
Ο βελγικός αγώνας Γκραν Πρι σπριντ επηρεάστηκε σε μεγάλο βαθμό από τα διαφορετικά επίπεδα downforce που διοικούνταν από τις δύο ομάδες της Φόρμουλα 1 στο μέτωπο· η προσέγγιση του Ρεντ Μπουλ με τον Μαξ verstappen αποδείχθηκε ότι ήταν η πιο επιτυχημένη ρύθμιση. Ο Μακλάρεν, τρέχοντας ελαφρώς υψηλότερα downforce που οδήγησε σε ένα κενό 0,47 δευτερολέπτων μεταξύ του πόλοσιτερ Όσκαρ Πιαστρί και του Βερστάππεν στα προκριματικά, βρέθηκε σε μειονεκτική θέση στην αρχή όταν το γήπεδο ήταν στο πιο συμπιεσμένο· αυτό επέτρεψε στο κομμένο-out Βερστάππεν να συγκεντρώσει ένα ισχυρό ρεύμα πλεύσης στο Κέμελ Στρέιτ για να κάνει ένα παιχνίδι για το προβάδισμα. Μόλις ο Βερστάππεν έφτασε εκεί, ήταν στο χέρι του να το διατηρήσει.
Το να αποφεύγουμε ένα πέρασμα piastri στο Turn 5, Les Combes, ήταν το κλειδί για αυτό - αν και το ‘slippery’ Red Bull RB21 θα μπορούσε να ακυρώσει κάποια από την προσπάθεια DRS του Piastri από μόνο του. Ο Verstappen έπρεπε επίσης να είναι τέλειος με τη χρήση της μπαταρίας του για να αντιμετωπίσει την ανάπτυξη του Piastri, καθώς ο οδηγός McLaren ήλπιζε να βρει τρόπο να περάσει. Τελικά, ο Ολλανδός κατάφερε να διεκδικήσει τη νίκη.
- Ενώ το κόψιμο για τον αγώνα **sprint ** φαινόταν να είναι η σωστή στρατηγική, το μεγάλο prix μπορεί να αποδειχθεί ότι είναι ελαφρώς διαφορετικό
- Υπάρχουν δύο πράγματα που πρέπει να εξετάσουμε: πρώτον, την υποβάθμιση των ελαστικών και, δεύτερον, την έναρξη της βροχής
- Ο Piastri περιέγραψε τη δυσκολία να αποφασίσει τα επόμενα βήματα για τη δημιουργία στα σχόλια του μετά το αποτύπωμα.
. IfΑν είναι βρεγμένο, φυσικά θα ήθελες να πέσεις λίγο πιο χαμηλά," είπε ο Αυστραλός, “αλλά αν δεν είναι βρεγμένο δεν θέλω να επαναλάβω τον αγώνα σπριντ που μόλις κάναμε.StΑστυνομία ή συστροφή; Ας σας παρουσιάσουμε τους δύο Piastri, McLarenOscar Piastri, McLaren Το σπα δεν είναι γνωστό για το ότι είναι ένα κύκλωμα που μασάει ελαστικά, αλλά η αναμενόμενη οριακή φύση μεταξύ ενός και δύο στάσεων αγώνα στο βελγικό κύκλωμα μπορεί κάλλιστα να βάλει κάποια onus για τη διαχείριση των ελαστικών.
Για το λόγο αυτό, ένα μικρό δείγμα επιπλέον downforce πίσω άκρο θα μετριάσει το αποτέλεσμα της ολίσθησης - η οποία θα επιδεινώσει τη φθορά που βιώνουν τα ελαστικά. Φυσικά, είναι σημαντικό να μην σφάλλουμε πάρα πολύ φτερό ** ** πίσω ** στη σειρά του αυτοκινήτου, απλά επειδή κάθε οδηγός θα ήταν μια εύκολος στόχος κατά μήκος της πλάτης ευθεία. Οι ομάδες έχουν τόσο προσομοιωτές οδηγού-σε-loop και εφαρμογές εικονικής προσομοίωσης αγώνα όπου μπορούν να tinker με τις ρυθμίσεις φορτίου και να καθορίσει ποια προσφέρει το καλύτερο trade-off.
Σε περίπτωση που ο αγώνας είναι ξηρός, οι μηχανικοί sim θα εξετάσει την ** αναμενόμενη ** υποβάθμιση πάνω από ένα stint και να καθορίσει πώς το επίπεδο των φτερών επηρεάζει τα δεδομένα του χρόνου του γύρου πάνω από ένα stint - και αυτό θα προσφέρει το σημείο εκκίνησης για μετα-print tinkering. Ωστόσο, ο μεγαλύτερος παράγοντας είναι η βροχή. Ο υγρός καιρός αναμένεται την Κυριακή, αν και δεν μπορεί να είναι απόλυτα εγγυημένος.
Όπως και να έχει, ** η αμαξοστοιχία ** απαιτεί μια υψηλότερη δύναμη-up για να ανακουφίσει κάποια από τη δυσκολία στην οδήγηση σε συνθήκες χαμηλής ταχύτητας σε μειωμένες ταχύτητες, και να διασφαλίσει ότι τα ελαστικά διατηρούν τη θερμοκρασία. Πηγαίνοντας all-in σε ένα υγρό set-up θα κοστίσει σημαντικό χρόνο στην πρόκριση, ένα αποτέλεσμα που θα μπορούσε χιονόμπαλα αν η βροχή είναι λιγότερο από ό, τι αναμένεται την Κυριακή. Αποτελεσματικά, οι ομάδες θα πρέπει να στοιχηματίσουν εδώ.
Τα δύο άκρα είναι να τρέξει ένα χαμηλό-ντραγκ αυτοκίνητο για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα πρόκρισης, και ελπίζω ότι δεν θα βρέξει, ή στοίχημα σε δυνατή βροχή και να πάει όλα μέσα για την Κυριακή με high-downforce. Αλλά υπάρχει πολύς χώρος για να εξερευνήσεις ανάμεσα σε αυτές τις δύο ρυθμίσεις, και οι ομάδες απλά δεν θα ξέρουν τη σωστή απάντηση μέχρι το απόγευμα της Κυριακής. Είναι πιθανό ότι οι περισσότεροι θα πρέπει να καλέσετε σε λίγο πιο downforce, αν μόνο για τους σκοπούς της διαχείρισης των ελαστικών, αλλά στη συνέχεια γίνεται το ερώτημα πόσο top-end ομάδες ταχύτητας είναι πρόθυμοι να θυσιάσουν πέρα από Verstappen, Red ** Bull** Racing, Helmut Marko, Red Bull RacingMax Verstappen, Red Bull Racing, Helmut Marko, Red Bull RacingVerstappen δήλωσε ότι Red Bull θα πρέπει σίγουρα να εξετάσει τη δημιουργία του, έχοντας καεί από χαμηλής down-up του στις υγρές συνθήκες στο Silverstone πριν από τρεις εβδομάδες - και Red Bull σύμβουλος Helmut Marko φάνηκε να επιβεβαιώσει αυτό.
“Θα ρίξουμε άλλη μια ματιά στην πρόγνωση του καιρού,”,“Ο Μάρκο είπε στη Sky Germany. “Ακριβώς τώρα, λέει 80% πιθανότητα βροχής και, όπως ξέρουμε από το Σίλβερστοουν, δεν κερδίζεις τίποτα στο υγρό με μια χαμηλή δύναμη στημένη. Ανάγνωση Επίσης: Πώς Max Verstappen έχασε τη βολή του σε F1 βελγικό GP πόλο σε τρεις γωνίες “Έτσι νομίζω ότι εμείς? Θα αλλάξει σε μια υψηλότερη downforce set-up, ακόμη και αν αυτό σημαίνει ότι δεν θα αρχίσουμε από το μέτωπο.
. Αλλά στο τρένο; Θα βοηθήσει στον αγώνα. Εξαρτάται από το τι θα κάνουν οι άλλοι, αν κάποιος τζογάρει. Αλλά ναι, μπορεί να είναι δεύτερη ή τρίτη σειρά.
Θα είναι ενδιαφέρον. “Το ίδιο** είναι η άστατη φύση του F1 - αν κάποιος πάρει το ρίσκο και το κάνει σωστά, θα τον επαινέσουν για τις επόμενες εβδομάδες. Αλλά, αν κάνουν λάθος, θα ρωτηθούν γιατί δεν μάζευαν ουρές σε ό, τι ισοδυναμεί με μια απόφαση νόμισμα-flip..com άρθρα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.