Delivery online - Μη χρεώνεσαι!
SportMe.gr
Με τα delivery την έχουμε πάθει όλοι πολλές φορές. Τα ίδια αστεία προβλήματα αντιμετωπίζουν όλοι όσοι παραγγέλνουν delivery εδώ και χρόνια απο τον Έλληνα φοιτητή μέχρι τον περίεργο που δε θέλει κόκκινο πιπέρι στο σουβλάκι του. Σήμερα θα δούμε όλα τα προβλήματα και τη μοναδική λύση τους που ακούει στο όνομα eFood.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ eFood ΕΔΩ
Delivery πρόβλημα - Δεν έχω κατάλογο
Το έχουμε πάθει όλοι άπειρες φορές. Είσαι ήδη στο σπίτι ή γυρνάς και πεθαίνεις απο τη πείνα. Θέλεις να παραγγείλεις delivery και ανακαλύπτεις πως δεν έχεις κανένα κατάλογο γιατί κάποιος τους πέταξε κατα λάθος.
Πολλοί ξέρουν τι θέλουν και έχουν κάπου αποθηκευμένο το τηλέφωνο του γειτονικού σουβλατζή. Υπάρχει όμως κι ένα δεύτερο υποπρόβλημα. Να γυρίσεις σπίτι, να πεινάς και να μη ξέρεις τι θέλεις να φας. Θα ήθελες πολύ να έχεις 5-6 καταλόγους delivery με σουβλάκια, πίτσες, burgers, κινέζικο για να καταλήξεις στο τι θέλεις. Μόλις την πάτησες.
Delivery Πρόβλημα - Δεν έχω τρόπο επικοινωνίας
Αυτό είναι κυρίως πρόβλημα των φοιτητών αλλά και γενικά των ανθρώπων που δεν έχουν σταθερό τηλέφωνο, τυχαίνει να μην έχουν κάρτα ή έχουν ξεφύγει με το δωρεάν χρόνο ομιλίας τους ή τέλος πάντων δε θέλουν να χρεωθούν για κανένα λόγο. Θυμάμαι να κάνω αναπάντητες στο σπίτι μου στην Αθήνα και να βάζω τον πατέρα μου να κάνει την παραγγελία για να μου φέρουν delivery στη Χαλκίδα.
Delivery Πρόβλημα - Χαζός τηλεφωνητής/τηλεφωνήτρια
Είναι το χειρότερο που μπορεί να σου συμβεί σε ένα delivery γιατί μπορεί να επηρεάσει τα πάντα.
Τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργήσει ο λήπτης της παραγγελίας είναι χιλιάδες και μπορούν να σου καταστρέψουν τη μέρα.
Στην πιο απλή παραγγελία π.χ. 2 πίτα γύρο απ όλα να σου φέρει κάτι άσχετο ή να λείπει κάποιο βασικό συστατικό.
Δε συζητάμε για το τι μπορεί να γίνει σε περίπτωση που η delivery παραγγελία μας είναι είτε πολύπλοκη είτε μεγάλη. Σίγουρα κάποιος δε θα φάει ή τουλάχιστον δε θα φάει αυτό που θέλει.
Και το χειρότερο κατα τη γνώμη μου είναι το σπάσιμο νεύρων όπου θα κάνει μια ώρα να σημειώσει, μια ώρα για να σε ξαναρωτήσει, μια ώρα να ξανασημειώσει και μια ώρα για να διορθώσει το λάθος που έκανε αφού σε ξαναρώτησε.
Delivery Πρόβλημα - Συνδυασμός των παραπάνω
Άφησα το καλύτερο για το τέλος. Ετοιμάσου για τη χειρότερη delivery μέρα της ζωής σου.
Γυρνάς σπίτι κουρασμένος απο τη δουλειά ή τη σχολή και πεινάς σαν λύκος.
Ανοίγεις το συρτάρι να παραγγείλεις και ανακαλύπτεις πως δεν έχεις κανένα κατάλογο delivery. Παίρνεις φίλους και γνωστούς, 118..., ψάχνεις στο internet και βρίσκεις ένα σουβλατζίδικο κοντά σου.
H κάρτα σου ή η σύνδεσή σου ίσα που σε βγάζει για μια γρήγορη παραγγελία (σταθερό δεν έχεις γιατί δε μένεις πια με τους γονείς σου).
To ρισκάρεις, παίρνεις τηλέφωνο και πέφτεις στην πιο χαζή τηλεφωνήτρια του κόσμου.
Εδώ 2 πράγματα μπορεί να συμβούν. Να σου τελειώσει η κάρτα πριν προλάβεις να παραγγείλεις και αν είσαι τυχερός μπορεί να σε πάρουν πίσω απο το σουβλατζίδικο ή να μιλάς μια ώρα χρεώνοντας τη σύνδεσή σου.
Έστω τελικά πως τα καταφέρνεις και το φαγητό έρχεται. Ανοίγεις όλο λαχτάρα να φας τα πιτόγυρα και μέσα βλέπεις...καλαμάκι κοτόπουλο χωρίς πατάτες. Ανακοπή!
Online Delivery - Η λύση που σώζει ζωές
Για να αποφύγουμε όλα τα παραπάνω η λύση είναι μια, είναι απλή και γρήγορη.
Μπαίνεις στο eFood.
Εκεί θα βρείς δεκάδες delivery που εξυπηρετούν την περιοχή σου. Έχει πλήρεις καταλόγους για να αποφασίσεις τι θέλεις να φας.
Αφου αποφασίσεις επιλέγεις τι θέλεις, σημειώνεις αν θέλεις κάτι έξτρα π.χ. χωρίς κρεμμύδι και στέλνεις την παραγγελία.
Αυτό ήταν. Μετά ή θα σε πάρουν για επιβεβαίωση ή θα έρθει η παραγγελία σου.
Για delivery λοιπόν χωρίς χρεώσεις, λάθη κτλ μπες στο eFood!