
Κάνσας Σίτι, Καν. – Κανείς δεν έχει κυριαρχήσει στο Κάνσας Σπίντγουεϊ όπως ο Κάιλ Λάρσον την Κυριακή το απόγευμα. Το νούμερο 5 Hendrick Motorsports Η Chevrolet βημάτισε το γήπεδο για 221 από 267 γύρους – ένα τεράστιο 82,7% της διοργάνωσης. Αυτοί είναι οι περισσότεροι γύροι που έχει οδηγήσει κανείς οδηγός σε έναν αγώνα στο Κάνσας, μια πίστα που ξεκίνησε να φιλοξενεί το Κύπελλο το 2001 – 24 χρόνια πριν. Επίσης σκόραρε το πρώτο τέλειο; αγώνας του 2025 – νίκη του σταδίου 1, νίκη του σταδίου 2, νίκη του αγώνα και μπόνους για την απόσπαση του Xfinity Fastest Lap της Κυριακής; AdventHealth 400 – για να αφήσει το Ηλιοτρόπιο κράτος ανθίζει με 61 πόντους κερδισμένοι, επτά πόντους πλέι-οφ προστίθενται στον λογαριασμό του και ένα εκτεταμένο NASCAR Cup Series προβάδισμα.
ΣΥΝΑΦΕΙΣ: Αποτελέσματα αγώνα
Τα επιτεύγματα συνεχίζουν να προέρχονται από τον Λάρσον, μαζί με τον στολισμό του ; Μεγαλύτερο όλων των εποχών; από τους οπαδούς και τους ανταγωνιστές, που δεν μπορούν να βοηθήσουν, αλλά θαυμάζουν τι κάνει πίσω από το τιμόνι. Έτσι; Είναι ότι πολύ πιο ταιριαστό ότι αυτή η νίκη έρχεται κατά τη διάρκεια του μήνα Μαΐου, μόλις δύο εβδομάδες πριν Larson θα επιχειρήσει το Memorial Day Weekend Double των Indianapolis 500 και Coca-Cola 600 την ίδια ημέρα για τη δεύτερη συνεχόμενη σεζόν. Υπάρχει μια αίσθηση deja vu που έρχεται με αυτή τη νίκη. Ο Λάρσον πυροδότησε την καμπάνια του 2024 Double με νίκη του Κάνσας και στην μπροστινή πλευρά του Μαΐου, με τον ιθαγενή της Καλιφόρνια να προκρίνεται έκτος για την εναρκτήρια προσπάθεια του Indy 500. Αλλά την Κυριακή στο Memorial Weekend, η Μητέρα Φύση προσέφερε το μεγαλύτερο buzzkill που μπορεί να φανταστεί κανείς, καθυστερώντας το Indy 500 και συντομεύοντας το Coke 600 για να μην μπει ποτέ στο Cup αυτοκίνητο εκείνη την ημέρα. Κάνοντας τα πράγματα χειρότερα, μια ποινή για καθυστερημένη ταχύτητα στο Indy έριξε Larson από ένα πιθανό top-10 φινίρισμα κάτω στο 18ο στην καρό σημαία. . Έτσι, καθώς η προπόνηση για το Indy 500 ξεκινά την Τρίτη στο Indianapolis Motor Speedway, ίσως την Κυριακή; s κερδίζει στο Κάνσας – το τρίτο του 2025 και το δεύτερο σε τέσσερις εβδομάδες – μπορεί να είναι η έναρξη ενός νέου, λιγότερο απογοητευτικού ταξιδιού προς την επίτευξη του μακροχρόνιου στόχου της ολοκλήρωσης 1.100 αγωνιστικά μίλια σε μια ημέρα το 2025. Είναι, τουλάχιστον, ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση.
♪; Προφανώς, η εμπιστοσύνη είναι κάτι που είναι σημαντικό για όλους; Είναι ζωή, και τώρα έχει πολλά; Είπε ο Τσαντ Κνάους, επτά φορές πρωταθλητής κυπέλλου ως πρώην αρχηγός του πληρώματος και επί του παρόντος ο Χέντρικ Μότορσπορτς; Αντιπρόεδρος του ανταγωνισμού.
KANSAS CITY, KANSAS - MAI 11: Ο Κάιλ Λάρσον, οδηγός του # 5 HendrickCars.com Chevrolet, γιορτάζει με εξάντληση μετά τη νίκη του NASCAR Cup Series AdventHealth 400 στο Κάνσας Speedway στις 11 Μαΐου 2025 στο Κάνσας Σίτι του Κάνσας. (Φωτογραφία από Chris Graythen/Getty Images) Larson έχει οδηγήσει και θα οδηγήσει οποιοδήποτε είδος του αγωνιστικού αυτοκινήτου που θα μπορούσατε να φανταστείτε: stock αυτοκίνητο, ανοιχτό-τροχό αυτοκίνητο, sprint αυτοκίνητο, go-kart. Αν έχει ρόδες, ο Λάρσον το παλεύει – και πιο συχνά από ό, τι όχι, ανταγωνίζεται για να κερδίσει σε αυτό. Την περασμένη εβδομάδα δεν ήταν εξαίρεση. Την Παρασκευή το βράδυ, ο Λάρσον πιλοτάρει ένα βρώμικο αυτοκίνητο στο Λέικσαϊντ Σπίντγουεϊ του Κάνσας και εμπλέκεται σε ένα τρομακτικό δυστύχημα. Μέχρι το πρωί του Σαββάτου, ήταν πίσω στο αυτοκίνητο του Κυπέλλου σαν να μην συνέβη ποτέ, ρίχνοντας στο στύλο για τον αγώνα της Κυριακής;. Και μετά την κυριαρχία της Κυριακής, ήταν σε ένα αεροπλάνο για την Ινδιανάπολη και ετοιμαζόταν να πάρει το τιμόνι ενός αυτοκινήτου σπριντ τη Δευτέρα στο Kokomo Speedway.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ: Φωτογραφίες του Κάνσας
Αυτό που βλέπει ο αρχηγός του πληρώματος Cliff Daniels τις Κυριακές είναι ο συνδυασμός του Larson?s απόκοσμα ταλέντο σε συνδυασμό με συνεχή χρόνο θέσεων, προωθώντας ολόκληρη την ομάδα Νο 5 προς τα εμπρός. Αλλά; Επίσης καταπέλεται από τον Λάρσον; την έμφυτη ικανότητα να μην κατοικεί στα ύψη ή στα χαμηλά των διαφόρων προσπαθειών του.
. ♪; Γι’ αυτόν, όσες φορές αγωνίζεται – και το έχει ξανασυζητήσει – απλά δεν κουβαλάει πράγματα, ε; Ο Ντάνιελς το είπε. ♪; Είχε μια φοβερή διαρροή τις προάλλες στον αγώνα High Limit (αυτοκίνητο print) και περπατάει κατευθείαν στον αγώνα NASCAR έτοιμη να πάει. Δεν κουβαλάει τον ένα αγώνα στον άλλο. Προφανώς, η ορμή μπορεί να είναι πραγματική και είναι πάντα καλό πράγμα. Αλλά γι ‘αυτόν, αυτός; είναι αγωνιστικά όλη την ώρα, έτσι νομίζω ότι είναι απλά έτοιμος να πάει.; Πράγματι, ο Λάρσον αποδίδει τη σύντομη μνήμη του; στη συχνότητα με την οποία αγωνίζεται. Με άλλο ένα γεγονός στο ταμείο, δεν υπάρχει χρόνος για να πιαστείς στη μινουτία. ♪; Νομίζω ότι είναι επειδή τρέχω πολύ, υποθέτω; Ο Λάρσον είπε. Θα έλεγα ότι αυτό είναι ένα μεγάλο μέρος του ότι είμαι σε θέση να προχωρήσουμε γρήγορα από τα πράγματα, είτε αυτό είναι; μια καλή φυλή ή μια κακή φυλή, ένα ναυάγιο ή καλό αποτέλεσμα, κακό αποτέλεσμα, λάθη στην πορεία. Προφανώς, όμως, αν (ένα φτωχό αποτέλεσμα) συμβεί πολλές φορές στη σειρά, μπορεί κάπως να καθυστερήσει λίγο περισσότερο, αλλά περισσότερο απλά να βλάψει την εμπιστοσύνη σας λίγο. Αλλά, ναι, δεν ξέρω. Νομίζω ότι τρέχω πολύ. Προς το παρόν, το σερί που παίζει είναι σχεδόν εντελώς θετικό. Για να σκοράρει τρεις νίκες Κύπελλο σε 12 αγώνες σηματοδοτεί την ταχύτερη ανάβαση στο χατ τρικ του Larson?s δεκαετία καριέρα. Ηγείται της σειράς με 35 πόντους επί του συμπαίκτη του Χέντρικ Γουίλιαμ Μπάιρον και έχει προηγουμένως κερδίσει σε κάθε μία από τις επόμενες τέσσερις στάσεις στο ημερολόγιο NASCAR: North Wilkesboro Speedway (οικοδεσπότης της έκθεσης All-Star Race), Charlotte Motor Speedway, Nashville Superspeedway και Michigan International Speedway. Για να σκοράρει τον τρίτο του θρίαμβο στο Κάνσας με ευκαιρίες για μεγαλύτερη επιτυχία θα πρέπει να έρθει ως προειδοποιητικό σουτ στο υπόλοιπο γήπεδο του Cup Series.
♪; Σίγουρα θα μας βοηθήσει να κουβαλήσουμε την ορμή μας; Ο Ντάνιελς το είπε. ♪; Πολλά πράγματα που εμείς; θα σας στερήσουμε από σήμερα ότι πιστεύω ότι θα είναι σημαντικό για εμάς να προχωρήσουμε προς τα εμπρός – αν κοιτάξετε το τέλος του σταδίου 1 και του σταδίου 2, δεν ήμασταν τόσο γρήγοροι όσο θέλαμε. Και έτσι εξακολουθώ να πιστεύω ότι υπάρχουν πράγματα στο τραπέζι ως ομάδα που πρέπει να πάμε να βρούμε και να πάμε να χτίσουμε από και να εκτελέσουμε λίγο καλύτερα με προσαρμογές ή ισορροπία αυτοκινήτων, ό, τι και αν είναι. Πρόκειται να είναι αυτά τα πράγματα σε συνδυασμό, φυσικά, με τη νίκη και την ορμή, που είναι πάντα ένα καλό πράγμα. ♪; Αλλά όταν μπορείς να τρέξεις μπροστά και να φύγεις και να έχεις περιοχές να βελτιώσεις, αυτό είναι που απολαμβάνουμε. Αυτό; Θα το πάρεις μακριά; ?