήποτε αγώνα στην καλωδιακή τα τελευταία τρία χρόνια (τουλάχιστον). Και ενώ η συνολική τηλεθέαση είναι κάτω από το 600 στο FOX, που είναι αναμενόμενο, εξακολουθεί να νικήσει έξι από τους οκτώ αγώνες Κύπελλο φέτος που προβλήθηκε στο FOX Sports 1. NASCAR στο Prime
Jared C. Tilton/Getty Images" loading=“lazy” φάρδος=“960” height=“640” decoding=“async” data-nimg=“1” src=“https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/PmdHYAiW_Ogz2RZIWGVHA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhmRlcjt3PTk2MDtoPTY0MDtjZj13ZWW/https://media.zenfs.com/en/motorsport_articles_445/6d4c69fb522f9faf9f301e60dae64">
NASCAR στο Prime Τζάρεντ Τ. Τίλτον/Getty Images
Τζάρεντ Τ. Τίλτον/Getty Images
Αλλά αυτό που έκανε το Prime Video πραγματικό νικητή την Κυριακή το βράδυ ήταν το πώς πλησίασαν την εκδήλωση. Το περίπτερο ήταν ενεργητικό και ενημερωτικό, και πήραν το γεγονός σοβαρά (απαλλαγή από το τμήμα μαριονέτα). Ένιωσες τη βαρύτητα του, που το FOX κατάφερε να κάνει αρκετά καλά για το Indy 500, αλλά είναι κάτι που λείπει από πολλά από τα γεγονότα NASCAR τους. Οι διαφημίσεις ήταν ελάχιστα επεμβατικές και παράλληλα χρησιμοποιούνταν συνεχώς. Ακόμα και με τον Γουίλιαμ Μπάιρον να κυριαρχεί στους 283 από τους 400 γύρους, οι μεσαίες μερίδες του αγώνα δεν ένιωσαν ποτέ βαρετές καθώς ο Πράιμ πήγαινε γύρω από την πίστα για να βρει τη δράση. Εκπληκτικά, το τελικό στάδιο πήγε χωρίς να διακόψει ούτε ένα διαφημιστικό τις δύο τελευταίες διαδρομές της διοργάνωσης – περίπου 64 συνεχόμενους γύρους. . Η προσθήκη προσωπικοτήτων όπως ο Καρλ Έντουαρντς και ο Κόρεϊ ΛαΤζόι ήταν μια μεγάλη κίνηση ενώ το περίπτερο το κάρφωσε χωρίς έκπληξη ανάμεσα στους Άνταμ Αλεξάντερ, Ντέιλ Έρνχαρτ Τζούνιορ και Στιβ Λέταρτε. Και ο τρόπος που εξηγούσαν τα πράγματα χωρίς να πατρονάρουν τον θεατή ήταν επίσης αναζωογονητικός. Δεν εξηγούσαν ποια στάδια ήταν ή πόσο προσεκτικοί σημαίες στο τέλος του αγώνα εργασίας, αλλά έριξαν μαζί ένα ιδιαίτερα ενημερωτικό τμήμα 30 δευτερολέπτων στην μύγα για να εξηγήσουν γιατί η ομάδα του Ντένι Χάμλιν απέτυχε να πάρει το αυτοκίνητό τους γεμάτο καύσιμα. Το ατελείωτο σόου μετά τον αγώνα Carl Edwards και Corey LaJoie
Jared C. Tilton/Getty Images” loading=“lazy” Πλάτος=“960” height=“640” decoding=“async” data-nimg=“1” src=“https://s.yimg.com/ny/api/res/1.2/Zqu1f68afd3g2Hbs69bElA--/YXBwaWQ9aGlnaGxhmRlcjt3PTk2MDtoPTY0MDtjZj13ZWWw/https://media.zenfs.com/en/motorsport_articles_445/f5bc7355a16276cb3e2600b8214355>
Καρλ Έντουαρντς και Κόρεϊ ΛαΤζόι Τζάρεντ Τ. Τίλτον/Getty Images
Τζάρεντ Τ. Τίλτον/Getty Images
Αλλά το σόου μετά τον αγώνα ήταν η μεγαλύτερη ανάσα φρέσκου αέρα. Στην καλωδιακή, NASCAR ανεμιστήρες έχουν συνηθίσει να μην πάρει ένα μεγάλο μέρος της μετά τον αγώνα show λόγω των περιορισμών αυτού του μέσου. Η FOX και η NBC έχουν κάπως ισόπαλα τα χέρια τους από αυτή την άποψη, αλλά ο Prime το εκμεταλλεύτηκε πλήρως, δίνοντας στους θεατές μία ώρα και 18 λεπτά μετά την αγωνιστική κάλυψη όπου έφεραν τον νικητή του αγώνα Ross Chastain και τον επιλαχόντα τερματιστή Byron για πλήρεις συζητήσεις καθιστικού. Ο ιδιοκτήτης της ομάδας Justin Marks εντάχθηκε επίσης στο πάνελ για να συζητήσει τη μεγάλη νίκη για το Trackhouse. Μέχρι που πήραν συνέντευξη από τον επικεφαλής του πληρώματος Φιλ Σούργκεν στην Victory Lane και ήταν βέβαιο ότι θα διηγηθούν όλη την ιστορία της αξιοσημείωτης επιστροφής του Τσάστειν, αγωνιζόμενοι από την τελευταία έως την πρώτη σε ένα εφεδρικό αυτοκίνητο για να κερδίσουν τον μεγαλύτερο αγώνα της NASCAR. Μιλώντας για το εβδομαδιαίο podcast του, ο Έρνχαρτ Τζούνιορ είπε για το μετα-αγώνα σόου: Η άλλη πολυτέλεια του streaming είναι ότι η μετα-αγώνα είναι ρευστή. Αν νιώθουμε όπως εμείς; Τα έχω κάνει όλα, και όλα όσα μπορούμε να μοιραστούμε σε 30 λεπτά, αυτό είναι; Πότε; Θα τελειώσει. Αν χρειαστεί να κρατήσει περισσότερο, έτσι; Θα πάρει περισσότερο. Δεν έχουμε έξοδο… Και αν συνέβαινε ποτέ τόσα πολλά που πρέπει να είμαστε για μιάμιση ώρα, θα το κάνουν. Αυτό είναι το καλό με τον αγώνα. Ο Πράιμ αγόρασε συνολικά πέντε αγώνες φέτος και για τους οπαδούς που δεν είναι πρόθυμοι να ανοίξουν τα πορτοφόλια τους ακόμα για streaming, θα μπορούσαν ακόμα να επιλέξουν για μια δωρεάν δοκιμή 30 ημερών που καλύπτει το σύνολο του αγώνα για Prime. Γύρω από αυτά τα γεγονότα, ο Prime κάνει έναν τόνο ενεργοποίησης μεταξύ των εμπορικών και των άκρως αναγνωρισμένων ντοκιμαντέρ όπως τα νέα docuseries ‘Earnhardt’, τα οποία γρήγορα έγιναν η Νο 1 trending σειρά για τον Prime.
Έδειξε ότι μερικές φορές χρειάζεται αλλαγή για να ταρακουνήσει το status quo, και αυτό δεν είναι χτύπημα στο FOX. Απλά κοιτάξτε IndyCar κινείται από NBC σε FOX και ό, τι FOX έχει κάνει για τη σειρά. Απλά δίνοντας σε κάποιον άλλο την ίδια μπάλα θα οδηγήσει σε ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι. Συγχαρητήρια λοιπόν στον Πράιμ, που πήρε τις προσδοκίες για μια εκπομπή NASCAR και χτύπησε την μπάλα έξω από το πάρκο. Διαβάστε επίσης:
Η επιτροπή προσφυγών μειώνει την ποινή για τον Chris Buescher και την RFK Racing
Νικητές και ηττημένοι από μια συγκλονιστική Coca-Cola 600
Trakhouse αποκαλύπτει " Herculean προσπάθεια” να προετοιμάσει εφεδρικό αυτοκίνητο μπροστά από τη μεγάλη νίκη Για να διαβάσετε περισσότερα Motorsport.com άρθρα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας. .