
Ήταν ένα Σαββατοκύριακο αγώνων της σειράς NTT IndyCar στο Road America. Με αυτές τις υψηλότερες θερμοκρασίες ήρθαν πρόσθετες προκλήσεις για το πεδίο. Καμένα λάστιχα.
Έντονη θερμότητα πιλοτηρίου. Και όταν τα λάθη άρχισαν να συσσωρεύονται, η διαχείριση καυσίμων και η ταχυδακτυλουργία των ** ποικίλων ** πιθανών στρατηγικών. Μέσα από όλα αυτά, αυτό το πλέγμα IndyCar παρείχε μια αξέχαστη 55-lap αναμέτρηση γύρω από το γραφικό Road America – ένα που κατέληξε με ένα οικείο πρόσωπο μπροστά, αλλά όχι πριν ξεπέρασε διάφορες προκλήσεις.
Εδώ είναι οι νικητές και οι χαμένοι από το XPEL Grand : Ο Alex **Palou ** παίρνει πίσω στο δρόμο Άλεξ Πάλου, Τσιπ Γκανάσι RacingAlex Palou, Τσιπ Γκανάσι Racing Αποδεικνύεται ότι αυτές οι συνομιλίες για μια πιθανή πρόκληση πρωταθλήματος ήταν βραχύβια. Μετά από συνεχόμενο Σαββατοκύριακο αγώνων όπου τόλμησε να κοιτάξει τον άνθρωπο πίσω από το τιμόνι - συντρίβοντας έξω από το Ντιτρόιτ και σημειώνοντας ένα ήσυχο top-10 στο World Wide Technology Raceway - Palou γύρισε στο δρόμο της νίκης στο Road America. Το μονοπάτι εκεί ήταν άτυπο.
Ο Πάλου πέρασε μαζικά νωρίς, σπάνια οδηγούσε τους οδηγούς μόνος του στρατηγική και θα μπορούσε να είχε χάσει από τον συμπαίκτη Σκοτ Ντίξον αν η προσοχή είχε πετάξει αργά. Αλλά ο Ισπανός ποτέ δεν έβαλε ένα τροχό λάθος, μεθοδικά λειτούργησε το δρόμο του προς τα εμπρός και ήταν στη σωστή στρατηγική όταν μετρούσε. Υπάρχουν ακόμα πιθανές παγίδες μπροστά μας.
. Αλλά αν Palou συνεχίζει να κάνει το μεγαλύτερο μέρος των δυνατών σαββατοκύριακα του, κανείς δεν τον πιάσει για το: ** ομάδα ** Penske παίρνει τον εαυτό της από τη διαμάχηScott McLaughlin, Ομάδα Penske Σκοτ Μακλάφλιν. Ομάδα Penske Όπως έχει γίνει η τάση της σεζόν 2025, ένα ενδεχομένως πολλά υποσχόμενο Σαββατοκύριακο για την Team Penske έληξε με λίγα οφέλη για την ομάδα. Αυτή τη φορά, τα ζητήματα προκλήθηκαν σε μεγάλο βαθμό από τον εαυτό τους. Ο Τζόσεφ Νιούγκαρντεν έκανε διάλειμμα το Σάββατο, τρυπώνοντας στο "Fast 12", αφού ο Σκοτ Ντίξον τιμωρήθηκε για παρεμβολές.
Αυτό άφησε όλα τα αυτοκίνητα ** τρία Penske** στον δεύτερο γύρο, με το καθένα να ξεκινά τελικά από τα top 10. Ο Σκοτ Μακλάφλιν πήδηξε από την τέταρτη στην πρώτη με την αρχική εκκίνηση και επανεκκίνησε. Ο Γουίλ Πάουερ και ο Νιούγκαρντεν ήταν επίσης στο κυνήγι.
Αλλά τα πράγματα σιγά-σιγά άρχισαν να ξετυλίγονται σε μια στρατηγική-swinging, γεμάτη δράση φυλή. Η δύναμη ήταν η πρώτη που βρήκε προβλήματα, κάνοντας έναν πρώιμο εχθρό του Κάιλ Kirkwood όταν ήταν πολύ αργά στα φρένα και έκανε τον Κέρκγουντ να αναλάβει δράση αποφυγής νωρίς στον αγώνα. Ο Κέρκγουντ τον πλήρωσε αργότερα και του κόστισε πολλά σημεία.
Ο Νιούγκάρντεν συνέχισε να ανεβαίνει μέσα από το γήπεδο και την πρόκληση **mclaughlin ** για τη θέση στον γύρο 18. Αλλά με αυτό τον τρόπο, οι Τενεσαίοι φρενάρισαν πολύ αργά στη στροφή 5 και ανάγκασαν τον ΜακΛάφλιν να κάνει δράση αποφυγής - μια κίνηση που τελικά επέτρεψε στον Πάλου και από τους δύο οδηγούς καθ’ οδόν προς τη νίκη. McLaughlin ήταν γενικά σε θέση να αποφύγει το χάος από εκεί, αλλά ξεθώριασε στο 12ο από τη φυλή?s τέλος.
Οι συμπαίκτες του ήταν λιγότερο τυχεροί. ** power** και Newgarden κάθε στριφογύριζε στην κούρσα?s μεσαία στάδια, με Power χάσει το Νο 12 Chevrolet του στην έξοδο του Καναδά Corner και Newgarden στριφογυρίζοντας από την τελική γωνία.
Ο Νιούγκάρντεν γλίστρησε στο εσωτερικό του φράγματος των ελαστικών και βγήκε από τον αγώνα, αφήνοντας την Road America με αποτέλεσμα 25ης θέσης. Η δύναμη ήταν αρκετά τυχερή για να αποφύγει ζημιές στο ατύχημά του, αλλά υποβιβάστηκε ξανά στη 14η όταν η καρό σημαία πέταξε, σε μεγάλο βαθμό λόγω του χαμένου κομματιού : meyer Shank Racing διαχειρίζεται το χάος καλάFelix Rosenqvist, Meyer Shank RacingFelix Rosenqvist, Meyer Shank Racing Θα μπορούσε να συγχωρεθεί αν δεν είχε δοθεί; Meyer Shank Racing περισσότερο από μια ματιά που περνά με κατεύθυνση την Κυριακή; s αγώνα. Felix Rosenqvist και Marcus Armstrong ήταν ήσυχο την Παρασκευή και το Σάββατο, προκρίθηκε έξω από το top-10 και δεν; δεν δώσει κανένα πραγματικό λόγο για να επικεντρωθεί η αισιοδοξία.
Αλλά όταν μετρούσε, οι συμπαίκτες έστρεψαν την τύχη τους προς τη σωστή κατεύθυνση. Ο Ρόζενκβιστ όρμησε μπροστά στα στάδια που κλείνουν, θέτοντας τον εαυτό του στα μάτια του νικητή Πάλου στους γύρους που κλείνουν. Ο Σουηδός αστέρας ξέμεινε από χρόνο για να κυνηγήσει τον Παλού, αλλά πήρε δεύτερο για να σημειώσει το καλύτερο του τέρμα από το Πόρτλαντ το 2023.
Ο Άρμστρονγκ ήταν **17 δευτερόλεπτα ** πίσω από τον συμπαίκτη του όταν η καρό σημαία πέταξε, αλλά ήρθε σπίτι ένα σταθερό πέμπτο. Τα αποτελέσματα ήταν τα καλύτερα από κάθε οδηγό; σεζόν μέχρι σήμερα. Στην περίπτωση του Rosenqvist?s, το τρέξιμο παρείχε μια στροφή μετά από μια δύσκολη τέντωμα στις προηγούμενες πέντε αγώνες.
. Για τον Armstrong, ήταν μια συνέχεια ενός στερεού run της μορφής που?s τον είδε να εγγράφει τέσσερα top-10s σε πέντε: Πρώιμα λάθη ισχυρίζονται **Rob **, ShwartzmanSting Ray Robb, Junkos Hollinger RacingSting Ray Robb, Junkos Hollinger Θυμάσαι όταν η ιστορία στο IndyCar ήταν μια παντελής έλλειψη προσοχής; Αυτό δεν είναι θέμα για τον Ιούλιο. Χρειάστηκαν μόνο δύο στροφές για το πεδίο IndyCar να παράγει Κυριακή; πρώτη προσοχή.
Ο Δαυίδ malukas πολεμούσε μέσα στο τοπ-πέντε όταν έτρεξε στο πίσω μέρος του Christian Lundgaard, στέλνοντας τον Malukas να στριφογυρίζει στην παγίδα του χαλικιού έξω από τη γωνία. Ο Μαλούκας ήταν στην παραλία, φέρνοντας την προσοχή. Αλλά η μηχανή του υπέστη μόνο ελαφρές ζημιές, επιτρέποντας στον Σικάγο να συνεχίσει να κυλάει μόλις τον βοήθησαν να επιστρέψει στην αγωνιστική επιφάνεια.
Οι επόμενοι δύο που θα συντριβούν δεν ήταν τόσο τυχεροί. Indianapolis 500 polesitter Robert Shwartzman έχασε τον έλεγχο της μηχανής Prema Racing του και συνετρίβη στο Canada Corner στο Lap 4. Μόλις έξι γύρους αργότερα, Sting Ray Robb πιάστηκε από τη φρουρά από το φρενάρισμα Marcus Armstrong μπροστά και χτύπησε στο τσιμέντο ** barrier ** στον οδηγό; δεξιά στη σειρά 5, συντρίβοντας σκληρά στο φράγμα των ελαστικών.
Και οι δύο οδηγοί αποσύρθηκαν από το ** racing **, αφήνοντας τους 26η (Robb) και 27η (Shwartzman) την ημέρα? s: Ferrucci, Foyt το ξανακάνειFelix Rosenqvist, Meyer Shank Racing, Alex Palou, Chip Ganasi Racing, Santino Ferrucci, A. J. Foyt EnterprisesFelix Rosenqvist, Meyer Shank Racing, Alex Palou, Chip Ganassi Racing, Santino Ferrucci, A. J. Επιχειρήσεις Foyt Οι οδηγοί της A. J. Foyt Racing που βρίσκουν το δρόμο τους προς το μέτωπο αρχίζουν να γίνονται μια τάση μέσα από αυτό το μεσαίο τμήμα της σεζόν IndyCar. Για τον τέταρτο συνεχόμενο αγώνα, ο Φόιτ τοποθέτησε τουλάχιστον μία από τις ομάδες του μέσα στο τοπ-πέντε την ημέρα; s τέλος.
Αυτή τη φορά ήταν ο Φερούτσι, ο οποίος συσπειρώθηκε στο δεύτερο ημίχρονο και μόλις κατάφερε να τεντώσει τα καύσιμα στο finish καθ ‘οδόν προς ένα τρίτο-τόπο αποτέλεσμα. Η προσπάθεια ήταν το Connecticut native?s τέταρτο τοπ-πέντε στη σειρά, μια εντυπωσιακή στροφή δεδομένου ότι αυτός?d απέτυχε να τερματίσει καλύτερα από 11η στις πέντε αγώνες που προηγήθηκαν της. Ο Μαλούκας ήταν λιγότερο τυχερός, ξεκινώντας έβδομος αλλά πέφτοντας στην πλάτη μετά την εναρκτήρια περιπέτειά του στα χαλίκια.
Αλλά ο Μαλούκας; ομάδα έπαιξε το παιχνίδι στρατηγικής καλά και ακόμα έσωσε ένα έβδομο-place φινίρισμα στην ημέρα?s τέλος, δίνοντας Foyt ένα ζευγάρι υποσχόμενων τρέχει σε : Το στοίχημα καυσίμων είναι σύντομο για dixon, RossiAlexander Rossi, Ed Carpenter RacingAlexander Rossi, Ed Carpenter RacingLook: Όλα τα πράγματα λαμβάνονται υπόψη, ένατη θέση προσπάθεια δεν είναι κακό για Dixon και η Νο 9 Chip Ganasi Racing ομάδα. Ο Ντίξον έπρεπε να απογειωθεί 25ος αφού τιμωρήθηκε για παρεμβολές το Σάββατο, έτσι ώστε να είναι σε αντιπαράθεση για μια πιθανή νίκη και να μπορεί να σώσει ένα top-10 είναι εντυπωσιακό.
Θα μπορούσε να είναι πολύ περισσότερα. Ο Ντίξον κατείχε το προβάδισμα στα τελικά στάδια του αγώνα της Κυριακής, έχοντας βρει το δρόμο του προς το μέτωπο με μια επιθετική στρατηγική εξοικονόμησης καυσίμων που προήλθε από μια σειρά από πρώτες προειδοποιήσεις. Αν είχε πιάσει μόνο ένα ακόμα κίτρινο στην τελική stint, υπάρχει μια καλή πιθανότητα ότι ο 44-year-old θα μπορούσε να έχει σημειώσει την πρώτη του νίκη της χρονιάς.
Αλλά το πολύ-χρειασμένο κίτρινο δεν ήρθε ποτέ, έτσι ο Ντίξον έπρεπε να παραδώσει το προβάδισμα με μόλις δύο γύρους που απομένουν. Αυτός ** έληξε ** ένατο, με τον Alexander Rossi να ακολουθεί στην 13η αφού έπαιξε μια παρόμοια στρατηγική και να πρέπει να σταματήσει με τέσσερα προς : Να πιείτε ένα ποτό πάνω μου, οπερατέρΘυμάσαι πριν μια εβδομάδα, όταν ένας συνετρίβη ο Ντέβλιν ΝτεΦρανσκό έτρεχε στο δρόμο για να γυρίσει πίσω στο αυτοκίνητό του και κατέληξε ακούσια οδηγώντας σε έναν πεσμένο κάμεραμαν; Στο Road America, ο DeFrancesco το επανόρθωσε με μια ευγενική χειρονομία.
Νωρίς κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου του Ουισκόνσιν, ο οδηγός του Letterman Lanigan Racing βρήκε τον κάμεραμαν - Jimmy Kevin Henslee, γνωστότερο ως ?Bama? - και του πρόσφερε ένα μπουκάλι μπέρμπον ως δώρο για την απροσδόκητη πτώση. DeFrancesco πήγε να τερματίσει 19η στην Κυριακή; s αγώνα - και ενώ είχε τρεις-place πέναλτι για το μπλοκάρισμα σε ένα στάδιο, δεν κάμερες ήταν βλαμμένα κατά τη δημιουργία του: Timing και το σκορ παίρνει ένα siesta Kyle Kirkwood, Andretti Global, Louis Foster, Rahal Letterman Lanigan Racing, Scott McLaughlin, Team PenskeKyle Kirkwood, Andretti Global, Louis Foster, Rahal Letterman Lanigan Racing, Scott McLaughlin, Team PenskeIndyCar?s online συγχρονισμός και βαθμολόγηση ήταν κάτω για την πλειοψηφία του αγώνα Κυριακή?s, τόσο στη σειρά; ιστοσελίδα και με αυτόν τον προαιρετικό πάροχο χρόνου. Τελικά επανήλθε στην ιστοσελίδα της σειράς μέσα στους 15 τελευταίους γύρους, αλλά μέχρι τότε πολλά χάθηκαν σε έναν αγώνα γεμάτο με στρατηγικές ταλάντευσης.
Είναι σημαντικό ότι κάθε σειρά έχει λειτουργικό συγχρονισμό και βαθμολόγηση, αλλά ίσως πουθενά περισσότερο από ό, τι σε IndyCar δεδομένου άγρια στρατηγική της: Ξυρισμένος μόλυβδος στο μουστάκι ** foster** στον πρώτο στύλο Ο Louis Foster; ο πρώτος χρόνος στο IndyCar έχει οριστεί από δύο πράγματα: Σταθερός ρυθμός και το μουστάκι του Τζεφ Γκόρντον. Ο Φόστερ ξύρισε το σταντς για καλό σκοπό την Παρασκευή στο Road America. Ευτυχώς, αυτό δεν ήταν το μόνο αξιομνημόνευτο μέρος του Σαββατοκύριακου του Βρετανού.
Μια μέρα αργότερα, ο Φόστερ εξουδετέρωσε τον Πάλου για να πετύχει έναν εντυπωσιακό πρώτο πόλο. Τελικά δεν απέδωσε ένα αντίστοιχο αποτέλεσμα της αγωνιστικής ημέρας - Foster έχασε το προβάδισμα στον γύρο 4 και έπρεπε να συσπειρωθεί μέσα από αγώνες μέσης φυλής για να διασωθεί 11ος - αλλά ο 21-year-old έχει πολλά για να είναι περήφανος μετά από ένα Σαββατοκύριακο όπου έδειξε και πάλι τις δυνατότητές του.. J. foyt Επιχειρήσεις Santino Ferrucci, A. J. Foyt Enterprises Penske EntertainmentKyle Kirkwood, Andretti Global, Louis Foster, Rahal Letterman Lanigan Racing, Scott McLaughlin, Team PenskeKyle Kirkwood, Andretti Global, Louis Foster, Rahal Letterman Lanigan Racing, Scott McLaughlin, Team Penske Michael L… J. Foyt Επιχειρήσεις David Malukas, Επιχειρήσεις A. J. J. Foyt David Malukas, Επιχειρήσεις A. J. J. Foyt David Malukas, Επιχειρήσεις A. J. J. Foyt David Malukas, Επιχειρήσεις A. J. J. Foyt David Malukas, Επιχειρήσεις A. J. J. Foyt David Malukas, Επιχειρήσεις A. J. J. Foyt Ντέιβιντ Μαλούκας, A. Επιχειρήσεις J. J. Foyt David Malukas, A. J. Chip Ganasi Racing, Santino Ferrucci, A. J. Foyt Επιχειρήσεις Ψυχαγωγία Penske Άλεξ Πάλου, Τσιπ Γκανάσι Αγωνιστικά Άλεξ Πάλου, Τσιπ Γκανάσι Αγωνιστική ψυχαγωγία Penske Santino Ferrucci, A. J. Chip Ganasi RacingSantino Ferrucci, A. J. J. Foyt EnterprisesSantino Ferrucci, A. J. Foyt Enterprises Ψυχαγωγία Penske Santino Ferrucci, A. J. Foyt Enterprises, Felix Rosenqvist, Meyer Shank RacingSantino Ferrucci, A. J. J. Foyt Enterprises, Alex Palou, Chip Ganassi RacingSantino Ferrucci, A. J…com άρθρα επισκεφθείτε την ιστοσελίδα μας.