
Μηχανοκίνητο. Ο Μακλάρεν πήρε άλλο 1-2, αλλά δεν ήταν απλή ιστιοπλοΐα αυτή τη φορά, ενώ ο Νίκο Χάλκενμπεργκ έλαβε τελικά την αμοιβή βάθρου που αξίζει η καριέρα του. lando Νόρις, McLarenLando Norris, McLarenWinner: Λάντο Νόρις Πριν από την εκδήλωση ο Λάντο Νόρις δήλωσε ότι θα ανταλλάξει όλες τις προηγούμενες νίκες του με νίκη σε εντός έδρας έδαφος, και τι ονειρικό αποτέλεσμα ήταν για τον Βρετανό.
- Ο Νόρις ** ήταν, φυσικά, τυχερός που επωφελήθηκε από την ποινή του Όσκαρ Πιαστρί αφού είχε μείνει πίσω στην πρόκριση, και στη συνέχεια έχοντας περάσει πολύ πιο δύσκολα από έναν αγωνιζόμενο Μαξ Βερστάππεν από τον συμπαίκτη του
- Αλλά με τόσα που διακυβεύονται σε δύσκολες καιρικές συνθήκες, αυτό δεν ήταν απλό απόγευμα.
- Και αφού είχε ήδη απολυθεί σε διάφορες γωνίες, η δεύτερη νίκη του Νόρις στο trot - μια τυχαία νίκη ενώ η Αυστρία ήταν εμφατική - τώρα σημαίνει ότι είναι μόλις οκτώ βαθμούς πίσω από τον αρχηγό του πρωταθλήματος, καθώς F1 επικεφαλής στο Spa σε δύο εβδομάδες.
Είναι πολύ δύσκολο παιχνίδι. Όσκαρ Πιαστρί, ΜακλάρενΌσκαρ Πιαστρί, ΜακλάρενΛόζερ: Ο Oscar PiastriPiastri δεν δίνει πάντα πολλά σε δημόσιο φόρουμ, αλλά η ανθρωπιά του ήταν σε πλήρη επίδειξη μετά από μια ποινή 10 δευτερολέπτων του άφησε απολύτως κάτι στο Silverstone. Ο Αυστραλός είχε αυτόν τον αγώνα καλά υπό έλεγχο μετά το πέρασμα Verstappen νωρίς και την οικοδόμηση ενός υγιεινού buffer, η οποία εξαλείφθηκε από το αυτοκίνητο ασφαλείας.
. ** δεξιά ** πριν από την επόμενη επανεκκίνηση, τα πράγματα πήγαν στραβά και θεωρήθηκε ότι έχει επιβραδυνθεί πολύ απότομα πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας, χτυπώντας τις άγκυρες δεξιά καθώς τα φώτα του αυτοκινήτου ασφαλείας έσβησε. Ο Βέρσταππεν έπρεπε να πηδήξει από τη μέση και τον πρόλαβε στιγμιαία, με πολύ πιο εμφατικό τρόπο από ό,τι έκανε με τον Τζορτζ Ράσελ στον Καναδά, και οι οικονόμοι θεώρησαν ότι οι πράξεις του Πίαστρι ήταν ακανόνιστες και αντάξιες ποινής. Σκληρός ή όχι, δεν έχουμε ξαναδεί τέτοια συναισθηματική αντίδραση από τον Πιαστρί, ακόμα και να αναρωτιέται με την ομάδα για την ανταλλαγή θέσεων από δίκαιους, και η απόλυτη απελπισία του στη συνέντευξη τύπου μετά την κούρσα ήταν επίσης αχαρτογράφητη περιοχή.
Το αποτέλεσμα του Σίλβερστοουν ήταν ξεκάθαρα χτύπημα, αλλά η κορυφαία ερμηνεία του δείχνει ότι δεν ανησυχεί πολύ. Θα ξεσκονιστεί και θα πάει στο Σπα ως αρχηγός πρωταθλήματος, Hulkenberg, SauberNico Hulkenberg, SauberWinner: Nico Hulkenberg Όπως λέει το παλιό sayingητό: 239η φορά είναι μια γοητεία. Δηλώνοντας την κόρη του Νίκο Χάλκενμπεργκ (!)
** podium ** στην ηλικία 37 είναι πολύ καθυστερημένη είναι το είδος του προφανές, αλλά ήταν η λαμπερή υποδοχή από τους συνομηλίκους του που μίλησε τόμους για το πόσο καλά Ο Hulkenberg θεωρείται ως οδηγός και άτομο στην περιοχή F1. Ο Hulkenberg, φυσικά, το έκανε με τον δύσκολο τρόπο ξεκινώντας από την 19η, και είπε ότι ήταν σε άρνηση μέχρι την τελική pitstop ότι ήταν για ένα βάθρο επιτέλους. Αλλά ήταν καλή αξία και για αυτό, να πάρει μια εξαιρετική αρχή και να κάνει μια πρόωρη στάση για φρέσκο inters για να εξασφαλίσει ότι ήταν μπροστά από τους περισσότερους από τους γλοιώδεις παίκτες ελαστικών.
Αποδείχτηκε πολύ γρήγορος για τον Λανς Στρολ στο δεύτερο στάδιο, αλλά ήταν η σκληρή του άμυνα εναντίον του Λιούις Χάμιλτον που πραγματικά παγίωσε το αποτέλεσμα του. Η υπεράσπισή του κατά κάποιο τρόπο ανάγκασε τον Χάμιλτον να κάνει πιπί για γλειφιτζούρια πολύ νωρίς, με τον Hulkenberg να κάνει ένα γύρο αργότερα και να κάνει εύκολα την υπερκόπωση παρά την αργή στάση. Αυτός ήταν ένας αγώνας στον οποίο η εμπειρία είχε σημασία - απλά κοιτάξτε πού κατέληξαν όλοι οι νεοσύλλεκτοι, θα φτάσουμε σε αυτό - και ο Hulkenberg έκανε την καταμέτρηση του.
Με αυτόν τον τρόπο, ο Hulkenberg είναι ο πρώτος Sauber podium τερματιστής από Kamui Kobayashi στο ιαπωνικό Γκραν Πρι του 2012, ο πρώτος Γερμανός στο βάθρο από τον Sebastian Vettel στο Αζερμπαϊτζάν 2021, και ο παλαιότερος τερματιστής για πρώτη φορά στο βάθρο από - ελέγχει σημειώσεις - George Folmer στο ισπανικό Γκραν Πρι του 1973. Πλούσια Norris, McLaren, Max Verstappen, Red Bull RacingLando Norris, McLaren, Max Verstappen, Red Bull RacingLoser: Ο Red BullVerstappen εξέπληξε τον κήπο για άλλη μια φορά με μια αδιαπέραστη θέση στύλου το Σάββατο, αλλά πρέπει να είχε καταραστεί όταν σήκωσε τις κουρτίνες του το πρωί της Κυριακής και είδε την αναμενόμενη βροχή να χτυπάει το παράθυρο του ξενοδοχείου του πολύ βαρύτερο από το αναμενόμενο. Το κλειδί του πόλου του Verstappen ήταν μια καλύτερη ισορροπία που παρέχεται από μια κατώτερη downforce πτέρυγα που κάλεσε έξω δωρεάν πρακτική του understeer, αλλά ότι όλα πίσω φωτιά στη βροχή, όταν οι οδηγοί θέλουν τόσο πολύ downforce όσο μπορούν να πάρουν τα χέρια τους.
Ο Βέρσταππεν ήταν ** αόρατα αγωνιζόμενος ** το αυτοκίνητο μέσα από τα στάδια ανοίγματος καθώς ήταν ανίσχυρος να συγκρατήσει τον Πιαστρί, πριν στριφογυρίσει στην έξοδο του Στόου μπροστά από την επανεκκίνηση του γύρου 22. Αυτό το σπάνιο λάθος από έναν από τους βασιλιάδες της βροχής της F1 είπε τόμους για το πόσο δύσκολο ήταν να οδηγήσει το αυτοκίνητο. Επιπλέον, ο Red Bull έκαψε τα ενδιάμεσα πολύ πιο γρήγορα από τον McLaren επίσης.
Τελειώνοντας το πέμπτο μετά από όλα αυτά ήταν ένα θαύμα από μόνο του, και ήρθε ευγένεια τόσο της επιμονής του Verstappen όσο και των ανταγωνιστών του faltering
- Αλλά ήταν μια Κυριακή για να ξεχαστεί για Red Bull, καθώς Yuki Tsunoda ήταν επίσης το τελευταίο αυτοκίνητο στο δρόμο, και το μόνο για να πάρει papped
- Και αυτός υπέφερε από φρικιαστική υποβάθμιση των ελαστικών, αλλά μια ποινή 10 δευτερολέπτων για πρόκληση επαφής δεν βοήθησε gasly, AlpinePierre Gasly, AlpineWinner: Pierre Gasly/Alpine Δεν είναι μυστικό ότι Alpine είναι στο πληγωμένο ντουλάπι αυτή τη στιγμή με ένα αυτοκίνητο που δεν έχει δει τόσο ανάπτυξη εντός της εποχής όσο οι άμεσοι ανταγωνιστές του, είναι hamstrung σε ρεύμα-πεινασμένο κυκλώματα λόγω της μονάδας ισχύος του, και έχει ένα δεύτερο οδηγό που ακόμα δεν κάνει κλικ με το αυτοκίνητό του.
Ως εκ τούτου, ήταν ένα καλωσόρισμα τονωτικό για τον Pierre gasly για να περάσει στο Q3 και πάλι με ένα υπέροχο Q2 γύρο, το οποίο τον μετέφερε μέχρι και όγδοο μετά από ποινές για άλλους οδηγούς. Σε μια ξηρή κούρσα, πιθανότατα θα είχε πέσει σαν τούβλο, αλλά στη βροχή αυτός και η ομάδα έλαβαν όλες τις κλήσεις τους δικαίωμα να μείνουν εκεί που ήταν. Ο Γκάσλι ήταν μέρος του αγώνα Hulkenberg-Stroll-Hamilton, και κατάφερε να περάσει την Άστον του Στρολ στο τέλος για να ανέβει στην έκτη θέση - το καλύτερο αποτέλεσμα της εκστρατείας των Άλπεων 2025.
Μια τυχαία Franco ?Colapido δεν ήταν σε θέση να κάνει το ** Start ** λόγω ενός driveline θέμα, μετά τη συντριβή του στην πρόκριση και την επιλογή να λάβει μια πέμπτη μονάδα ισχύος τον συσταθεί για ένα pitlane εκκίνησης. Κατά τη στιγμή της συγγραφής, δεν είναι ακόμα σαφές αν η Αργεντινή θα έχει ή όχι την πολυτέλεια των δύο τελευταίων αγώνων πριν από τις καλοκαιρινές διακοπές, καθώς ο αρχηγός της ομάδας Φλάβιο Μπριατόρε φαίνεται να είναι ανυπόμονος. Αλλά ενώ η έκτη θέση του Γκάσλι δεν θα αλλάξει την σκληρή πραγματικότητα του 2025 στην οποία βρίσκεται η ομάδα, τουλάχιστον είναι ένας λόγος να πάμε πίσω στο Enstone με κάτι να χαμογελάσουμε Lawson, Racing Bulls TeamLiam Lawson, Racing Bulls TeamLosers: Η τάξη πρωτάρηδων της F1 Όπως αναφέρθηκε, ο αγώνας της Κυριακής ήταν ένας για δροσερά κεφάλια και παλαίμαχα χέρια.
Αυτό ήταν ξεκάθαρο από νωρίς, όταν ο Αρκούδος του Χάας ήταν ο ψηλότερος νέος δρομέας… στην 14η. Ο Μπέαρμαν ήταν ο μόνος που τερμάτισε, επίσης, παρά τη σύγκρουση με τον συμπαίκτη Εστεμπάν Όκον καθώς πολεμούσαν δίπλα-δίπλα για μια στενή στεγνή γραμμή σε slicks. Υπάρχουν φυσικά πολλοί λόγοι για τους οποίους η φυλή εμφανίστηκε με αυτόν τον τρόπο - Colapinto ποτέ δεν πήρε καν για να ξεκινήσει, και ο Liam Lawson ήταν άτυχος να είναι στο εξωτερικό από μια κίνηση τριών πλατιών και πήρε punted off από ένα αθώο Ocon.
. Πιθανότατα όμως δεν ήταν τυχαίο ότι το top 10 καταλήφθηκε από τις γρηγορότερες ομάδες καθώς και οδηγούς με σακούλες ** εμπειρίας**. Ο Αντρέα Κίμι Αντονέλι ήταν ένα καλό παράδειγμα, όντας στους πολέμους μετά από ένα κακότυχο αίτημα στρατηγικής που δεν είχε την εμπειρία ακόμα να απορρίψει. Στη συνέχεια χτυπήθηκε από έναν άτυχο Ισαάκ Χαντιάρ σε βαρύ σπρέι.
Εν τω μεταξύ, ο Gabriel Bortoleto συνετρίβη νωρίς μετά από ένα πρόωρο κάλεσμα για γλειφιτζούρια που ξεκίνησε. Το 2025 μάθημα πρωτάρη της F1 έχει επαινεθεί και δικαίως, αλλά για μερικούς από αυτούς η Silverstone ήταν μια μεγάλη μάθηση stroll, Aston Martin RacingLance Stroll, Aston Martin RacingWinner: Lance StrolStroll έχει λάβει ένα δίκαιο μερίδιο του - συχνά δικαιολογημένη - κριτική, έτσι είναι μόνο σωστό παίρνει τα λουλούδια του, καθώς και όταν ανεβαίνει. Μόνο η εξαιρετική 19η με 3η οδήγηση του Hulkenberg επισκιάζει τον εξαιρετικό αγώνα της επιστροφής του Στρολ, ανταμείβοντας και πάλι τη φήμη του για τον υγρό καιρό.
. * Μετά από ένα τολμηρό πρώιμο ρίσκο για τις γλειφιτζούρες που πήγαν καλά, σε κανένα μικρό μέρος λόγω της επιλογής για μαλακά που πήρε τη θερμοκρασία πολύ πιο γρήγορα, Strol σύντομα έμοιαζε σαν να επρόκειτο να εκτροχιάσει το παραμύθι Hulkenberg του, αλλά καθώς η πίστα στέγνωσε ο Καναδός δεν μπορούσε να κρατήσει επάνω εμφανίσεις πια με κακή υποβάθμιση των ελαστικών
-
Ωστόσο, ο Σίλβερστοουν έδωσε μια ευκαιρία που άρπαξε εμφατικά
-
Και ήταν αρκετά διασκεδαστικό για τον Fernando Alonso να ενοχληθεί να χάσει ένα παρόμοιο παιχνίδι ελαστικών στο πρώτο pitstop, μόνο και μόνο για να πάει στη συνέχεια τον άλλο τρόπο και έρχονται για slicks πολύ νωρίς στο ** leclerc**, FerrariCharles Leclerc, FerrariLoser: Τσαρλς Λεκλέρκ Τι φρίκη που ήταν η Σίλβερστοουν για τον Τσαρλς Λεκλέρκ.
-
Το Monegasque τράβηξε την προσοχή το Σάββατο με μια ακραία ** περίπτωση ** αυτο-φλεγμονή μετά από ένα λάθος στην πρόκριση τον άφησε έξω από την πρώτη σειρά έριδες, με μια ομάδα radio tirade που αργότερα έθεσε κάτω ως “θερμότητα της στιγμής” απογοήτευση. Την Κυριακή ήταν σε όλο το μέρος πάρα πολύ, παραδέχονται την ευθύνη για μια πρόωρη πρώτη στάση για slicks που δεν λειτούργησε έξω στην περίπτωσή του, αλλά στη συνέχεια, επίσης να έχουν αρκετές offs στον αγώνα που ανήκει ειλικρινά μέχρι, καθώς και τα δύο αυτοκίνητα Williams έξω από το δρόμο με αργά πνευμόνες
-
Αλλά Leclerc ήταν επίσης στο πίσω πόδι λόγω της έλλειψης του ρυθμού των αγώνων, περισσότερο από ό, τι ομαδάρχης Hamilton
-
Είναι ένα Σαββατοκύριακο για να επεξεργαστεί και στη συνέχεια να ξεχάσει για ό, τι έχει διαφορετικά ήταν επικεφαλής οδηγός της Ferrari. . * Ιορδανία 194 Hart στο δρόμο για το αφιέρωμα του Έντι Τζόρνταν.
-
Vin Diesel στο πλέγμα πριν από το F1 Grand Prix της Μεγάλης Βρετανίας.com άρθρα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.