Είχαμε τον έλεγχο του αγώνα: Υποσχέθηκε...

 Είχαμε τον έλεγχο του αγώνα: Υποσχέθηκε...

ΙΝΔΙΑΝΑΠΟΛΗ – Μέσα στα τελευταία 100 μίλια από το 2025 Indianapolis 500, ο Conor Daly ήταν στη δεύτερη θέση. Αντί να αγωνιστεί για την πρώτη του νίκη στο NTT IndyCar Series, ο Ντέιλι έπρεπε να συμβιβαστεί με ένα τέρμα 10ης θέσης στο Greatest Spectacle in Racing. Ο ιθαγενής Noblesville έτρεξε μέσα στο top 10 για το μεγαλύτερο μέρος του πρώτου μισού του αγώνα και μετέφερε το No. 76 Junkos Hollinger Racing Chevrolet στην πρώτη πεντάδα κοντά στον αγώνα; s στα μισά του σημείου. Daly οδήγησε 13 γύρους πριν κάνει την προτελευταία στάση pit του, αλλά κάτι άλλαξε στο αυτοκίνητο; s χειρισμό που ανάγκασε την ομάδα να κάνει την τελική στάση pit νωρίτερα από ό, τι είχε προγραμματιστεί.

♪; Κάτι πρέπει να έσπασε περίπου στα μισά, επειδή το αυτοκίνητό μας ήταν απίστευτα καλό και στη συνέχεια, ξαφνικά τα τελευταία δύο σετ ελαστικών (ήταν) ακριβώς εντελώς διαφορετικά,; Ο Daly είπε συγκεντρωμένα μέσα ενημέρωσης στο δρόμο pit μετά τον αγώνα. ♪; Και η υποβάθμιση ήταν παράλογη. Πέφταμε για 15 γύρους στη σειρά. Κανονικά σε όλη μου τη ζωή, συνήθως βελτιώνεσαι όσο πηγαίνεις, και για κάποιο λόγο φτάσαμε σε ένα σημείο και είχαμε μια τεράστια αλλαγή στο τι έκανε το αυτοκίνητό μας. ♪; Το αμάξι ήταν πολύ καλό; Ο συνιδιοκτήτης της ομάδας Ρικάρντο Τζούνκος είπε. ♪; Εννοώ, ελέγχαμε τον αγώνα. Νομίζαμε ότι όλα ήταν πολύ καλά. Και κάτι συνέβη στα δύο τελευταία λάστιχα. Θέλω να πω, το δεύτερο για το τελευταίο σετ ήταν πολύ, πολύ, πολύ, πολύ κακό. Έσωνε το αυτοκίνητο (και ήταν) έτοιμος να συντριβή και τότε εμείς; Πρέπει να κάνουμε ένα γύρο νωρίτερα. Ο Daly είπε στο πλήρωμά του για μια μικρή δόνηση στο αυτοκίνητό του πριν την τελική του στάση. Το πλήρωμα σημείωσε ότι η δεξιά πίσω πίεση ελαστικών ήταν ελαφρώς πάνω από το κανονικό και Daly?s γλιστρήσει κάτω από τη σειρά λειτουργίας ξεκίνησε. Ο Δαυίδ Μαλούκας πέρασε τη Ντέιλι για δεύτερη θέση στο Λαπ 164. Στον επόμενο γύρο, ο Alex Palou και ο Santino Ferrucci έριξαν τον Daly στον πέμπτο γύρο.

. Αφού είπε στο πλήρωμά του ότι θα έχαναν πάρα πολύ χρόνο παραμένοντας σε τροχιά, το πλήρωμα του JHR κάλεσε τον Daly για την τελική του pitstop στο Lap 166, νωρίτερα από το προγραμματισμένο. Αυτό σήμαινε ότι ο Daly έπρεπε να τρέξει πιο αργούς γύρους για να εξοικονομήσει περισσότερα καύσιμα για το υπόλοιπο του αγώνα, τερματίζοντας κάθε ευκαιρία που είχε να κερδίσει. Αφού έτρεξε στην όγδοη θέση για μεγάλο μέρος του τελικού stint του αγώνα, ο Daly έπεσε τόσο χαμηλά όσο και η 11η πριν από μια πολύ καθυστερημένη στάση πιτ από τον Helio Castroneves προικισμένο Daly 10η θέση στο Lap 199 πριν ο Alex Palou διεκδικήσει την πρώτη του νίκη στην Indianapolis. Το αποτέλεσμα της Κυριακής μπορεί να είναι το Daly?s καλύτερο φινίρισμα της σεζόν του 2025 IndyCar μέχρι τώρα, αλλά η απογοήτευση ήταν το μόνο πράγμα εμφανές στο πρόσωπο Daly?s μετά από μια μακρά συζήτηση με την ομάδα; s μηχανικούς πάνω από τα ακουστικά στον τοίχο pit. ♪; Αυτό το αμάξι είναι πολύ γρήγορο; Ο Daly είπε. Θα ήθελα απλά να το βάλω στο τροχόσπιτο και ελπίζω αν με έχουν πίσω του χρόνου, να το βγάλω για του χρόνου και να προσπαθήσω να καταλάβω πώς θα το ξανακάνουμε.

Αγοράστε μας Alex Palou αναμνηστική εκτύπωση 500 σελίδων

♪; Έχω οδηγήσει πολλούς αγώνες, αλλά συνεχίζω να οδηγώ σε λάθος γύρο. Πρέπει να το κάνουμε καλό την κατάλληλη στιγμή και να είμαστε εκεί στο τέλος. ♪; Πρέπει να κερδίσουμε, και η νίκη είναι το μόνο πράγμα που έχει σημασία εδώ. Και αυτό που πονάει περισσότερο είναι ότι οδηγούσαμε πολύ και ήμασταν στο σωστό σημείο. Κάναμε το σωστό, ήμασταν στη σωστή στρατηγική. Και ναι, κάτι συνέβη. Και εμείς; Πρέπει να βρούμε τι συνέβη στην ισορροπία μας και γιατί πήγε προς αυτή την κατεύθυνση. Αλλά ναι, κρίμα για την ομάδα γιατί μου έδωσαν ένα τόσο γρήγορο αυτοκίνητο όλο το μήνα και απλά μια πραγματική έκπληξη για το τι συνέβη εκεί προς το τέλος. Σημείωση του επεξεργαστή: Αυτή η ιστορία ενημερώθηκε για να ξεκαθαρίσει την τελική στάση του Ντέιλι. Αυτό το άρθρο αρχικά εμφανίστηκε στο Indianapolis Star: Indy 500 2025: Η υποσχόμενη μέρα του Κόνορ Ντέιλι καταλήγει σε απογοήτευση.